Shadowlands pridá do World of Warcraftu raytracingové tiene a aj VRS |
Podľa leakov z aktuálneho alpha testu Shadowlands expanzie pre World of Warcraft sa Blizzard snaží aj po stránke enginu a pridáva do hry moderné funkcie.
Konkrétne ingame konzola odhalila zapracovanie VRS, teda variable rate shadingu do enginu, ktorý umožní zrýchliť framerate a zároveň aj zapracovanie raytracingu. Ten bude aplikovaný minimálne na tiene, ktoré môžu byť takto prepočítavané a reálnejšie.
Zapracovanie nových technológií nie je nič nové pre WoW, keďže majú zapracované aj HBAO+, medzi prvými mali DX11 a dokonca zapracovali aj DX12 pod Windows 7. Nakoniec programátori enginu už na 16 rokov starom engine veľa práce nemajú, a tak hľadajú veci, ako ho vylepšiť.
Zdroj:
np.reddit.com
Páči sa mi! (+3)
NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA |
- Severná Kórea má opäť svoj jediný Steam bod, tajomný hráč sa po absencii znovu vrá 43
- Filmová recenzia: Predátor: Zabijak zabijakov 31
- Problémy s chladením PlayStation 5 konzoly sa zrejme rozširujú 81
- Brian O’Conner sa vráti do posledného Fast and Furious filmu 58
- Asus omylom spojil RTX 50 a RX 9070 XT do jednej grafickej karty 17
- Cheater vo Fortnite dostal pokutu 175 000 dolárov a doživotný zákaz - Epic Games p 51
- TikToker schoval AirTag do tenisiek a dal ich Červenému Krížu, neskôr ich našiel v 33
- Začal letný vypredaj na Steame 40
- AI by vám odrezalo prívod kyslíku, aby zabránilo svojmu vypnutiu 33
- PlayStation čelí hromadnej žalobe v Holandsku za vysoké ceny digitálneho obsahu 123 zobraziť viac článkov >