Ubisoft ide s veľkými svetmi do cloudu, predstavil Ubisoft Scalar systém

Cloud je budúcnosť živých herných svetov a Ubisoft tam už mieri.

pridal saver 20.3.2022 o 11:56 pod hry
Ubisoft ide s veľkými svetmi do cloudu, predstavil Ubisoft Scalar systém

HRY > NOVINKY >

Cloud je budúcnosť živých herných svetov a Ubisoft tam už mieri. Predstavil Ubisoft Scalar, svoj nový systém na simuláciu takýchto svetov. Konkrétne nejde o nový engine, ale doplnok do enginov, ktorý umožní akcelerovať ich procesy prostredníctvom cloudu. 

Ako prvý s týmto enginom pracuje Ubisoft Stockholm, ktorý práve pracuje na novej značke v akčno adventúrovom štýle.

Ubisoft k tomu hovorí:

  • Hry využívajúce Ubisoft Scalar môžu využívať prakticky neobmedzené množstvo výpočtového výkonu, a tak spustiť čokoľvek od virtuálnych svetov nevídanej veľkosti a hĺbky až po veľmi detailné simulácie, ktoré by inak neboli možné.
  • Vďaka nezávislému umiestneniu mikroslužieb v cloude umožňuje Ubisoft Scalar vývojárom aktualizovať a vylepšovať jednu službu bez toho, aby to ovplyvnilo ostatné, alebo dokonca pridávať nové funkcie či komponenty do hry bez prerušenia herných relácií.
  • Cieľom Ubisoft Scalar je odstrániť technické obmedzenia pre vývojárov hier, čo umožňuje

A ako to pomôže? V zásade svety budú môcť byť stále živé, či už singleplayerové alebo multiplayerové. Totiž lokálne PC alebo konzoly nezvládnu emulovať celý svet v reálnom čase a preto vždy je napríklad premávka, ľudia, zvieratá generované len na časti sveta okolo vás. V cloude môže simulácia bežať neustále a hra si z neho vždy načíta všetko, čo potrebuje. Rovnako môže cloud počítať fyziku napríklad pri explóziách, deštrukciu okolia. Všetky zmeny prostredia si vie ukladať a zároveň prostredie by mohlo byť veľmi rozsiahle. Rôzne z týchto vecí sme mohli vidieť napríklad v Microsoft tituloch ako Crackdown 3, Flight Simulator alebo aj Sea of Thieves.

Uvidíme, ako to Ubisoft zvládne v praxi a či s tým reálne pôjdu aj do singleplayerového žánru. Pre singleplayer je totiž využitie cloudu veľmi drahé a muselo by sa to nejako preplatiť. Ideálnejšie je to pre multiplayer, kde sa jeden svet generuje pre všetkých a nemusí sa počítať samostatne pre každého hráča.





Páči sa mi! (+4)






Prosím prihláste sa pre možnosť pridania komentáru.
Môžete sa prihlásiť cez Sector konto, alebo Facebook.
SOCIÁLNE SIETE
NOVÉ FÓRA
|Cod mw2 (7)
Mám problém s novým launchrom cod. Nie som sám, ve...
|Hra 1612/smuta (1)
Smuta 1612 je nová hra s veľmi realistickou grafik...
|Speedlink competition pro extr... (0)
Zdravim, som lama mám otázku.Kúpil som si SpeedLin...
|Mw3 2011 xbox series x multipl... (2)
Čaute, kúpil som si fyzickú kópiu MW3 x360. Hra fu...
|Poľovnícke hry - hunter simula... (6)
je ich viacero,ale v tomto vlákne by som sa chcel ...
|Svet, ukrajina, vojny ... (19620)
Sem môžete dávať správy zo sveta, o Ukrajine a ďal...
KOMENTÁRE
vaše novinky zo sveta zábavy
sector logo
Sector.sk - hry, recenzie, novinky
Ochrana súkromia | Reklama | Kontakt
ISSN 1336-7285. Všetky práva vyhradené. (c) 2024 SECTOR Online Entertainment / sector@sector.sk