Edge of Eternity je stále krajšie |
Autori RPG s japonskými i západnými prvkami ukazujú, ako bude ich hra vyzerať v engine Unity 5.
HRY > NOVINKY >
160 tisíc dolárov vyzbieraných na KickStarteri pomohli nezávislému štúdiu Midgar poriadne nakopnúť vývoj Edge of Eternity, ktoré má byť kombináciou toho najlepšieho zo západných RPG a tradičných JRPG. Výsledkom má byť nelineárne dobrodružstvo v otvorenom svete a s vetvenými dialógmi, pokročilou úpravou charakterov, levelovaním zbraní a bojmi riešenými pomocou systému ATB (Active Time Battle). Vďaka vyzbieranej sume sa hra z PC dostane aj PS4 a Xbox One, našiel sa priestor zapracovať na craftovacom systéme a hra bude mať viacero hrateľných charakterov sprevádzaných soundtrackom od Yasunori Mitsudu. Štúdio v marci oznámilo, že Edge of Eternity prechádza na Unity 5 a vo finále by malo vyzerať približne takto:
Páči sa mi!
NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA |
- DOJMY: 007 First Light 58
- RECENZIA: Cronos: The New Dawn 84
- Septembrové hry 28
- Tomb Raider seriál už má svoju Laru, bude ňou Sophie Turner 101
- Septembrové filmy a seriály 15
- Nové Alza dni zľavy spustené 8
- 007 First Light sa predstavil v prvom gameplay videu 53
- RECENZIA: Jotunnslayer: Hordes of Hel 6
- DOJMY: Phantom Blade Zero 4
- Max Payne 2 dostane RTX Remix mod 20 zobraziť viac článkov >
PC
PS4 Xbox One Xbox Series X|S PS5 Vývoj: Midgar Studio Štýl: RPG
| |||||
+ SLEDOVAŤ HRU
SÚVISIACE ČLÁNKY:
|