Shadowlands pridá do World of Warcraftu raytracingové tiene a aj VRS |
Podľa leakov z aktuálneho alpha testu Shadowlands expanzie pre World of Warcraft sa Blizzard snaží aj po stránke enginu a pridáva do hry moderné funkcie.
Konkrétne ingame konzola odhalila zapracovanie VRS, teda variable rate shadingu do enginu, ktorý umožní zrýchliť framerate a zároveň aj zapracovanie raytracingu. Ten bude aplikovaný minimálne na tiene, ktoré môžu byť takto prepočítavané a reálnejšie.
Zapracovanie nových technológií nie je nič nové pre WoW, keďže majú zapracované aj HBAO+, medzi prvými mali DX11 a dokonca zapracovali aj DX12 pod Windows 7. Nakoniec programátori enginu už na 16 rokov starom engine veľa práce nemajú, a tak hľadajú veci, ako ho vylepšiť.
Zdroj:
np.reddit.com
Páči sa mi! (+3)
NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA |
- Nové Alza dni zľavy spustené 23
- iPhone 17, iPhone Air, Air Pods 3 a nové Watch hodinky predstavené 130
- Borderlands 4 dostal slušné recenzie, na Steame robí rekordy série v počte hráčov 99
- RECENZIA: Indiana Jones and the Great Circle: The Order of Giants 9
- Štvrtá séria Witcher seriálu ukazuje zábery a poster 89
- RECENZIA: NHL 26 36
- Battlefield 6 spúšťa test nového Battle Royale režimu s triedami, deštrukciou a vo 36
- DOJMY: The Expanse: Osiris Reborn 18
- Spotify bude konečne podporovať lossless kvalitu hudby 62
- RECENZIA: Stellar Blade 6 zobraziť viac článkov >