Aký je battle royale režim Blackout pre Call of Duty Black Ops 4 na PC? |
Battle Royale pre Call of Duty sa nám ukazuje na PC v otvorenej bete a aké vlastne je?
Blackout, Battle Royale režim pre Call of Duty sa nám ukazuje na PC v otvorenej bete a aké vlastne je? Je to presne také ako si myslíte, je to základ prevzatý z PUBG s herným štýlom Call of Duty a pomerne jednoduchou grafikou.
Autori teda upravili ich multiplayer pre 12 hráčov na multiplayer pre 80 hráčov (teraz je maximum 88, autori chcú ísť postupne na 100) a základy zo svojich malých máp pospájali do jednej veľkej. Na ňu teraz náhodne rozmiestňujú zbrane do budov, pridali aj niekoľko vozidiel, helikoptéry a člny. Následne už len zmenšujú kruh, do ktorého bežia všetci hráči popritom ako sa strieľajú. Nechýbajú ani air dropy a dopĺňa to oblasť so zombíkmi, ktorí sa objavujú na vyznačených miestach. Ak sa ich rozhodnete rozstrieľať, môžete získať bonusové zbrane.
Teda všetko čo by ste od Battle Royale čakali. Tu robí isté špecifikum Call of Duty herný štýl, ktorý je tu spomalený a to tak aby zabitia neboli instantné, ale stále sú dosť rýchle a viac arkádové ako v taktickejšom a pomalšom PUBG. Skôr to pripomína H1Z1, ktorý bol vždy taký stred medzi Fortnite a PUBG. Celé je to rýchlejšie a to ako pre menšiu mapu (možno 2x2 alebo menej na pomery PUBG), tak aj rýchle zmenšovanie sa kruhu (je tam k tomu aj superrýchly mod). Zbraní je v budovách dostatok a v každej budove niečo nájdete a väčšinou toho nájdete až priveľa. Stačí zozbierať a už len bežať a strieľať. Pohyb tu je k tomu rovnako rýchly a ak by ste chceli byť ešte rýchlejší sú tu štvorkolky a prekvapivo aj helikoptéra. Nepovedal by som, že je pri tejto veľkosti potrebná, ale pridáva dobrý cieľ na zostreľovanie raketometmi, ktoré na mape často nájdete.
Vizuálne hra neoslní. Je to ešte nižšia kvalita ako v COD deatchmatch mapách a detailnosťou a ponúkajú taký priemer vizuálu v battle royale hrách. Ak by som nevedel, že je to Call of Duty myslel by som si, že to robil malý indie tím. Čo ma skôr prekvapilo celé je to presvetlené, prefarbičkované, akoby sa autori skôr snažili napodobiť Fortnite ako PUBG. Malá mapa to tiež naznačuje. Ťažko povedať aké limity má starý engine, ale vidieť, že grafiku tu zvláda pomalšie ako na malých COD mapách a na GTX970 mi išiel okolo 40-50 fps na maxime v 1080p. Rovnako konzoly si nedržia 60 fps. Z technického hľadiska to ešte nie je dotiahnuté, vidieť tam preblikávania, doťahovania, počuť podivné zacyklené zvuky, niekedy sa pri inventári neobjaví kurzor a rôzne ďalšie drobnosti.
Ak by som to však celé zhodnotil teraz, tak ponúka decentnú, rýchlu hrateľnosť, ktorá si medzi Fortnite a COD hráčmi nájde fanúšikov. Osobne som od toho však čakal viac, viac drsnejšiu hrateľnosť a menej farebnosti. Ale cieľovka tam je jasná.
NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA |
- Microsoft prepustil 9000 zamestnancov pre AI, jeden z vedúcich im odporúča obrátiť 123
- Takmer 10 minút hrateľnosti z Mafia: The Old Country 156
- OpenAI o1 model sám seba skopíroval na externý disk, ako istotu pred vypnutím, Cla 73
- Stop Killing Games petícia prekročila 1 milión podpisov 62
- Nové Alza dni zľavy spustené 21
- Ghost of Yotei ukázal svoj gameplay 141
- RECENZIA: System Shock 2: 25th Anniversary Remaster 36
- Júlové hry 17
- Letný Steam výpredaj už pomaly končí 56
- Fanúšikovský remake Counter-Strike 1.6 s názvom CS: Legacy narazil na právne probl 19 zobraziť viac článkov >
PC
PS4 Xbox One Switch Vývoj: Activision / Treyarch Štýl: Akcia / Multiplayer
| |||
+ SLEDOVAŤ HRU
SÚVISIACE ČLÁNKY:
|