Časopis Famitsu zverejnil čitateľský rebríček napopulárnejších vývojárov a na prvom mieste sa objavil Hironobu Sakaguchi, otec Final Fantasy série, ktorý síce utrpel debaklom filmového FF, ale v roku 2005 sa vrátil ako šéf firmy Mistwalker, vyvíjajúcej tituly pre Xbox360 (Blue Dragon, Cry On, Lost Oddyssey) a NDS (Ash). Mimochodom Sakaguchi v rebríčku predbehol šéfa Nintenda Shigeru Miyamota, ktorý bol 8. a aj šéfa Microsoftu Billa Gatesa, ktorý skončil na 7. mieste.
Famitsu si na Sakaguchiho rezervovalo 4 strany, kde ho vyspovedali hlavne o práve ohlásenom projekte Cry On. Sakaguchi viac upresnil príbeh, v ktorom sa dostanete do prostredia podobnému stredoveku s výrazným rozvojom strojov. Nebude chýbať napríklad transportné lietadlo. Ľudia v tomto veku si na strechy domov ukladajú Boglov, malé kreatúry, ktoré ich majú chrániť. Boglovia boli raz obrovskí giganti žijúci po boku ľudí. Teraz ich ľudia chcú znovu oživiť na vojnové účely.
Vy sa dostávate do postavy malej Sally, ktorá dostane Bogla od svojho otca, kráľa. Jej monštrum je však iné ako ostatné, vie rozprávať. Vy budete ovládať raz Sally, ktorá ponesie malého Bogla na svojom pleci, kde prejdete vrchy, budete sa štverať na stromy a zapojíte sa do iných aktivít malého dievčaťa, a neskôr, keď získate potrebnú vec, bude sa môcť Bogl pretransformovať na obrovského giganta, ktorý si na oplátku zoberie na plece Sally. Inak vždy, keď sa Bogle zmení, bude vyzerať inak. Sakaguchi naznačil, že Bogle sa poskladá z kameňov, ktoré budú v okolí, ak bude treba aj okolie zničí, aby mal dostatok kameňov na svoje poskladanie.
Rozdiely medzi jednotlivými postavami budú veľké, a to už v tom, že sa výrazne zmení perspektíva pohľadu na okolitý svet. Samozrejme budú aj rozdiely v štýle hry, v prípade Sally sa dočkáte skôr puzzle-RPG a Bogl bude skôr akčný typ, kde sa dočkáte ničenia, ale aj zachraňovania ľudí napríklad zdvihnutím lode z vody.
Čo sa týka ovládania, Sakaguchi sa momentálne rozhoduje medzi niekoľkými schémami ovládania, kde jedna je aj s použitím dvoch analogových páčiek na presúvanie a zdvíhanie predmetov. Grafika bude štýlom cel-shadovaná, no na prezentačke AQ minulý týždeň sa to všetkým zdalo ako rukou kreslené ala Miyazakiho filmy (teda niečo takéto), v skutočnosti to boli ukážky priamo z hry.
Hra je dokončená asi na polovicu, no vyjde najskôr o rok a pol až dva roky. Poskytnúť by hráčom mala 30-40 hodín zábavy.
NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA |
- Nové zľavy na Alze boli spustené 23
- Sony dáva odškodné za včerajší výpadok, ale len PS Plus predplatiteľom 81
- PSN má výpadok 111
- 2K prináša akciu 20 hier za 20 eur 37
- Mody na Kingdom Come: Deliverance II už prichádzajú 124
- Chcete pristupovať na internet bezpečne, anonymne a bez obmedzení? NordVPN je tu p 15
- Kingdom Come: Deliverance II predal milión kusov 135
- Take 2 vie, že ak by vydali GTA VI naraz aj na PC, mali by výrazne vyššie predaje 85
- Článok: Čitateľská hra roka 2024 52
- Kingdom Come: Deliverance II má stále viac hráčov a aj stále viac modov 105 zobraziť viac článkov >
![]() |
Xbox 360
Vývoj: AQ interactive / Mistwalker Štýl: Akčná Adventúra |
+ SLEDOVAŤ HRU
SÚVISIACE ČLÁNKY:
|