Ako sa upravila hrateľnosť Battlefieldu V? |
Zatiaľ čo úvodná prezentácia Battlefieldu V bola zameraná na masy, pozrime sa na detaily priamo gameplay možností a funkcií.
Zatiaľ čo úvodná prezentácia Battlefieldu V bola zameraná na masy, pozrime sa na detaily priamo gameplay možností a funkcií, ktoré DICE medzitým predviedlo väčším streamerom.
DLC
- Už vieme, že hra nebude mať Season Pass a všetky updaty budú prichádzať zadarmo. Jediné, čo bude spoplatnené mikrotransakciami, budú vizuálne doplnky na postavy.
Mapy
- Launch lokality budú Francúzsko, Afrika, Rotterdam a púšť v Severnej Afrike
- Fortrification (stavba okolo budov na mape) prvky zahŕňajú vaky s pieskom, zákopy, betónové prekážky. K tomu ďalšie útočné prvky môžu vytvárať supporti a to pridávať guľomety, kanóny a zároveň všetko stavajú rýchlejšie.
- Dôležité lokality, napríklad okolo vlajky, môžu byť k tomu opravené aj po zničení.
Postavy a hrateľnostné prvky
- Zdravie je rozdelené na diely, po ktorých sa regeneruje. Vždy sa zregeneruje len daná časť, nie celých 100 percent
- Fyzické interakcie - každá akcia hráča si vyžaduje interakciu, napríklad aplikovanie lekárničiek, zbieranie nábojov, chytanie sa rohov prekážok. Napríklad vyliečenie si vyžaduje prejsť cez lekárničku, postava ju zdvihne a začne aplikovať.
- Mapa ani HUD už nebudú mať zobrazených nepriateľov, objavovanie nepriateľov je založené na pohybe a zmenách okolo vás.
- Pri spawne dostanete menej nábojov, až nakoniec po niekoľkých bojoch ostanete bez nábojov, ale v hre bude teraz viac možností, ako doplniť náboje, z tiel nepriateľov, z krabíc a debien. Všetko musíte brať manuálne.
- Revive systém má plnú animáciu a vyžaduje si niekoľko sekúnd
- Ragdoll animácie sú teraz riešené na strane serverov, a teda môžete napríklad telo hráča chytiť a odniesť na iné miesto, rovnako telá interagujú s prostredím, napríklad s trávou atď.
- Hociktorý class teraz môže robiť Revive, ale trvá to dlhšie ako keby ste boli medik a nevylieči do plného zdravia
- Môžete zavolať o pomoc, ak ste zranený
- Vizuálny recoil už nebude, každá zo zbraní má vlastný recoil vzor, môžete sa ho naučiť a zvládnuť streľbu lepšie
- Bipody budú jednoduchšie na postavenie a nastavenie
- Správanie nábojov bolo prepracované. Náboje preletia tenkým drevom, kovom alebo stenami
- Upravil sa pohyb pri zemi a môžete skočiť na zem vpred, vzad, doľava, doprava.
- Skákanie má oneskorenie, aby sa zabránilo neustálemu skákaniu
- Pribudlo aj šprintovanie, keď ste prikrčený
- Môžete teraz skočiť cez okno do kotrmelca
- Môžete chytiť a hodiť naspäť granáty, rovnako ich môžete rozstreliť.
- V hre bude menej granátov, keďže je menej nábojov celkovo
Vozidlá
- Môžete ťahať veci, ako stacionárne protiletecké kanóny iným vozidlom (napríklad tankom) a to aj vtedy, keď z nich iný hráč strieľa. Podobne odtiahnete aj zásoby nábojov k svojim kolegom
- Deštrukcie sú plne fyzikálne, a ak niečo exploduje vo vnútri budovy, von z nej vyletia veci.
- Ak nabúrate tankom do budovy, pomaly ju zničí. Steny začnú praskať a padnú. Nie hneď, ale postupne.
- Hra nebude mať behemothov, malou náhradou budú transportné vozidlá na mape, na ktoré môžete naskočiť
Squady
- Celé je to hlboko zamerané na squad systém. Keď sa pripojíte do hry, hneď ste pridaný do squadu
- Pribudne aj nový squad spawn systém, kde pred spawnom vám hra ukáže, čo práve robí vaša jednotka. Môžete sa spawnuť rovno k nej, bude to rýchlejšie, alebo si štandardne vyberiete lokalitu na mape.
