HRY > NOVINKY >
Ubisoft zverejnil tech obrázky na Splinter Cell, ukazujúce hlavne nové technológie použité v grafickom engine. Teda napríklad efekty vody, tepla, svetla, geotexturing a samozrejme shader model 3.0, HDR, paralax mapping a shoft shadows. Prvé štyri obrázky sú z PS2, zvyšok samozrejme ukazuje PC verziu (viac obrázkov s porovnaním SM1.1 a SM3.0 nájdete tu).
Páči sa mi!
NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA |
- Rusko zhabalo majetok prevádzkovateľovi World of Tanks v krajine, hráčov však uisť 62
- CD Projekt prvý raz ukázal The Witcher IV 345
- Mladý James Bond sa ukázal na prvom videu k 007 First Light hre 76
- Resident Evil 9: Requiem bolo predstavené, rovno dostalo dátum 138
- Assassin's Creed Black Flag remake prichádza, možno bude čoskoro predstavené 41
- Harry Potter seriál už obsadil Malfoyovcov 31
- RECENZIA: F1 25 17
- Summer Game Fest začne večer o 23:00 88
- Unreal Engine 5.6 ukázal nové funkcie 67
- State of play bude dnes o 23:00 102 zobraziť viac článkov >
PC
Vývoj: Ubisoft / Ubisoft Štýl: Akcia Web: domovská stránka hry
| |||
+ SLEDOVAŤ HRU
SÚVISIACE ČLÁNKY:
|