Sector Online Entertainmentnet Sector.sk Onlinehry.sk Plnehry.sk Blog.sector.sk Biosector.sk Kinema.sk Rozpravky.sk Funny.sk Docu.sk Lacné letenky
logoblack
Login:
Heslo:
 > Zabudli ste heslo?
facebook login
listallistamlistaplistaulistaylistarlistaelistaqlistajlistaklistadlistaz hryvideásúborytechfóruumužívatelia

Novinka


Šéf PlayStation vysvetľuje, prečo čakali tak dlho, kým oznámili novú značku štúdia Sucker Punch

pridal Gam_er 29.11.2017 o 18:18
PS4
Akčná adventúra
Šéf PlayStation vysvetľuje, prečo čakali tak dlho, kým oznámili novú značku štúdia Sucker Punch


Štúdio Sucker Punch je známe PlayStation hráčom predovšetkým svojou dvornou sériou Infamous. Jej posledný diel však vyšiel pred niekoľkými rokmi, pričom išlo o štartovací launch titul ku konzole PlayStation 4, ktorá je na trhu tiež už pár rokov. Mnohí sa pýtali, na čom pracuje štúdio Sucker Punch teraz, či sa dočkáme pokračovania Infamous a čo s vývojármi bude ďalej. Odpoveď prišla až teraz, na nedávnom Paris Games Weeku, kde štúdio predstavilo svoju novú značku s názvom Ghost of Tsushima.

Hra prišla po niekoľkých rokoch ticha, počas ktorých sa mnohí hráči pýtali na to, či sa so štúdiom nedeje niečo zlé, keď tak dlho mlčí. Na túto otázku sa dnes vyjadril šéf PlayStation Worldwide Studios, Michael Denny. Tvrdí, že úmyselne zadržiavali informácie o hre, pretože o nej nechceli hovoriť príliš skoro od jej dátumu vydania:

„Je to pre mňa zvláštne, ale myslím, že to čo robíme je správne. Tak ako veľa iných vydavateľov, aj my sa učíme, kedy je ten správny čas na oznamovanie hier. Keď sa pozrieme do minulosti, myslím, že je správne povedať, že sme hry ohlasovali príliš skoro a hráči na ne čakali dlhé roky. Štúdio Sucker Punch však na Ghost of Tsushima pracuje už dlhú dobu, takže myslím, že sme si na jej oznámenie vybrali skvelý čas. Hrateľná verzia je už teraz skvelá, takže sme sa veľmi tešili na to, aby sme vám o nej mohli povedať.“

Sony tak robí podobný krok, k akému už skôr pristúpil Microsoft. Šéfka  vydávania hier Xboxu Shannon Loftis totiž už pred časom priznala, že nebudú ohlasovať hry, na ktoré budú hráči musieť roky čakať a uvedú ich až vtedy, keď budú blízko dokončenia. Podľa Shannon Loftis je však veľmi zložité naplánovať, kedy hru treba ohlásiť. Hry totiž považuje za experimentálne médium, ktoré sa môže často meniť a spolu s tým sa môže posúvať čas vydania.  O každom oznámení o hre tak musí vedenie rozhodnúť, vtedy keď je na to správny čas. Medzi ďalšie aspekty, ktoré tento proces ovplyvňujú patrí napríklad to, koľko kódu už vývojári majú hotového, koľko chýb je nutné opraviť a tak ďalej. Správne načasovať oznámenie hry tak nie je jednoduché, akoby sa na prvý pohľad mohlo zdať. 

Čo sa týka Ghost of Tsushima, podľa slov Dennyho môžeme očakávať, že hra je už pred dokončením a nebudeme na ňu čakať príliš dlho, čo je určite pozitívnou správou. Z traileru vieme, že sa odohráva počas Mongolskej invázie do Japonska a pôjde o akčnú záležitosť v otvorenom svete. Vyzerá to tak, že bude opisovať osud osamelého samuraja, ktorý sa kvôli okolnostiam stal pomstychtivým vrahom. Po ôsmych rokoch tak pôjde o novú IP štúdia Sucker Punch (práce na poslednom Infamous začali v roku 2009), ktorá samozrejme vyjde exkluzívne pre PS4. Ďalšie detaily zatiaľ nie sú známe, no hneď ako sa niečo dozvieme, budeme vás informovať. 

Ako vnímate toto rozhodnutie Sony? Ste zato aby sa projekty oznamovali už počas skorej fázy vývoja, resp. na jeho začiatku alebo preferujete viac ticho, ktoré vystrieda neskoršie oznámenie, pričom hra už nemá ďaleko od vydania? 





<<<Aký herný notebook kúpiť na jeseň 2017
predchádzajúca novinka

Parkasaurus bude park plný farebných dinosaurov >>>
nasledujúca novinka

Pozrite si aj
Diskusia

      Pre možnosť pridania komentáru musíte byť prihlásený.

Zaregistrujte sa, alebo použite facebook autentifikáciu facebook login

searchbutton
Sector Herný magazín
sector magazin SECTOR Magazín
#103


PDF verzia


Flash verzia

Social Sector
Nové herné videá
Video: Shio - PS4 Launch Trailer
Shio - PS4 Launch Trailer
pridané 23.5. 2018discus1
Video: Antigraviator - PC Launch Trailer
Antigraviator - PC Launch Trailer diskusia10
pridané 23.5. 2018
Video: Fortnite Jetpack - trailer
Fortnite Jetpack - trailer diskusia3
pridané 23.5. 2018
Video: Vroom Kaboom - El Bandito
Vroom Kaboom - El Bandito diskusia3
pridané 23.5. 2018
Video: Game Pass - State of Decay 2 TV spot
Game Pass - State of Decay 2 TV spot diskusia1
pridané 23.5. 2018
Video: Agony - Mode trailer
Agony - Mode trailer diskusia8
pridané 23.5. 2018
Príspevky
Predstavenie Battlefield V v livestreame začn...
to co za super zena bez ruky :d
Predstavenie Battlefield V v livestreame začn...
omg vsak viem... ale pride mi to neuctive"vsak vie...
Predstavenie Battlefield V v livestreame začn...
dufam, ze v tom nebude nejaky hacik :)
Detroit Become Human je dostupný na preload
kámo myslím že frantíci z quanticu sa znova pochla...
Warhorse predstavujú DLC plány pre Kingdom Co...
kingdom neni pre kazdeho ,chce dospeleho hraca ,bo...
Predstavenie Battlefield V v livestreame začn...
super moderator super ze sa opytal hned na pay to ...
Shio - PS4 Launch Trailer
weird japanese shit :d
Predstavenie Battlefield V v livestreame začn...
nebude uz ziadny premium pass takze pohoda ;)
Predstavenie Battlefield V v livestreame začn...
tak toto je fail, treba uznať že tvorcovia activis...
Detroit Become Human je dostupný na preload
presne aj mne a dozvedel som sa že mohly prežit vš...
Predstavenie Battlefield V v livestreame začn...
sa smeju jak pri***bani, mnoho ludi zomrelo v tej ...
Nintendo v Japonsku predáva Switch bez doku
o tom sa špekulovalo pred vydaním, o celý výkon sa...
bottom
Hry | Videá | Súbory | Tech | Fórum | Užívatelia | PC | Xbox 360 | PS3 | PSP | Wii | DS | Mobil | Obsah
ISSN 1336-7285. Všetky práva vyhradené. (c) 2018 SECTOR Online Entertainment   /   contact us on: sector@sector.sk