Hideaki Itsuno z Capcomu hovorí, že vývojári sa cítili z PS3 hardvéru veľmi sklamaní |
V novom video rozhovore sa režisér hier Dragon's Dogma a Devil May Cry Hideaki Itsuno rozpráva s kreatívnym riaditeľom Bokeh a tvorcom Silent Hillu Keiichiro Toyamom. Dvojica diskutuje o mnohých témach, ale keď sa otvorí téma PS3, Itsuno vyjadrí svoje sklamanie z jej neslávneho hardvéru.
Spočiatku diskutoval o trikoch, ktoré vývojári z Capcomu používali, aby hry pre PS1 a PS2 vyzerali lepšie.
Itsuo spomína: „Pri PlayStation a PlayStation 2 bolo zvláštne, že sme mohli pracovať s toľkými polopriehľadnými vrstvami. Mohli sme ich jednoducho hromadiť a vytvárať vizuálne efekty. Naopak, od PlayStation 3 sme to robiť nemohli. Počas tejto generácie mali všetci problémy. Cítili sme sa naozaj sklamaní."
Itsuno vysvetlil, že si vtedy skutočný rozdiel medzi konzolami všimol pri porovnaní vývoja Devil May Cry 3 na PS2 a Devil May Cry 4 na PS3.
NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA |
- TikToker schoval AirTag do tenisiek a dal ich Červenému Krížu, neskôr ich našiel v 44
- Brian O’Conner sa vráti do posledného Fast and Furious filmu 63
- Naughty Dog už odstupuje zo spolupráce na The Last of Us seriáli 94
- Zomrel herec Michael Madsen známy z Tarantinoviek a kopy hier 26
- AI by vám odrezalo prívod kyslíku, aby zabránilo svojmu vypnutiu 35
- V Číne sa odohral prvý futbalový zápas autonómnych AI robotov 16
- Call Of Duty: WWII je už v Game Passe 53
- Parametre RTX 5070 Super leaknuté 101
- Blue Screen of Death obrazovka vo Windows systéme končí, nahradí ju čierna obrazov 27
- Battlefield 6: EA údajne mieri na 100 miliónov hráčov, vývojári tomu neveria 69 zobraziť viac článkov >