EA si patentovalo systém implementovanej pomoci pri nestabilnom pripojení aj nelineárny Battle Pass |
V prípade nestabilného pripojenia hra nezrovnalosti deteguje a podľa potreby a možností napríklad pauzne
EA si patentovalo dva nové herné systémy. Prvý je automatická detekcia nestabilného pripojenia v hre, kedy hra rozozná sama, že hráč ma nestabilné pripojenie a podľa potreby a príležitosti sa bude snažiť hru zapauzovať alebo iným spôsobom nestabilné pripojenie v multiplayerových hrách kompenzovať. Síce to neznie moc použiteľne v rýchlych FPS akciách, v kooperačných, či ťahových hrách to môže nájsť využitie.
Druhý patent je výrazne zaujímavejší a reálnejší. V novodobých multiplayerových hrách je už bežné, že postupným progresom v Battle Passe (alebo v obdobnom, ináč pomenovanom systéme) za plnenie úloh dostávate postupne a lineárne odmeny napríklad vo forme skinov na zbrane, či zmene hracieho poľa, poprípade vzhľadu postavy. EA si ale patentovalo nelineárny priebeh odmeňovania, kedy si môžete vybrať z viacerých odmien.
NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA |
- Nové Alza dni zľavy spustené 20
- DOJMY: The Blood of Dawnwalker 37
- iPhone 17, iPhone Air, Air Pods 3 a nové Watch hodinky predstavené 124
- Borderlands 4 dostal slušné recenzie, na Steame robí rekordy série v počte hráčov 99
- RECENZIA: Indiana Jones and the Great Circle: The Order of Giants 9
- Štvrtá séria Witcher seriálu ukazuje zábery a poster 85
- Battlefield 6 spúšťa test nového Battle Royale režimu s triedami, deštrukciou a vo 36
- DOJMY: The Expanse: Osiris Reborn 18
- Spotify bude konečne podporovať lossless kvalitu hudby 62
- RECENZIA: NHL 26 30 zobraziť viac článkov >