Ako vznikali úžasne vyzerajúce mapy v Battlefronte? |
Jeden z tvorcov prostredí v Star Wars: Battlefront sa podelil s verejnosťou o to, ako vytváral úžasné prostredia v hre
DICE pri tvorbe máp a prostredí v Star Wars Battlefront používali metódu nazvanú fotogrametria, vďaka ktorej chceli vytvoriť grafiku, ktorá sa čo najviac podobá skutočným fotografiám. Môžete si o hre samotnej myslieť čokoľvek, no pravdou je, že sa im to podarilo. Battlefront bol najlepšie vyzerajúcou hrou minulého roka a občas sa vám pri hraní mohlo stať, že ste zastali len kvôli tomu, aby ste si užili pohľad na mapu. A hneď na to dostali zásah rovno do hlavy.
Ak by ste za tieto zbytočné úmrtia v hre chceli niekoho konkrétneho obviniť, jeho meno je Andrew Hamilton a pracoval ako Lead Environment Artist v DICE pri prácach na Battlefronte. On bol jeden z tých ľudí, ktorí mrzli v snehu, aby získali čo najlepšie fotky a iné podklady pri tvorbe hry. A ako konkrétne to pri tvorbe prostredí vypadalo nám ukazuje aj na trojici videí, kde môžete vidieť, že Endor, Tatooine či Sullust sa nachádzajú na našej planéte. K tomu na svojej stránke ponúka aj galériu úžasných záberov z hry, z ktorých si určite každý dokáže vybrať nejaký vkusný ako pozadie na plochu. Nájdete tam však aj jeho ďalšie práce.
NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA |
- DOJMY: 007 First Light 67
- RECENZIA: Cronos: The New Dawn 93
- Nové Alza dni zľavy spustené 12
- Tomb Raider seriál už má svoju Laru, bude ňou Sophie Turner 106
- Detaily plánovaných RTX 50 super grafických kariet Nvidie 55
- iPhone 17, iPhone Air, Air Pods 3 a nové Watch hodinky predstavené 93
- 007 First Light sa predstavil v prvom gameplay videu 53
- PS6 má mať vraj jednoduchší dizajn ako PS5 a odnímateľnú mechaniku 115
- Motorola predstavila nové smartfóny a luxusnú kolekciu na veľtrhu IFA 2025 v Berlí 4
- DOJMY: Anno 117: Pax Romana 0 zobraziť viac článkov >
PC
PS4 Xbox One Vývoj: EA / DICE Štýl: Akcia / Multiplayer Web: domovská stránka hry
| |||
+ SLEDOVAŤ HRU
SÚVISIACE ČLÁNKY:
|