Assassin's Creed Unity má byť po grafickej a technickej stránke prelom v sérii |
Jeffrey Spicer, výrobný riaditeľ Assassin's Creed Unity sa v rozhovore so serverom Develop rozrozprával o pokroku, ktorý mohli spraviť vďaka posunu na novú generáciu konzol.
Assassin’s Creed Unity je prvou hrou zo série, ktorá je vyvíjaná primárne na novú generáciu konzol. S Assassin's Creed IV: Black Flag si mohli v Ubisofte vyskúšať novú architektúru a zoznámiť sa tak s ich hardvérom, no pravý pokrok môžeme očakávať až s Assassin's Creed Unity. Čo sa teda vývojárom v Ubisofte podarilo v skutočnosti na nových konzolách dosiahnuť sa rozpovedal výrobný riaditeľ efektov a postáv, Jeffrey Spicer, v rozhovore pre server server Develop.
Príbeh Assassin's Creed Unity je zasadený do 18. storočia vo Francúzsku. Ide o obdobie, kedy to v uliciach neprekvitalo čistotou a všetky tieto detaily sa snažili preniesť aj do hry. Vyššia kapacita pamäte a celkový výkon oboch konzol im umožnil vytvoriť omnoho bohatšie efekty. Ako sme už mohli vidieť na rôznych videách, dav ľudí je jednoznačne najväčší, aký sme mohli v tejto sérii vidieť. Nezostalo to však iba pri počte postáv a zlepšenie nastalo aj po stránke ich spracovania:
"Spravili sme prelom v skenovaní tvárí, shaderov pokožky, vlhkosti očí - všetko toto sa spája do jedného celku a vytvára omnoho uveriteľnejšie a realistickejšie postavy, ktoré vás vtiahnu do príbehu. Budete ich vidieť ako skutočných ľudí, skutočne postavy, so skutočnými príbehmi, čo vám pomôže ponoriť sa do herného sveta"
Modely postáv majú množstvo detailov a ich tvorcovia musia pracovať ako módni návrhári: "Namiesto modelovania jedného 3D objektu, modelujú jednotlivé časti. Potom ich pospájajú do kopy, pričom každá jedna časť má svoju vlastnú váhu. Každý jeden švík má rôznu hmotnosť. Túto technológiu voláme "soft cloth" a boli sme s ňou schopní urobiť množstvo vecí. Aplikovali sme na oblečenie reálnu fyziku, aby vyzeralo ako skutočné a reagovalo na herný svet."
NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA |
- Severná Kórea má opäť svoj jediný Steam bod, tajomný hráč sa po absencii znovu vrá 43
- Filmová recenzia: Predátor: Zabijak zabijakov 31
- Problémy s chladením PlayStation 5 konzoly sa zrejme rozširujú 81
- Asus omylom spojil RTX 50 a RX 9070 XT do jednej grafickej karty 17
- Brian O’Conner sa vráti do posledného Fast and Furious filmu 56
- Cheater vo Fortnite dostal pokutu 175 000 dolárov a doživotný zákaz - Epic Games p 51
- Začal letný vypredaj na Steame 40
- PlayStation čelí hromadnej žalobe v Holandsku za vysoké ceny digitálneho obsahu 123
- AI by vám odrezalo prívod kyslíku, aby zabránilo svojmu vypnutiu 33
- Resident Evil: Requiem ukázal ďalšie detaily 63 zobraziť viac článkov >
PC
PS4 Xbox One Vývoj: Ubisoft / Ubisoft Štýl: Akčná Adventúra
| |||
+ SLEDOVAŤ HRU
SÚVISIACE ČLÁNKY:
|