Square Enix oživuje značku Fear Effect |
Hana, Rain Qin, Royce Glas a Jacob "Deke" DeCourt sa vracajú do akcie vo Fear Effect Sedna.
Square Enix sa pripravuje oživiť značku Fear Effect a využije k tomu svoju platformu Collective a nezávislé štúdio.
Akčné adventúry Fear Effect a Fear Effect 2: Retro Helix vyšli v rokoch 2000 a 2001 na konzole PlayStation a štúdio Kronos stihlo aj značne pokročiť s prípravou tretieho dielu. Potom ale vydavateľstvu Eidos došli peniaze a bol pohltený distribútorom Square Enix a štúdio Kronos bolo zrušené. Po 15 rokoch sa známi hrdinovia môžu opäť vrhnúť do akcie, ale v hre so zmenenou hrateľnosťou a tá ešte najprv musí uspieť na Kickstarteri.
Fear Effect Sedna má vytvoriť nezávislé štúdio Sushee, ktoré s pomocou programu Collective a Kickstarteru pripravilo hru Goetia, point-and-click adventúru s duchom v hlavnej úlohe. Goetia je už takmer dokončená a už čoskoro by sa mala objaviť na Steame a štúdio sa tak už obzerá po novom projekte. Square Enix poskytlo práva na značku, materiály z nikdy nedokončeného tretieho dielu a ujme sa úlohy vydavateľa, ale štúdio musí svojím projektom zaujať komunitu na Kickstarteri a samo si vyzbierať aspoň 100 tisíc amerických dolárov.
"Fear Effect bola na prelome tisícročí AAA hrou. Náš Fear Effect je indie hra, takže hráči by mali očakávať veľké zmeny v hrateľnosti i vizuále. Sme malý tím desiatich ľudí. Nie sme Kronos, sme nezávislý tím a chceme urobiť niečo, čo bude rešpektovať sériu, ale nebude to Fear Effect 3. Bude to nový Fear Effect s novou hrateľnosťou," povedal Benjamin Anseaume, zakladateľ štúdia Sushee.
Izometrická kamera umožní hráčovi ovládať maximálne 5 postáv a v boji bude najdôležitejšia stratégia, pričom štúdio sa na strane hrateľnosti necháva inšpirovať hrami od Harebrained Schemes a hlavne jeho taktickou RPG Shadowrun Returns. Postavy majú spolupracovať, kombinovať svoje útoky i defenzívne akcie. Vracajú sa Hana, Rain Qin, Royce Glas aj Jacob "Deke" DeCourt a stretnú sa s úplne novými postavami.
Zaujímavosťou je, že príbehovo hra nie je reštartom, ale má stavať na udalostiach druhého a nikdy nevydaného tretieho dielu vyvíjaného pod menom Fear Effect Inferno. V ňom sa malo nadviazať na najlepší dosiahnuteľný koniec prvej hry. Sushee s príbehom pomôže John Zuur Platten, režisér pôvodného Fear Effect.
Kickstarterová kampaň štartuje 12. apríla 2016, hra má vyjsť na PC uprostred roka 2017. Konzolové verzie budú zaradené medzi stretch goals, takže vzniknú, iba ak bude o hru naozaj veľký záujem.
| NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA |
- Tomb Raider: Legacy of Atlantis a Tomb Raider: Catalyst oficiálne predstavené 105
- Budú toto tituly z vianočnej rozdávačky Epicu? Bude rozdávať aj RDR2? 49
- Nové zľavy pred Vianocami 30
- Mobily so 4GB pamäťou sa vrátia, niektoré hi-endy zrejme klesnú na 12GB 87
- Hogwarts Legacy je teraz zadarmo na Epic Store 32
- Half-Life 3 má byť launch hrou pre Steam Machine, vydanie cieli na jar 2026 71
- RECENZIA: Terminator 2D: NO FATE 56
- Tomb Raider: Legacy of Atlantis bude názov novej Tomb Raider hry 45
- Takto vyzerá Witcher 3 s AI filtrom 49
- Livestream z The Game Awards ocenení začne o 1:30 73 zobraziť viac článkov >
|
PC
Switch Vývoj: Square Enix / Sushee Štýl: Stratégia / Ťahová
| ||
|
+ SLEDOVAŤ HRU
SÚVISIACE ČLÁNKY:
| |||















