HRY > NOVINKY >
Ubisoft zverejnil tech obrázky na Splinter Cell, ukazujúce hlavne nové technológie použité v grafickom engine. Teda napríklad efekty vody, tepla, svetla, geotexturing a samozrejme shader model 3.0, HDR, paralax mapping a shoft shadows. Prvé štyri obrázky sú z PS2, zvyšok samozrejme ukazuje PC verziu (viac obrázkov s porovnaním SM1.1 a SM3.0 nájdete tu).
Páči sa mi!
NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA |
- DOJMY: Vivat Slovakia (Early Access) 143
- Aký je Fallout seriál? 166
- Vivat Slovakia, slovenské GTA, vychádza v Early Access už vo štvrtok 84
- DOJMY: Kingdom Come: Deliverance II chce byť väčšie a lepšie ako jednotka 219
- PS5 Pro Enhanced označenie nebude vyžadovať 60 fps hry, konzola bude mať aj ultra 86
- História Fallout série 62
- VIDEO : Vivat Slovakia - prvých 30 minút z Early Access verzie 54
- Ubisoft maže The Crew z knižníc hráčov 124
- Warhorse štúdio dnes o 20:00 predstaví svoju novú hru 119
- Alza ponúka ďalšie zľavy 15 zobraziť viac článkov >
PC
Vývoj: Ubisoft / Ubisoft Štýl: Akcia Web: domovská stránka hry
| |||
+ SLEDOVAŤ HRU
SÚVISIACE ČLÁNKY:
|