Gameloft: Hráte hry? Pravdepodobne viac dôverujete značkám ako nehráči |
Nová štúdia mobilného producenta sa zaoberala dôverov ľudí v značky okolo nás. Vyplynulo, že hráči im veria viac.
Podľa novej správy Gameloft for Brands dôverujú hráči značkám viac než ľudia, ktorí hry nehrajú. Reklamná divízia mobilného vydavateľa zverejnila informácie na základe troch prieskumov, ktoré kombinovali vzorku 80-tisíc hráčov, definovaných ako ľudí, ktorí hrajú hry aspoň raz denne.
V správe sa uvádza, že 56 % hráčov dôveruje spoločnostiam a konkrétnym značkám v porovnaní so 47 % ľudí, ktorí hry nehrajú. Ďalej z prieskumu vyplýva, že hráči slúžia ako zosilňovacie prvky značiek, pričom 57 % z nich uviedlo, že sú dôveryhodným zdrojom rád pre rodinu a priateľov, v porovnaní so 48 % vzorkou nehráčov.
Okrem toho 62 % hráčov uviedlo, že má väčšiu dôveru v sociálne / enviromentálne značky a 58 % z nich dáva prednosť kúpe konkrétnej veci od značky, ktorá ju predáva nielen za účelom zisku. Prieskum tiež hodnotil vnímanie konkrétnych značiek hráčmi, kde sa hodnotili funkčné (robí produkt to, čo má?) a kolektívne výhody (má pozitívny vplyv na spoločnosť?).
Päť najvýznamnejších značiek pre hráčov boli:
- Tesla
- Mercedes-Benz
- BMW
- YouTube
NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA |
- TikToker schoval AirTag do tenisiek a dal ich Červenému Krížu, neskôr ich našiel v 43
- Severná Kórea má opäť svoj jediný Steam bod, tajomný hráč sa po absencii znovu vrá 43
- Brian O’Conner sa vráti do posledného Fast and Furious filmu 58
- Problémy s chladením PlayStation 5 konzoly sa zrejme rozširujú 81
- Asus omylom spojil RTX 50 a RX 9070 XT do jednej grafickej karty 17
- AI by vám odrezalo prívod kyslíku, aby zabránilo svojmu vypnutiu 35
- Cheater vo Fortnite dostal pokutu 175 000 dolárov a doživotný zákaz - Epic Games p 51
- Začal letný vypredaj na Steame 40
- Resident Evil: Requiem ukázal ďalšie detaily 63
- Call Of Duty: WWII je už v Game Passe 53 zobraziť viac článkov >