Kedy sa vám do rúk dostane mech Skell v JRPG Xenoblade Chronicles X? |
Obrovský otvorený svet, zaujímavé charaktery, prepracované súboje a akcia v mechoch sú hlavné poznávacie znaky Xenoblade Chronicles X.
Obrovský otvorený svet, zaujímavé charaktery, prepracované súboje a akcia v mechoch sú hlavné poznávacie znaky pripravovaného JRPG Xenoblade Chronicles X pre Nintendo Wii U. Všetky tieto veci nás už nejakú dobu na hru lákajú v traileroch, no už počas Vianoc si ich budeme môcť vyskúšať na vlastnej koži. Ako dlho ale bude trvať, kým sa nám v hre do rúk dostane obrovský mech Skell?
To v rozhovore pre IGN priblížil Tetsuya Takahashi. A jeho odpoveď bola jednoduchá: zhruba 30 hodín. Dôvod, prečo sa rozhodli pre takýto krok, spočíva vo veľkosti herného sveta. Ten je obrovský, no Skell výrazne mení spôsob cestovania po kontinente. Autori chcú, aby ste zo začiatku museli objavovať svet a aj možnosti, ako sa niekam dostať. Predtým, než sa k mechovi dostanete, by ste tak mali spoznať svet. ďalej nechceli, aby mali ľudia hneď od začiatku možnosť jednoducho prejsť na ktorékoľvek miesto sveta.
Najskôr musíte mať peší dojem z jednotlivých lokalít a z diaľky medzi nimi. Keď nasadnete do mecha, zmení sa aj dojem z hry samotnej. Kroky, ktoré vás však k tomu dovedú, by vám mali zjednodušiť tento proces. A či sa Takahashi bojí toho, ako hráči zareagujú na takúto dĺžku? Nie a prirovnáva to k MMO, kde hráči dobre vedia, že 30 hodín vzhľadom na celkovú hernú dobu nie je veľkým číslom. V rámci tradičných JRPG sa to síce môže zdať trochu veľa, no od začiatku hru dizajnovali s takým množstvom obsahu, že vám tie hodiny budú ubiehať veľmi rýchlo.
NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA |
- Microsoft prepustil 9000 zamestnancov pre AI, jeden z vedúcich im odporúča obrátiť 123
- Takmer 10 minút hrateľnosti z Mafia: The Old Country 156
- OpenAI o1 model sám seba skopíroval na externý disk, ako istotu pred vypnutím, Cla 73
- Stop Killing Games petícia prekročila 1 milión podpisov 62
- Nové Alza dni zľavy spustené 21
- Ghost of Yotei ukázal svoj gameplay 137
- RECENZIA: System Shock 2: 25th Anniversary Remaster 34
- Júlové hry 17
- Letný Steam výpredaj už pomaly končí 56
- Fanúšikovský remake Counter-Strike 1.6 s názvom CS: Legacy narazil na právne probl 19 zobraziť viac článkov >
WiiU
Vývoj: Nintendo / Monolith soft Štýl: RPG
| |||
+ SLEDOVAŤ HRU
SÚVISIACE ČLÁNKY:
|