Remedy chce vyriešiť problém kooperačných hier |
Veľa kooperačných hier padne po tom, ako hráči zistia, že nie je dostatok obsahu a v hre už nie je nič zaujímavé.
CEO Remedy Tero Virtala v novom interview naznačil plány firmy do budúcnosti. Okrem iných titulov pripravuje aj svoju kooperačnú akciu Vanguard. Pričom hovorí, že v nej chce skúsiť zmeniť prístup ku kooperáciám:
"Multiplayerové hranie je veľmi konkurenčný priestor, najmä ak hovoríte o hrách PvP alebo team-vs-team, ale v kooperatívnom priestore existuje len niekoľko veľmi úspešných hier. Má to jasný dôvod: v PvP a team-vs-team nie je tvorba obsahu až taký veľký problém, pretože ostatní hráči sú jej obsahom - vždy vytvárajú novú skúsenosť, reláciu za reláciou.
V kooperatívnych hrách bol často problémom cyklovaný obsah. Aby vývojár vytvoril dlhotrvajúce zážitky, nemôže sa spoliehať iba na ručnú prácu a vytváranie jedinečných úrovní a misií, pretože to nie je obvykle udržateľná cesta. Videli sme, že stále nie sú vyriešené otázky, ako by sa dala vyrobiť dlhotrvajúca kooperačná hra založená na službách. Ak dokážeme tieto problémy vyriešiť, ak dokážeme vytvoriť spôsob rozprávania príbehov prostredníctvom sveta a jeho prieskumu, môžu to byť prvky, ktoré môžeme lepšie využiť v kooperácii (PvE) ako PvP."
V zásade je neefektívne vytvárať stále ďalší obsah pre kooperačnú hru, preto chcú skúsiť niečo nové, nejakým spôsobom stále rozprávať ďalšie príbehy v hre.
Okrem tejto kooperácie pripravujú dva projekty s Epicom, ktoré sa zdá, že budú v jednom univerze, respektíve rovno v jednej lokalite:
"Keď sme sa predtým sústredili iba na vytvorenie jedného príbehu, nemyslím si, že sme využili dostatok všetkej tvrdej práce, ktorú sme robili pri vytváraní pozadia pre tieto svety. S Control sme urobili prvý krok, keď sme dali hráčom viac dôvodov na to, aby trávili viac času na svete, preskúmali ich a to bol to úspech
S projektom, na ktorom robíme s Epicom, ponúkneme svet, v ktorom chceme, aby hráči trávili viac času. Nakoniec je viac možností ako spoznávať svet a značku, ako v jednej hre."
Majú to byť hry postavené na ich značkách a odhadujeme, že väčší z projektov môže byť Alan Wake 2. Ak by boli v jednej lokalite, tak menší môže byť doplnok k Alan Wake 2 alebo ďalšie prepojenie s Control.
NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA |
- Aký je Fallout seriál? 166
- DOJMY: Vivat Slovakia (Early Access) 125
- Filmový Minecraft je už natočený 18
- Vivat Slovakia, slovenské GTA, vychádza v Early Access už vo štvrtok 84
- PS5 Pro Enhanced označenie nebude vyžadovať 60 fps hry, konzola bude mať aj ultra 86
- DOJMY: Kingdom Come: Deliverance II chce byť väčšie a lepšie ako jednotka 174
- História Fallout série 62
- VIDEO : Vivat Slovakia - prvých 30 minút z Early Access verzie 53
- Ubisoft maže The Crew z knižníc hráčov 124
- Warhorse štúdio dnes o 20:00 predstaví svoju novú hru 119 zobraziť viac článkov >
PC
Xbox Series X|S PS5 Vývoj: Epic / Remedy Štýl: Akčná Adventúra
| |||
+ SLEDOVAŤ HRU
SÚVISIACE ČLÁNKY:
|