Edge of Eternity je stále krajšie |
Autori RPG s japonskými i západnými prvkami ukazujú, ako bude ich hra vyzerať v engine Unity 5.
HRY > NOVINKY >
160 tisíc dolárov vyzbieraných na KickStarteri pomohli nezávislému štúdiu Midgar poriadne nakopnúť vývoj Edge of Eternity, ktoré má byť kombináciou toho najlepšieho zo západných RPG a tradičných JRPG. Výsledkom má byť nelineárne dobrodružstvo v otvorenom svete a s vetvenými dialógmi, pokročilou úpravou charakterov, levelovaním zbraní a bojmi riešenými pomocou systému ATB (Active Time Battle). Vďaka vyzbieranej sume sa hra z PC dostane aj PS4 a Xbox One, našiel sa priestor zapracovať na craftovacom systéme a hra bude mať viacero hrateľných charakterov sprevádzaných soundtrackom od Yasunori Mitsudu. Štúdio v marci oznámilo, že Edge of Eternity prechádza na Unity 5 a vo finále by malo vyzerať približne takto:
Páči sa mi!
NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA |
- RECENZIA: Clair Obscur: Expedition 33 72
- The Elder Scrolls IV: Oblivion remastered bol predstavený a rovno vydaný 296
- The Elder Scrolls IV Oblivion remastered sa na Steame pekne rozbehol 129
- GTA San Andreas má dostupný slovenský AI dabing 52
- RECENZIA: Lost Records: Bloom & Rage 11
- Takto bude vyzerať iPhone 17 Pro s obalom 64
- RECENZIA: Amerzone - The Explorer's Legacy 3
- Článok: Razer BlackShark V2 X White Edition 10
- Porovnanie druhej epizódy The Last of Us season 2 seriálu s hrou 42
- The Elder Scrolls IV: Oblivion Remastered bude ohlásený zajtra 31 zobraziť viac článkov >
PC
PS4 Xbox One Xbox Series X|S PS5 Vývoj: Midgar Studio Štýl: RPG
| |||||
+ SLEDOVAŤ HRU
SÚVISIACE ČLÁNKY:
|