Viceprezident Bethesdy tvrdí, že nemusia nutne chrliť len Elder Scrolls a Fallout hry, miluje nové značky

Štúdiá podľa neho nie sú predajné automaty. Majú mnoho kreatívnych ľudí, ktorý chcú z času na čas popustiť uzdu svojej fantázie a priniesť niečo nové. Ak by to neurobili, nemali by sme tu hry ako Horizon či The Last of Us.

pridal Gam_er 30.9.2017 o 15:36 pod hry
Viceprezident Bethesdy tvrdí, že nemusia nutne chrliť len Elder Scrolls a Fallout hry, miluje nové značky

HRY > NOVINKY >

Viceprezident spoločnosti BethesdaPete Hines pre vzťahy s verejnosťou a marketing, je často zaneprázdnený fanúšikmi Elder Scrolls, ktorí sa neustále pýtajú na ďalšie pokračovanie. V minulom roku dokonca vyhlásil, že Bethesda Softworks nie je predajný automat, ale štúdio plné kreatívnych ľudí, ktorí nemusia nutne chrliť hry Elder Scrolls a Fallout jednu po druhej. 

Vo svojom poslednom rozhovore sa však Hines tiež vyjadril na túto tému, kde poukázal na štúdiá, ktoré sa dokázali úspešne oddeliť od svojej známej značky a priniesť niečo nové. Ako príklad uviedol Naughty Dog a The Last of Us či Guerrilla Games a Horizon: Zero Dawn. Obe štúdiá boli predtým známe sériou Uncharted a Killzone, no dokázali priniesť novú, úspešnú značku, ktorú si fanúšikovia zamilovali. K Horizonu tiež dodal, že ide o neuveriteľnú hru, ktorá je pre neho pravdepodobne hrou roka. 

„Snažil som sa s tým zmieriť. Šiel som za Todom (Howardom, režisér Bethesda Game Studios) a povedal mu, že sa nás všetci pýtajú len n a Elder Scrolls 6. Bolo to pred E3 a žiadal som ho o pomoc. Chcel som, aby mi pomohol vyjsť pred ľudí a povedať im, čo je cestou nášho štúdia a tiež to, aby sa v prípade šiesteho Elder Scrolls pokúsili zvládať svoje očakávania. 

Vývojárske tímy nie sú iba predajné automaty, kde stlačíte tlačidlo na sódu koľkokrát chcete a ku ktorým sa pre túto sódu budete vracať. Chcú byť schopné roztiahnuť krídla a popustiť uzdu svojej kreativity, vyskúšať nový nápad alebo robiť niečo úplne iné, čo nespadá do kategórie predchádzajúcich hier.

Myslím, že takto to robí veľa vývojárov a úprimne povedané, ak by sme nemali prestávky od zaužívaných sérií, určite by nevznikli hry ako Horizon: Zero Dawn. Viete aká je tá hra neuveriteľná? Ak by Guerilla zostali len na ceste vďaka ktorej sa stali známi (séria Killzone), nikdy by ste túto hru nevideli. Kto by si predtým pomyslel, že Guerilla Games sú blázni do futuristických dinosaurov a post - apokalyptického sveta.

Pravdepodobne ide o moju najobľúbenejšiu hru roka. Ak by sa toto štúdio nedokázalo oprostiť od toho, čo robili a skúsiť niečo iné, nikdy by sme si ich nevšimli z iného pohľadu. Je to cesta, ktorá zaujíma veľa štúdií. Nedostali by ste brilantné The Last of Us, keby Naughty Dog pracovali dookola iba na Uncharted sérii.“ hovorí Hines. 

Horizon: Zero Dawn bolo kriticky uznávaným titulom, ktorý sa predával veľmi dobre. Guerrilla oznámilo, že prvé DLC, ktoré prinesie nový obsah a príbeh s názvom The Frozen Wilds, príde do hry 7. novembra. Pokiaľ ide o Hinesa, znovu uviedol, že Elder Scrolls 6 dostane priestor až po dvoch veľkých projektoch Bethesdy, na ktorých aktuálne pracujú. Fanúšikovia sa tak môžu uvoľniť, pretože pôjde o pár rokov vývoja. 





Páči sa mi! (+1)





Prosím prihláste sa pre možnosť pridania komentáru.
Môžete sa prihlásiť cez Sector konto, alebo Facebook.
SECTOR MAGAZÍN

pdf

Sector magazín #120


SOCIÁLNE SIETE
NOVÉ FÓRA
| Bude potrebný update biosu? (6)
zdravím, chcem sa opýtať či v kombinácii motherboa...
| Hra vášho života (2)
sem píšte vaše najoblubenejšie hry :) alebo najvi...
| Herny tv k xbox series x (10)
Aky 65" TV by ste doporučili kupit k pripravovanej...
| Moja zostava (12)
Zdravím, potreboval by som poradiť pretože sa snaz...
| Najlepšia pasáž z filmu (3)
Sem píšte pridávajte najlepšie pasáže z vašich obl...
KOMENTÁRE
vaše novinky zo sveta zábavy
sector logo
network
Ochrana súkromia | Reklama | Kontakt
ISSN 1336-7285. Všetky práva vyhradené. (c) 2020 SECTOR Online Entertainment / sector@sector.sk