Epic: Mobilné hry postupne prerastajú do plnohodnotných titulov |
Tim Sweeney z Epicu na GDC povedal aj pár slov k aktuálnemu vývoju mobilných hier.
Tim Sweeney z Epicu na GDC povedal aj pár slov k aktuálnemu vývoju mobilných hier. Konkrétne naznačil, že zatiaľ čo pred pár rokmi boli mobilné hry čisto casualne, už sa to mení. Prichádzajú plnohodnotné tituly, ktoré si nachádzajú svoje publikum.
V Kóreji a Číne sa to začalo už pred niekoľkými rokmi s titulmi ako Lineage II Revolution a postupne sa to rozšírilo do celého sveta. Zachytilo to aj akčné hry, kde zatiaľ čo pred niekoľkými rokmi bolo málo akčných hier a boli jednoduché a singleplayerové, ako sa dotiahol výkon a aj internetové možnosti mobilov, začali multiplayerovky a získavali si svoje publikum.
Najnovšie PUBG rozbehol Battle Royale ošiaľ aj na mobiloch, kde ho čínske firmy veľmi rýchlo okopírovali a získali si veľké publikum. Na čo reagoval aj samotný Epic s mobilnou verziou Fortnite, ktorá je ešte v beta teste na iOS a rovnako už bola spustená prvá PUBG mobilná verzia.
Sweeney hovorí, že mobilní hráči získavajú firmám najviac tržieb, hrávajú najviac a menia herný biznis ako ho poznáme.
NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA |
- Sam Altman z OpenAI hovorí, že jeden príkaz v ChatGPT spotrebuje pätnástinu čajove 49
- The Witcher 3 by mal dostať nové DLC 66
- Článok: Nintendo Switch 2 60
- Ceny PlayStation Plus porastú 142
- Nové mega zľavy spustené 38
- RECENZIA: Dune: Awakening 31
- RECENZIA: The Alters 27
- Článok: Dnes by Dead Space nedostal zelenú - vydavatelia sa boja riskovať 17
- Prichádza ohlásenie okolo Red Dead Redemption značky? 60
- MindsEye podľa očakávaní kvalitou neohúrilo 73 zobraziť viac článkov >