HRY > NOVINKY >
Ubisoft zverejnil tech obrázky na Splinter Cell, ukazujúce hlavne nové technológie použité v grafickom engine. Teda napríklad efekty vody, tepla, svetla, geotexturing a samozrejme shader model 3.0, HDR, paralax mapping a shoft shadows. Prvé štyri obrázky sú z PS2, zvyšok samozrejme ukazuje PC verziu (viac obrázkov s porovnaním SM1.1 a SM3.0 nájdete tu).
Páči sa mi!
| NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA |
- Alza spustila Black Friday zľavy 71
- Plánujete kúpiť štvorkolku? Čo takto osemvrtuľovku Jetson One? 20
- Chcete byť Pro hráčom v Battlefielde 6? Priplatíte si. 82
- Ako vyzerá GTA IV s path tracingom cez RTX Remix? 30
- OLED monitory sú už v cenách pod 500 eur 141
- Novembrové hry 31
- Aké ceny teraz majú grafické karty? 37
- RECENZIA: Painkiller 25
- RECENZIA: Farthest Frontier 7
- Battlefield RedSec práve vyšiel 67 zobraziť viac článkov >
|
PC
Vývoj: Ubisoft / Ubisoft Štýl: Akcia Web: domovská stránka hry
| |||
|
+ SLEDOVAŤ HRU
SÚVISIACE ČLÁNKY:
| |||






















