Assassin's Creed Unity má byť po grafickej a technickej stránke prelom v sérii

Jeffrey Spicer, výrobný riaditeľ Assassin's Creed Unity sa v rozhovore so serverom Develop rozrozprával o pokroku, ktorý mohli spraviť vďaka posunu na novú generáciu konzol.

pridal play3man 14.10.2014 o 13:23 pod hry
Assassin's Creed Unity má byť po grafickej a technickej stránke prelom v sérii

HRY > NOVINKY >

Assassin’s Creed Unity je prvou hrou zo série, ktorá je vyvíjaná primárne na novú generáciu konzol. S Assassin's Creed IV: Black Flag si mohli v Ubisofte vyskúšať novú architektúru a zoznámiť sa tak s ich hardvérom, no pravý pokrok môžeme očakávať až s Assassin's Creed Unity. Čo sa teda vývojárom v Ubisofte podarilo v skutočnosti na nových konzolách dosiahnuť sa rozpovedal výrobný riaditeľ efektov a postáv, Jeffrey Spicer, v rozhovore pre server server Develop.

Príbeh Assassin's Creed Unity je zasadený do 18. storočia vo Francúzsku. Ide o obdobie, kedy to v uliciach neprekvitalo čistotou a všetky tieto detaily sa snažili preniesť aj do hry. Vyššia kapacita pamäte a celkový výkon oboch konzol im umožnil vytvoriť omnoho bohatšie efekty. Ako sme už mohli vidieť na rôznych videách, dav ľudí je jednoznačne najväčší, aký sme mohli v tejto sérii vidieť. Nezostalo to však iba pri počte postáv a zlepšenie nastalo aj po stránke ich spracovania: 

"Spravili sme prelom v skenovaní tvárí, shaderov pokožky, vlhkosti očí - všetko toto sa spája do jedného celku a vytvára omnoho uveriteľnejšie a realistickejšie postavy, ktoré vás vtiahnu do príbehu. Budete ich vidieť ako skutočných ľudí, skutočne postavy, so skutočnými príbehmi, čo vám pomôže ponoriť sa do herného sveta"

Modely postáv majú množstvo detailov a ich tvorcovia musia pracovať ako módni návrhári: "Namiesto modelovania jedného 3D objektu, modelujú jednotlivé časti. Potom ich pospájajú do kopy, pričom každá jedna časť má svoju vlastnú váhu. Každý jeden švík má rôznu hmotnosť. Túto technológiu voláme "soft cloth" a boli sme s ňou schopní urobiť množstvo vecí. Aplikovali sme na oblečenie reálnu fyziku, aby vyzeralo ako skutočné a reagovalo na herný svet."





Páči sa mi!






Prosím prihláste sa pre možnosť pridania komentáru.
Môžete sa prihlásiť cez Sector konto, alebo Facebook.
SOCIÁLNE SIETE
NOVÉ FÓRA
|Televízor k ps5 (7)
Ahojte všetci. Veľmi sa nevyznám v elektronike. Ve...
|Bloodborne (0)
Získal som moon runu a nejde mi aktivovať pri stol...
|Testy,benchmarky,3dmarky,atď..... (2)
všetko ohľadne vašich testov a grafov...
|Cod mw2 (7)
Mám problém s novým launchrom cod. Nie som sám, ve...
|Hra 1612/smuta (3)
Smuta 1612 je nová hra s veľmi realistickou grafik...
|Svet, ukrajina, vojny ... (19781)
Sem môžete dávať správy zo sveta, o Ukrajine a ďal...
vaše novinky zo sveta zábavy
sector logo
Sector.sk - hry, recenzie, novinky
Ochrana súkromia | Reklama | Kontakt
ISSN 1336-7285. Všetky práva vyhradené. (c) 2024 SECTOR Online Entertainment / sector@sector.sk