Shadowlands pridá do World of Warcraftu raytracingové tiene a aj VRS |
Podľa leakov z aktuálneho alpha testu Shadowlands expanzie pre World of Warcraft sa Blizzard snaží aj po stránke enginu a pridáva do hry moderné funkcie.
Konkrétne ingame konzola odhalila zapracovanie VRS, teda variable rate shadingu do enginu, ktorý umožní zrýchliť framerate a zároveň aj zapracovanie raytracingu. Ten bude aplikovaný minimálne na tiene, ktoré môžu byť takto prepočítavané a reálnejšie.
Zapracovanie nových technológií nie je nič nové pre WoW, keďže majú zapracované aj HBAO+, medzi prvými mali DX11 a dokonca zapracovali aj DX12 pod Windows 7. Nakoniec programátori enginu už na 16 rokov starom engine veľa práce nemajú, a tak hľadajú veci, ako ho vylepšiť.
Zdroj:
np.reddit.com
Páči sa mi! (+3)
NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA |
- GTA VI bolo odložené, ale dostalo rovno aj dátum vydania 194
- Rusko plánuje znárodniť miestneho prevádzkovateľa hry World of Tanks pre podporu U 55
- RECENZIA: The Elder Scrolls IV: Oblivion Remastered 74
- Half-Life 3, respektíve nová Half-Life hra, je už plne hrateľná a v širšom playtes 64
- Nové gameplay videá z Battlefieldu 6 54
- Epic Games Store znižuje svoj podiel z predaja na nulu, pokým hra nedosiahne tržby 54
- RECENZIA: Days Gone - Broken Road (PC) / Remastered (PS5) 44
- PlayStation Plus Essential v máji ponúkne jednu z najlepších hier minulého roka 18
- Ponuka grafických kariet sa znovu rozšírila, RTX 5070Ti už ide pod 900 eur 139
- Nvidia už pripravuje RTX 50 Super verzie kariet s rozšírenou pamäťou 102 zobraziť viac článkov >