Gameloft: Hráte hry? Pravdepodobne viac dôverujete značkám ako nehráči |
Nová štúdia mobilného producenta sa zaoberala dôverov ľudí v značky okolo nás. Vyplynulo, že hráči im veria viac.
Podľa novej správy Gameloft for Brands dôverujú hráči značkám viac než ľudia, ktorí hry nehrajú. Reklamná divízia mobilného vydavateľa zverejnila informácie na základe troch prieskumov, ktoré kombinovali vzorku 80-tisíc hráčov, definovaných ako ľudí, ktorí hrajú hry aspoň raz denne.
V správe sa uvádza, že 56 % hráčov dôveruje spoločnostiam a konkrétnym značkám v porovnaní so 47 % ľudí, ktorí hry nehrajú. Ďalej z prieskumu vyplýva, že hráči slúžia ako zosilňovacie prvky značiek, pričom 57 % z nich uviedlo, že sú dôveryhodným zdrojom rád pre rodinu a priateľov, v porovnaní so 48 % vzorkou nehráčov.
Okrem toho 62 % hráčov uviedlo, že má väčšiu dôveru v sociálne / enviromentálne značky a 58 % z nich dáva prednosť kúpe konkrétnej veci od značky, ktorá ju predáva nielen za účelom zisku. Prieskum tiež hodnotil vnímanie konkrétnych značiek hráčmi, kde sa hodnotili funkčné (robí produkt to, čo má?) a kolektívne výhody (má pozitívny vplyv na spoločnosť?).
Päť najvýznamnejších značiek pre hráčov boli:
- Tesla
- Mercedes-Benz
- BMW
- YouTube
| NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA |
- Zomrel Cary-Hiroyuki Tagawa, známy ako Shang Tsung z Mortal Kombatu 19
- Netflix oficiálne ohlasuje odkupovanie Warner Bros za 82 miliárd dolárov 136
- Čo získa Netflix odkúpením Warner Bros? 52
- Ako teraz vyjde poskladanie PC? Oplatí sa stále zložiť si ho, alebo kúpiť už hotov 127
- RECENZIA: Blood: Refreshed Supply 37
- Nové zľavy pred Vianocami 16
- Netflix vyhral ponuku na odkúpenie Warner Brosu, začína rokovania 80
- Arabi vlastnia prakticky celé EA 75
- RECENZIA: Project Motor Racing 13
- Výrobcovia PC budú pre ceny pamätí zdražovať desktop zostavy a aj notebooky 62 zobraziť viac článkov >












