EA si patentovalo systém implementovanej pomoci pri nestabilnom pripojení aj nelineárny Battle Pass |
V prípade nestabilného pripojenia hra nezrovnalosti deteguje a podľa potreby a možností napríklad pauzne
EA si patentovalo dva nové herné systémy. Prvý je automatická detekcia nestabilného pripojenia v hre, kedy hra rozozná sama, že hráč ma nestabilné pripojenie a podľa potreby a príležitosti sa bude snažiť hru zapauzovať alebo iným spôsobom nestabilné pripojenie v multiplayerových hrách kompenzovať. Síce to neznie moc použiteľne v rýchlych FPS akciách, v kooperačných, či ťahových hrách to môže nájsť využitie.
Druhý patent je výrazne zaujímavejší a reálnejší. V novodobých multiplayerových hrách je už bežné, že postupným progresom v Battle Passe (alebo v obdobnom, ináč pomenovanom systéme) za plnenie úloh dostávate postupne a lineárne odmeny napríklad vo forme skinov na zbrane, či zmene hracieho poľa, poprípade vzhľadu postavy. EA si ale patentovalo nelineárny priebeh odmeňovania, kedy si môžete vybrať z viacerých odmien.
NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA |
- The Elder Scrolls IV: Oblivion remastered bol predstavený a rovno vydaný 295
- The Elder Scrolls IV Oblivion remastered sa na Steame pekne rozbehol 129
- Grafických kariet je na skladoch stále viac, už dostanete aj RTX 5070 Ti za lepšie 62
- Aký monitor si vybrať za 100, 200, 400 alebo 1000 eur? Aký rozmer, obrazovku a pom 113
- GTA San Andreas má dostupný slovenský AI dabing 52
- Takto bude vyzerať iPhone 17 Pro s obalom 64
- RECENZIA: Clair Obscur: Expedition 33 40
- The Elder Scrolls IV: Oblivion Remastered bude ohlásený zajtra 31
- Porovnanie druhej epizódy The Last of Us season 2 seriálu s hrou 42
- RECENZIA: Lost Records: Bloom & Rage 11 zobraziť viac článkov >