Autori Edge of Eternity zapracujú Super Resolution upscaling na všetky konzoly, na Xbox Series XS očakávajú aj alternatívu k DLSS |
FSR sa vďaka jednoduchej implementácii dostane aj na konzoly.
Šéf Midgar Studio, tvorcov Edge of Eternity, RPG prefinancovanej cez Kickstarter, sa v interview rozrozprával o implementácii Super Resolution a DLSS.
Hovorí, že zapracovanie DLSS do Unity bolo dosť náročné, keďže si ho robili sami (teraz je už zapracované priamo v engine). A síce to bolo náročné, výsledok bol pôsobivý. Oproti tomu Super Resolution je jednoduché implementovať, keďže to nie je deep learning, aj keď tam ak chceli čo najlepší obraz, museli si do Unity preportovať Cauldron TAA od AMD. To lepšie zachová detaily pri Super Resolution.
Zároveň hovorí, že FSR zapracujú do všetkých konzol, aby vylepšili ich kvalitu obrazu. Dodal, že je to tam skutočne potrebné. Uvidíme, aké rozlíšenia tam dosiahnu a ako to bude vyzerať. Ešte v roku 2015 hovorili, že im Xbox One ide v 720p, aktuálne však neprezradili ako ide.
Pri Xbox Series XS hovorí, že konzola podporuje aj Direct ML, ktoré zatiaľ ešte nie je výrazne využívané, ale machine learning umožní jedinečné výkonnostné vylepšenia (ako DLSS), nové art štýly alebo rozvíjajúcu sa hrateľnosť. Vidí to ako výhodu konzoly, pri PS5 zase vyzdvihol gamepad.
Edge of Eternity minulý mesiac vyšlo na PC a má 60% hodnotenia na Steame. Na konzoly príde neskôr na jeseň s tým, že bude aj v Game Passe.
NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA |
- TikToker schoval AirTag do tenisiek a dal ich Červenému Krížu, neskôr ich našiel v 43
- Severná Kórea má opäť svoj jediný Steam bod, tajomný hráč sa po absencii znovu vrá 43
- Brian O’Conner sa vráti do posledného Fast and Furious filmu 58
- Problémy s chladením PlayStation 5 konzoly sa zrejme rozširujú 81
- Asus omylom spojil RTX 50 a RX 9070 XT do jednej grafickej karty 17
- AI by vám odrezalo prívod kyslíku, aby zabránilo svojmu vypnutiu 35
- Cheater vo Fortnite dostal pokutu 175 000 dolárov a doživotný zákaz - Epic Games p 51
- Začal letný vypredaj na Steame 40
- Resident Evil: Requiem ukázal ďalšie detaily 63
- Call Of Duty: WWII je už v Game Passe 53 zobraziť viac článkov >
PC
PS4 Xbox One Xbox Series X|S PS5 Vývoj: Midgar Studio Štýl: RPG
| |||||
+ SLEDOVAŤ HRU
SÚVISIACE ČLÁNKY:
|