Hideaki Itsuno z Capcomu hovorí, že vývojári sa cítili z PS3 hardvéru veľmi sklamaní |
V novom video rozhovore sa režisér hier Dragon's Dogma a Devil May Cry Hideaki Itsuno rozpráva s kreatívnym riaditeľom Bokeh a tvorcom Silent Hillu Keiichiro Toyamom. Dvojica diskutuje o mnohých témach, ale keď sa otvorí téma PS3, Itsuno vyjadrí svoje sklamanie z jej neslávneho hardvéru.
Spočiatku diskutoval o trikoch, ktoré vývojári z Capcomu používali, aby hry pre PS1 a PS2 vyzerali lepšie.
Itsuo spomína: „Pri PlayStation a PlayStation 2 bolo zvláštne, že sme mohli pracovať s toľkými polopriehľadnými vrstvami. Mohli sme ich jednoducho hromadiť a vytvárať vizuálne efekty. Naopak, od PlayStation 3 sme to robiť nemohli. Počas tejto generácie mali všetci problémy. Cítili sme sa naozaj sklamaní."
Itsuno vysvetlil, že si vtedy skutočný rozdiel medzi konzolami všimol pri porovnaní vývoja Devil May Cry 3 na PS2 a Devil May Cry 4 na PS3.
| NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA |
- Tomb Raider: Legacy of Atlantis a Tomb Raider: Catalyst oficiálne predstavené 105
- Budú toto tituly z vianočnej rozdávačky Epicu? Bude rozdávať aj RDR2? 49
- Nové zľavy pred Vianocami 30
- Mobily so 4GB pamäťou sa vrátia, niektoré hi-endy zrejme klesnú na 12GB 87
- Hogwarts Legacy je teraz zadarmo na Epic Store 32
- Half-Life 3 má byť launch hrou pre Steam Machine, vydanie cieli na jar 2026 71
- RECENZIA: Terminator 2D: NO FATE 56
- Tomb Raider: Legacy of Atlantis bude názov novej Tomb Raider hry 45
- Takto vyzerá Witcher 3 s AI filtrom 49
- Livestream z The Game Awards ocenení začne o 1:30 73 zobraziť viac článkov >












