Red Dead Redemption 2 bol vytvorený krvou zamestnancov, rovnako ako predošlé hry Rockstaru

Už pred vydaním Red Dead Redemption 2 sa začalo hovoriť o 100 hodinovom pracovom týždni v Rockstare a zamestnanci to aj potvrdzujú.

pridal saver 27.10.2018 o 12:01 pod hry
Red Dead Redemption 2 bol vytvorený krvou zamestnancov, rovnako ako predošlé hry Rockstaru

HRY > NOVINKY >

Už pred vydaním Red Dead Redemption 2 sa začalo hovoriť o 100 hodinovom pracovnom týždni v Rockstare a zamestnanci to aj potvrdzujú. Síce skôr hovoria o 50-80 hodinovom týždni, ale potvrdzujú, že vo firme sa očakávajú nadčasy, ktoré nie sú vždy preplatené. Všeobecne vo firme funguje crunch culture, teda nadčasová kultúra, kde sa neustále naháňajú termíny a zamestnancov tlačia na pokraj síl.

Podrobne sa téme povenovalo Kotaku, ktoré pozbieralo výpovede od zamestnancov pracujúcich na Red Dead, potvrdzujúcich, že nadčasy sa jednoducho od zamestnancov očakávajú. Zamestnanci cítia tlaky na to, aby ostávali po práci, cez víkendy. Podobné reporty má aj GameIndustry a aj Eurogamer

Nesťažujú sa síce všetci, ale všeobecne je tam veľa ohlasov na kultúru firmy a to už roky dozadu. Už o tom boli správy v roku 2010 pri prvom Red Dead Redemption, pri Grand Theft Auto V bol leaknutý aj dokument s hodinami zamestnancov, kde pri tých, ktorí klesali 60 hodín týždenne, bolo červenými písmenami označené ako "Under". Napríklad v San Diegu do roku 2016 neboli nadčasy ani voliteľné, ale povinných bolo 80 hodín týždenne. Ak zamestnanci nerobili na Red Dead 2, mali ďalších 8 hodín testovať GTA V. Robili 11 hodín celý týždeň.  

Jeden z bývalých zamestnancov, ktorý pracoval na Red Dead Redemption 2, povedal, že myšlienka, že sa Rockstar stará o zdravie svojich zamestnancov je na smiech. Bol zatlačený ešte hlbšie do depresie a strachu. Bol vyčerpaný a nemohol mať mimo práce žiadnych priateľov. Začal piť. Smeje sa na vyjadreniach Dana Housera, že nadčasy sú voliteľné. Je to voliteľné, ak chcete prísť o zamestnanie, alebo sa nikdy neposunúť v kariére vpred.

Napríklad v Rockstare v New Yorku sa robili aj nočné tri-štyrikrát do týždňa a tiež to nebolo prezentované ako nepovinné. V Rockstar Toronto sa nadčasy roky nepreplácajú. Je toho veľa z každej pobočky, síce sa to mieša aj s pozitívnymi ohlasmi a manažment sa to neustále snaží obraňovať, že ide len o menšinu zamestnancov a všetko je dobrovoľné.

V každom prípade nevrhá to na vedenie Rockstaru dobré svetlo. Síce raz za čas spravia parádnu hru ako GTA V alebo teraz Red Dead Redemption 2, ale následne už len berú peniaze z GTA Online alebo teraz začnú z Red Dead Online, na singleplayer obsah kašlú a len hrabú peniaze pre seba, zatiaľ čo ich zamestnanci robia 7 dní v týždni často bez preplatených nadčasov.





Páči sa mi! (+16)






Prosím prihláste sa pre možnosť pridania komentáru.
Môžete sa prihlásiť cez Sector konto, alebo Facebook.
SOCIÁLNE SIETE
NOVÉ FÓRA
|Remake (0)
čo by ste hovorili na remake - manhunt 1-2,the pun...
|Televízor k ps5 (8)
Ahojte všetci. Veľmi sa nevyznám v elektronike. Ve...
|Bloodborne (1)
Získal som moon runu a nejde mi aktivovať pri stol...
|Testy,benchmarky,3dmarky,atď..... (2)
všetko ohľadne vašich testov a grafov...
|Cod mw2 (7)
Mám problém s novým launchrom cod. Nie som sám, ve...
|Svet, ukrajina, vojny ... (19848)
Sem môžete dávať správy zo sveta, o Ukrajine a ďal...
KOMENTÁRE
vaše novinky zo sveta zábavy
sector logo
Sector.sk - hry, recenzie, novinky
Ochrana súkromia | Reklama | Kontakt
ISSN 1336-7285. Všetky práva vyhradené. (c) 2024 SECTOR Online Entertainment / sector@sector.sk