PRIHLÁS

Ubisoft ide s veľkými svetmi do cloudu, predstavil Ubisoft Scalar systém

Cloud je budúcnosť živých herných svetov a Ubisoft tam už mieri.

pridal saver 20.3.2022 o 11:56 pod hry
Ubisoft ide s veľkými svetmi do cloudu, predstavil Ubisoft Scalar systém

HRY > NOVINKY >

Cloud je budúcnosť živých herných svetov a Ubisoft tam už mieri. Predstavil Ubisoft Scalar, svoj nový systém na simuláciu takýchto svetov. Konkrétne nejde o nový engine, ale doplnok do enginov, ktorý umožní akcelerovať ich procesy prostredníctvom cloudu. 

Ako prvý s týmto enginom pracuje Ubisoft Stockholm, ktorý práve pracuje na novej značke v akčno adventúrovom štýle.

Ubisoft k tomu hovorí:

  • Hry využívajúce Ubisoft Scalar môžu využívať prakticky neobmedzené množstvo výpočtového výkonu, a tak spustiť čokoľvek od virtuálnych svetov nevídanej veľkosti a hĺbky až po veľmi detailné simulácie, ktoré by inak neboli možné.
  • Vďaka nezávislému umiestneniu mikroslužieb v cloude umožňuje Ubisoft Scalar vývojárom aktualizovať a vylepšovať jednu službu bez toho, aby to ovplyvnilo ostatné, alebo dokonca pridávať nové funkcie či komponenty do hry bez prerušenia herných relácií.
  • Cieľom Ubisoft Scalar je odstrániť technické obmedzenia pre vývojárov hier, čo umožňuje

A ako to pomôže? V zásade svety budú môcť byť stále živé, či už singleplayerové alebo multiplayerové. Totiž lokálne PC alebo konzoly nezvládnu emulovať celý svet v reálnom čase a preto vždy je napríklad premávka, ľudia, zvieratá generované len na časti sveta okolo vás. V cloude môže simulácia bežať neustále a hra si z neho vždy načíta všetko, čo potrebuje. Rovnako môže cloud počítať fyziku napríklad pri explóziách, deštrukciu okolia. Všetky zmeny prostredia si vie ukladať a zároveň prostredie by mohlo byť veľmi rozsiahle. Rôzne z týchto vecí sme mohli vidieť napríklad v Microsoft tituloch ako Crackdown 3, Flight Simulator alebo aj Sea of Thieves.

Uvidíme, ako to Ubisoft zvládne v praxi a či s tým reálne pôjdu aj do singleplayerového žánru. Pre singleplayer je totiž využitie cloudu veľmi drahé a muselo by sa to nejako preplatiť. Ideálnejšie je to pre multiplayer, kde sa jeden svet generuje pre všetkých a nemusí sa počítať samostatne pre každého hráča.





Páči sa mi! (+4)






Prosím prihláste sa pre možnosť pridania komentáru.
Môžete sa prihlásiť cez Sector konto, alebo Facebook.
SOCIÁLNE SIETE
NOVÉ FÓRA
|Oled tv vs neo qled tv (5)
Ahojte, taaaakže po kúpe OLED monitora som si pove...
|Hra (2)
Ako teda mam vytvoriť hru...
|Holdfast: nations at war - cz/... (0)
Zdar chcem sa spýtať, či neexistuje československá...
|Skrinka na pc (7)
ahojte.viete mi doporuciť nejaku dobru predajnu na...
|Zháňam niekoho s hitman 2 ps4/... (12)
Ahojte, skúsim to skrátiť, no neviem či sa poda...
|Filmy filmy filmy film... (47542)
O filmoch. Hádam chápete....
|Screenshots (63705)
Vkladajte sem vaše zaujímavé screenshoty z hier. O...
|Playstation 5 (1923)
Playstation 5 fórum - Všetko týkajúc sa tejto plat...
|Hlavná diskusia (33)
O všetkom, respektíve ak máte nejaké otázky alebo ...
|Diskusia k hlasovaniu (sector) (11108)
Tu môžete rozviesť svoje zahlasovanie v sector hla...
|Svet, ukrajina, vojny ... (42366)
Sem môžete dávať správy zo sveta, o Ukrajine a ďal...
vaše novinky zo sveta zábavy
sector logo
Sector.sk - hry, recenzie, novinky
Ochrana súkromia | Reklama | Kontakt
ISSN 1336-7285. Všetky práva vyhradené. (c) 2025 SECTOR Online Entertainment / sector@sector.sk