Square Enix priznalo, že Crystal Dynamics štúdio nebolo pre Avengers hru vhodné |
Síce Avengers im nevyšlo, hry ako služby budú do budúcnosti dôležité.
Často si až neskoro veľké firmy uvedomia, že singleplayerovému tímu nie je dobré dať vyvíjať onlineovku. Nemajú totiž skúsenosti a učiť sa na veľkej hre nikdy nie je dobré. Presne toto zistilo EA aj pri Antheme.
Firmy vidia len víziu a možné veľké peniaze, ale nevedia, že aj keď tam dajú tisíc vývojárov, nemusí to automaticky znamenať úspech. Singleplayerovky sú jednoduché a stačí doladiť cestu a pripraviť obsah na 10 alebo 50 hodín, ale pri týchto online lootovačkách je potrebné vedieť zaujať hráča na mesiace alebo roky a dať mu dostatočné motivácie hrať stále ďalej. To nie je jednoduché.
Prezident Square Enix označil Avangers ako sklamanie a musia sa z toho poučiť. Hlavne zdôraznil, že je potrebné dávať vývojovým tímom herné dizajny, ktoré najlepšie sedia ich skúsenostiam a záujmom. Priznáva aj to, že Avengeri s Games as Service službou boli príliš ambicióznym projektom. Dodáva, že Games as Service štýl je dôležitý a budú ho do svojich hier zapracovávať.
"V záverečnej fáze vývoja hry sme prekonali množstvo neočakávaných ťažkostí vrátane potreby prechodu na prácu z domu v dôsledku pandémie. Podarilo sa nám prekonať tieto výzvy a vydať hru, ale bohužiaľ sa to neukázalo tak úspešné, ako by sme chceli.
Síce výzva, ktorú sme s týmto titulom riešili, priniesla sklamanie, sme si istí, že dôležitosť Games as Service štýlu bude rásť, keď sa hranie hier bude viac orientovať na služby. Kľúčovou otázkou, na ktorú budeme musieť v budúcnosti odpovedať, je spôsob, akým začleníme tieto služby do dizajnu hier."
Crystal Dynamics už zbavili Avengerov a vrátili sa späť k svojim základom. Teraz vyvíjajú Tomb Raider a pomáhajú Microsoftu s Perfect Dark.
| NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA |
- Budú toto tituly z vianočnej rozdávačky Epicu? Bude rozdávať aj RDR2? 49
- Nové zľavy pred Vianocami 30
- Mobily so 4GB pamäťou sa vrátia, niektoré hi-endy zrejme klesnú na 12GB 87
- Avatar: Oheň a Popol má zatiaľ najnižšie hodnotenia zo série 40
- RECENZIA: Terminator 2D: NO FATE 58
- Half-Life 3 má byť launch hrou pre Steam Machine, vydanie cieli na jar 2026 71
- Takto vyzerá Witcher 3 s AI filtrom 49
- Warner Bros. oficiálne zamietol ponuku Paramountu, Netflix rozbehol promo kampaň 31
- Tomb Raider: Legacy of Atlantis ukazuje 30 rokov vývoja grafiky v hrách 28
- LEGO výpredaje začali 7 zobraziť viac článkov >











