Edge of Eternity je stále krajšie |
Autori RPG s japonskými i západnými prvkami ukazujú, ako bude ich hra vyzerať v engine Unity 5.
HRY > NOVINKY >
160 tisíc dolárov vyzbieraných na KickStarteri pomohli nezávislému štúdiu Midgar poriadne nakopnúť vývoj Edge of Eternity, ktoré má byť kombináciou toho najlepšieho zo západných RPG a tradičných JRPG. Výsledkom má byť nelineárne dobrodružstvo v otvorenom svete a s vetvenými dialógmi, pokročilou úpravou charakterov, levelovaním zbraní a bojmi riešenými pomocou systému ATB (Active Time Battle). Vďaka vyzbieranej sume sa hra z PC dostane aj PS4 a Xbox One, našiel sa priestor zapracovať na craftovacom systéme a hra bude mať viacero hrateľných charakterov sprevádzaných soundtrackom od Yasunori Mitsudu. Štúdio v marci oznámilo, že Edge of Eternity prechádza na Unity 5 a vo finále by malo vyzerať približne takto:
Páči sa mi!
NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA |
- Aký je Fallout seriál? 166
- DOJMY: Vivat Slovakia (Early Access) 120
- Filmový Minecraft je už natočený 18
- Vivat Slovakia, slovenské GTA, vychádza v Early Access už vo štvrtok 84
- PS5 Pro Enhanced označenie nebude vyžadovať 60 fps hry, konzola bude mať aj ultra 86
- DOJMY: Kingdom Come: Deliverance II chce byť väčšie a lepšie ako jednotka 164
- História Fallout série 62
- VIDEO : Vivat Slovakia - prvých 30 minút z Early Access verzie 53
- Ubisoft maže The Crew z knižníc hráčov 124
- Warhorse štúdio dnes o 20:00 predstaví svoju novú hru 119 zobraziť viac článkov >
PC
PS4 Xbox One Xbox Series X|S PS5 Vývoj: Midgar Studio Štýl: RPG
| |||||
+ SLEDOVAŤ HRU
SÚVISIACE ČLÁNKY:
|