- Squady si zbierajú body, ktoré môžu byť použité na zavolanie posíl, môže to spraviť len veliteľ jednotky. Sú to napríklad V1 alebo JB2 rakety, zásoby s nábojmi, lekárničkami, dymové barikády, ťažké zbrane, vozidlá určené pre squady
- Odbudnú Elite classy
- V hre budú asymetrické vozidlá pre tímy, napríklad jeden tím dostane veľký pomalý tank, ktorý veľa vydrží, druhý tím dostane malý rýchly tank a krehký tank
Classy a zbrane
- Budú štyri classy - Assault, Medic, Scout a Support, majú aj svoje špecializácie, napríklad assault sa môže orientovať na tanky, pechotu, alebo mix. Sú tam aj ďalšie podtypy vojakov, ako recon paratrooper s tichým SMG, tichým vybavením, ako nože alebo tichá chôdza. Jednotlivé schopnosti budete môcť postupne otvárať vo vývojovom strome. Čím viac s daným classom budete hrať, tým viac možností sa mu odomkne.
- To platí aj pre zbrane, ktoré majú vlastné levelovanie a ďalší strom možností. Bude to jediná cesta, ako zbraň a jej chovanie upraviť. Každá má od 5 do 7 vecí na zmenu, ako zásobníky, muška, skin atď
- Môžete si vytvoriť vlastného vojaka, plne ho vizuálne customizovať, nakoniec to nám ukázal trailer. Vizuálne customizácie sú úplne oddelené od špecializácii a nemajú dopad ani na hru ani na správanie zbraní.
- Rovnaký systém platí pre vozidlá a lietadlá
Režimy:
- Grand Operations mód je multiplayerový zápas rozdelený na dni. Každý deň má iné ciele. Výhra alebo prehra v danom dni má dopad na vizuál mapy a hrateľnosti na ďalší deň. Základom sú tri dni bojov, pričom štvrtý sa udeje len vtedy, ak je stav nerozhodný. Štvrtý deň je posledný a má obmedzené zásoby streliva, nemá respawny a kto prežije, ten vyhráva.
- Kooperačný mód Combined Arms má dynamické úlohy, o ktoré sa stará AI a ponúka niečo iné ako singleplayer a multiplayer, je to kreatívny sandbox.
- Vytvorené postavy môžete používať ako v kooperácii, tak aj multiplayeri, singleplayer bude mať svoje vlastné postavy viac reálne.
- Hra bude obohacovaná v móde Tides of War, ktorý bude dostávať denné, týždenné a mesačné úlohy, nové kapitoly, questy a za splnenia úloh vám dá jedinečné veci a kozmetické doplnky. Chýbať nebudú nové mapy, herné módy a časovo obmedzené doplnky.
- Zatiaľ potvrdené herné režimy sú Grand Operations, Conquest, TDM a Domination
Prvý skutočný gameplay z hry zrejme uvidíme na E3 - ako na EA press konferencii, tak aj Microsoft press konferencii.
NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA |
- Speedrunner prešiel prvý level Doom 2 za menej ako 5 sekúnd 45
- Bude ďalší Xbox prakticky PC? 112
- Aké hry prídu v máji? 51
- Dostalo Stellar Blade prvým patchom aj cenzúru? 142
- Tomb Raider: Definitive Edition je už aj na PC 45
- Microsoft vraj už diskutuje o tom, ako vydať ďalšiu Fallout hru čo najskôr 78
- Česká FPS akcia Gray Zone Warfare práve dostala dátum vydania v Early access 42
- LG spúšťa masovú výrobu OLED panelu s prepínateľným rozlíšením a frekvenciou 53
- Plánuje Microsoft vydať celú svoju masívnu dávku hier na jeseň? 59
- MSI prestalo vyrábať AMD grafiky, orientuje sa čisto na Nvidie 85 zobraziť viac článkov >
PC
PS4 Xbox One Vývoj: EA / DICE Štýl: Akcia / Multiplayer
| |||
+ SLEDOVAŤ HRU
SÚVISIACE ČLÁNKY:
|