Hideaki Itsuno z Capcomu hovorí, že vývojári sa cítili z PS3 hardvéru veľmi sklamaní |
V novom video rozhovore sa režisér hier Dragon's Dogma a Devil May Cry Hideaki Itsuno rozpráva s kreatívnym riaditeľom Bokeh a tvorcom Silent Hillu Keiichiro Toyamom. Dvojica diskutuje o mnohých témach, ale keď sa otvorí téma PS3, Itsuno vyjadrí svoje sklamanie z jej neslávneho hardvéru.
Spočiatku diskutoval o trikoch, ktoré vývojári z Capcomu používali, aby hry pre PS1 a PS2 vyzerali lepšie.
Itsuo spomína: „Pri PlayStation a PlayStation 2 bolo zvláštne, že sme mohli pracovať s toľkými polopriehľadnými vrstvami. Mohli sme ich jednoducho hromadiť a vytvárať vizuálne efekty. Naopak, od PlayStation 3 sme to robiť nemohli. Počas tejto generácie mali všetci problémy. Cítili sme sa naozaj sklamaní."
Itsuno vysvetlil, že si vtedy skutočný rozdiel medzi konzolami všimol pri porovnaní vývoja Devil May Cry 3 na PS2 a Devil May Cry 4 na PS3.
| NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA |
- Tomb Raider: Legacy of Atlantis a Tomb Raider: Catalyst oficiálne predstavené 84
- Remake Assassin's Creed IV: Black Flag prekvapí svojím podnázvom 16
- Nové zľavy pred Vianocami 17
- Budú toto tituly z vianočnej rozdávačky Epicu? Bude rozdávať aj RDR2? 40
- Hogwarts Legacy je teraz zadarmo na Epic Store 30
- Aké hry kúpiť pod stromček na Vianoce 2025? 23
- Tomb Raider: Legacy of Atlantis bude názov novej Tomb Raider hry 45
- Článok: TCL 65'' C9K Mini LED TV 47
- Livestream z The Game Awards ocenení začne o 1:30 73
- RECENZIA: Mount & Blade II: Bannerlord - War Sails 4 zobraziť viac článkov >













