| 3D Mark dostal Mesh Shader benchmark, výkon na nových grafikách už bol porovnaný | 
Nová DX12 funkcia Mesh shader už má svoj benchmark v 3D Marku a môžeme si tak porovnať jej výkon na rôznych kartách.
Ukáže, ako rýchlo dokážu karty zvládať špecificky túto novú funkciu, ktorú budú autori postupne využívať na prácu s objektmi rovno na grafike bez nutnosti výmeny dát v procesore. Napríklad sa tým dá spracovávať LOD, ale aj geometria otvorených svetov, kde sa veľmi rýchlo dá zrušiť geometria, ktorá je mimo záberu kamery. Na to sa orientuje aj tento nový benchmark.
Benchmark ukazuje, že rovnakú scénu dokáže Mesh Shader zrýchliť aj o 800%. Pritom pri Nvidii vidieť, ako to stúpa s výkonom grafiky, AMD grafiky majú rýchlosť v tomto konštantnú a sú pomalšie ako všetky RTX Nvidie, ale mierne rýchlejšie ako GTX1600 karty.
Update: AMD už vydalo nové ovládače, ktoré zlepšujú výkon bližšie k Nvidiám, RX 6800XT ide približne na úroveň RTX3070. Zatiaľ to nemáme v grafe.
Mesh Shader je ďalšia z nových DX12 funkcií po ray tracingu a Variable Rate Shadingu, ktoré autori už používajú. Mesh Shader podporujú všetky RTX a GTX grafiky a nové AMD RX 6000 grafiky.
| NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA | 
- Nové Alza dni zľavy spustené 17
- Alza spustila Black Friday zľavy 47
- Samsung: Miniaturizácia procesorov už takmer skončila, ďalšie zmenšenia už ponúknu 69
- Chcete byť Pro hráčom v Battlefielde 6? Priplatíte si. 77
- Battlefield RedSec bude battle royale pre Battlefield 6, vyjde už v utorok 36
- Trh s Counter-Strike 2 skinmi skolaboval po malom update - z trhu sa stratili 3 mi 68
- Battlefield RedSec práve vyšiel 67
- RECENZIA: Farthest Frontier 7
- Fanúšikovský mod C&C Generals: Evolution dostal update 3
- Warner Bros predaj už láka veľkých hráčov - Apple, Netflix, NBC Universal, Amazon 44 zobraziť viac článkov >









 
    
 
    
 
    
 
    
 
    
 
    
 
    
 
    
 
    
 
    





