Faces of War tvorcovia o AI

pridal uni 11.1.2006 o 16:47 pod hry
HRY > NOVINKY >

Vývojárska spoločnosť Best Way poodhalila, aké sú tváre vojny. Jedná sa samozrejme o pripravovanú real-time stratégiu Faces of War z obdobia druhej svetovej vojny. V hre budete veliť spojeneckým, ruským a nemeckým vojskám a povediete do boja 6 členné bojové tímy.

Tvorcovia sú hrdí najmä na umelú inteligenciu jednotiek. Vojaci vidia, počujú, vnímajú udalosti okolo a jednajú podľa uváženia. Napríklad, ak stráž spozoruje nepriateľa, spustí alarm. Všetci v tábore sú v strehu a pátrajú po narušiteľovi. Eliminovať početnú posádku je možné postupne, ale len potichu, pretože streľbu je počuť a privolá ostatných na miesto incidentu. Jednotky majú aj prirodzené inštinkty. To znamená, že sa ukryjú, ak sú ťažko ranení, utečú z miesta dopadu granátu a vyhnú sa kolóne nepriateľských vozidiel. AI zahrňuje aj čosi ako kolektívne myslenie a mužstvo sa podriaďuje príkazom a jednaniu veliteľa. Autori zdôrazňujú, že sa jedná o taktické myslenie, kde všetky okolnosti zohrávajú svoju úlohu. Nenájdete tu "vševidiaceho" nepriateľa, ako v iných hrách, ktorý všetko vidí, pozná a presne vie, kde sa nachádzate a ako vás zničiť.

Jednotliví vojaci sú individuálne osobnosti s osobitým vnímaním a spozorujú len to, čo naozaj vidia a počujú. Môžu však komunikovať medzi sebou a odovzdávať si informácie. Vo Faces of War nebojujete proti skriptom a navigovaným súperom, ale proti mysliacim a nevyspytateľným protivníkom. Veľkú úlohu zohrá aj morálka. Vojaci budú odvážnejší pri boji s pechotou a naopak opatrní pri stretnutí s bojovou technikou, na ktorú rozhodne nezaútočia samopalom. Keď mužstvo s protitankovými zbraňami vyradí tanky, ostatní vojaci sa postarajú o okolitú pechotu.

AI bude mať veľký vplyv aj priamo na hráča, ktorý má väčšinou pod kontrolou iba veliteľa tímu. Mužstvo viac dbá na príkazy tohoto lídra, ako hráča. V praxi to potom vyzerá tak, že hráč zadá príkazy veliteľovi a ten udelí pokyny svojmu družstvu. Mužstvo sa snaží, čo najlepšie splniť rozkaz. Napríklad pri ofenzíve muži postupujú koordinovane a navzájom sa kryjú. Ak sa stane, že sa niekto príliš vzdiali od ostatných a je v ohrození, jedná na vlastnú päsť, aby prežil a povely veliteľa sú druhoradé. Hráč môže kontrolovať hru na troch úrovniach. Najprv je to priama kontrola nad jednotkou, ďalej je to taktické ovládanie jednotiek používané v bežných stratégiách s použitím myši a napokon je to ovládanie na najvyššej úrovni, kde hráč zadáva príkazy tímu, ktorý sa ich snaží splniť. Efektivitu AI v praxi to budeme môcť posúdiť pravdepodobne v marci, kedy má byť hra oficiálne uvedená na trh.

Do vašej pozornosti odporúčame aj oficiálnu stránku (alebo túto stránku) a nové tri a pol minútové video s názvom Omaha, ktoré obsahuje zábery z aktuálneho hrania. Video sťahujte tu alebo v dvoch veľkostiach tu (17/55 MB).





Faces of War tvorcovia o AI Faces of War tvorcovia o AI Faces of War tvorcovia o AI Faces of War tvorcovia o AI Faces of War tvorcovia o AI Faces of War tvorcovia o AI Faces of War tvorcovia o AI
Páči sa mi!






PC

Vývoj: Ubisoft / Best Way
Štýl: stratégia / realtime
Web: domovská stránka hry
Dátum vydania:  marec 2006
+ SLEDOVAŤ HRU
SÚVISIACE ČLÁNKY:
Prosím prihláste sa pre možnosť pridania komentáru.
Môžete sa prihlásiť cez Sector konto, alebo Facebook.
SOCIÁLNE SIETE
NOVÉ FÓRA
|Vetráky: pripojenie 3-pin 5v a... (13)
čafte, mám staručký pc 2017/18 (Z270-i7-7700k) nak...
|Jedi survivor (2)
prosím, v akom case príde survivor do gamepass? je...
|Remake (1)
čo by ste hovorili na remake - manhunt 1-2,the pun...
|Televízor k ps5 (8)
Ahojte všetci. Veľmi sa nevyznám v elektronike. Ve...
|Bloodborne (2)
Získal som moon runu a nejde mi aktivovať pri stol...
|Svet, ukrajina, vojny ... (19964)
Sem môžete dávať správy zo sveta, o Ukrajine a ďal...
KOMENTÁRE
vaše novinky zo sveta zábavy
sector logo
Sector.sk - hry, recenzie, novinky
Ochrana súkromia | Reklama | Kontakt
ISSN 1336-7285. Všetky práva vyhradené. (c) 2024 SECTOR Online Entertainment / sector@sector.sk