HRY > NOVINKY >
Ubisoft zverejnil tech obrázky na Splinter Cell, ukazujúce hlavne nové technológie použité v grafickom engine. Teda napríklad efekty vody, tepla, svetla, geotexturing a samozrejme shader model 3.0, HDR, paralax mapping a shoft shadows. Prvé štyri obrázky sú z PS2, zvyšok samozrejme ukazuje PC verziu (viac obrázkov s porovnaním SM1.1 a SM3.0 nájdete tu).
Páči sa mi!
NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA |
- Sam Altman z OpenAI hovorí, že jeden príkaz v ChatGPT spotrebuje pätnástinu čajove 38
- The Witcher 3 by mal dostať nové DLC 65
- RECENZIA: Mario Kart World 106
- Harry Potter seriál už obsadil Malfoyovcov 38
- Článok: Nintendo Switch 2 54
- Nové mega zľavy spustené 31
- Článok: Dnes by Dead Space nedostal zelenú - vydavatelia sa boja riskovať 17
- PlayStation Plus Premium a Extra predstavilo júnové hry 17
- MindsEye podľa očakávaní kvalitou neohúrilo 72
- RECENZIA: The Alters 26 zobraziť viac článkov >
PC
Vývoj: Ubisoft / Ubisoft Štýl: Akcia Web: domovská stránka hry
| |||
+ SLEDOVAŤ HRU
SÚVISIACE ČLÁNKY:
|