Microsoft sa pripravuje na vydanie Xbox Series X konzole do sveta s pandémiou, chce ponúknuť správnu cenu a aj možnosti výberu |
Phil Spencer v interview pre BBC povedal, že situácia je teraz ťažká, ale snažia sa na to pripraviť a upraviť svoju ponuku.
Phil Spencer v interview pre BBC povedal, ako korona ovplyvňuje ich stratégiu a prípravu na vydanie. Vydávajú totiž konzolu do času, kedy veľa ľudí dostalo výpovede a rodiny nemajú toľko peňazí. Zároveň ubezpečuje, že cena konzole bude nastavená správne.
"Chceme sa ubezpečiť, že zákazníkom poskytujeme správnu hodnotu. Cena bude dôležitá, ale zároveň je naša stratégia zameraná na hráča, nie na zariadenie. Ak toto nebude rok, keď sa rodina chce rozhodnúť kúpiť nový Xbox, je to v poriadku. Naša stratégia sa netočí okolo toho, koľko Xboxov predáme v danom roku.
Zameriavame sa na služby ako Xbox Game Pass, kde si ľudia budujú knižnicu hier za mesačný poplatok. Pritom spätná kompatibilita zaručí, že budú môcť hrať tisíce hier. "
Dodáva k tomu niečo, čím by mohol naznačovať Xbox Series S, rozmýšľajú totiž, ako dať kupujúcim na výber:
"A my sme v oblasti voľnočasových aktivít. Nie sme nevyhnutnosťou. Nie sme jedlo. Nie sme prístrešie. Takže chceme mať pri vydaní skutočne dotiahnutú ponuku. Ako to môžeme urobiť tak dostupným, ako je to len možné? Ako môžeme dať kupujúcim výber?"
Spomenul však splátkový program:
"Máme predplatený program Xbox All Access, ktorý umožňuje ľuďom kúpiť si novú konzolu platením mesačného poplatku. A pomocou technológií, ako je Smart Delivery, budete vedieť, že keď si kúpite tieto hry a následne si kúpite novú konzolu, budete vedieť, že vaše hry na ňu prejdú s vami, aby spotrebiteľom umožnili vybrať si to pravé pre nich."
V minulosti sa sledovalo, koľko koľko kusov sa predalo konzol alebo hier, ale Spencer hovorí, že teraz si už u firiem môžeme všímať iné dôležité údaje - koľko hráčov hrá, ako často, akí hráči hrajú, koľko majú priateľov online, koľko rôznych hier hrajú?
U svojich predplatiteľov vidia, že hrávajú o 40% viac hier ako ostatní, čo je veľmi dobré v oblasti hľadania rozmanitosti obsahu. Zároveň hry sú veľmi odolné, hrajú sa aj časom a nie je to len o tom, čo sa vydá dnes. Ich najväčšia hra Minecraft už prekonala 200 miliónov kusov a mali aj jeden z najväčších mesiacov v počte hráčov. Hra má pritom už 10 rokov. To sa v iných médiách nestáva. Je to o angažovanosti hráčov, nájdení si parádneho miesta na hranie, kde si nájdu priateľov a nové hry.
Viac od Microsoftu budeme počuť na nasledujúcom evente, ktorý možno bude v priebehu niekoľkých týždňov. Následne v júni majú naplánovanú prezentáciu svojich hier.
NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA |
- Nové Alza dni zľavy spustené 23
- Konzoloví hráči v Amerike starnú, konzol sa kupuje stále menej 165
- PlayStation 5 kúpite dočasne za nižšiu cenu 119
- RECENZIA: Hollow Knight: Silksong 17
- Silent Hill f dostal prvé recenzie 95
- PC herný trh zažíva masívny vzostup 76
- Aký notebook kúpiť na jeseň 2025, za 600, 1000, 1500 alebo 2000 eur? 33
- Ako ľudia používajú chatGPT? 59
- Nvidia rozbieha veľkú spoluprácu s Intelom, prinesú procesory s RTX grafickými jad 68
- RECENZIA: Deep Rock Galactic: Survivor 4 zobraziť viac článkov >