Sony chce v hrách dynamicky adaptovať náročnosť podľa skillu hráča |
Teda aspoň takýto systém si firma patentovala.
Sony si 7. decembra patentovala ďalší zaujímavý systém, ktorý sa tentoraz týka náročnosti hier. Konkrétne tento patent hovorí, že chce Sony dynamicky adaptovať náročnosť hry podľa skillu hráča. Vďaka zhromažďovaniu údajov od hráčov v reálnom čase chce poskytnúť uspokojivejší herný zážitok, a to buď zvýšením úrovne náročnosti, aby sa zabezpečila dostatočná výzva, alebo jej znížením, aby sa zabránilo frustrácii. V patente sa neuvádzajú len všeobecné úrovne obťažnosti, ako napríklad ľahká alebo ťažká, ale konkrétne sa spomínajú prvky ako zvýšenie určitých schopností hráča, zmena počtu nepriateľov atď.
Hoci podanie patentu nezaručuje, že sa táto technológia objaví, znamená to, že ju spoločnosť skúma ako potenciálnu funkciu pre pripravované hry pre PlayStation, alebo je to aspoň niečo, čo si chce ochrániť pred ostatnými konkurentami. Už v minulosti sme totiž videli viacero spoločností, ktoré nad niečím podobným uvažovali. Podľa tohto patentu by na zmenu náročnosti využívali zmenu rýchlosti pohybu, oneskorenie, silu postavy, počet nepriateľov a iné metriky.
Otázne je, ako budú hráči brať to, keď sa v hra zlepšia, ale aby hra automaticky zachovala výzvu, napríklad im postavu spraví pomalšou či slabšou.
NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA |
- Aký mobil kúpiť na jar 2024 za 100, 200, 300, 500 alebo 1000 eur? 74
- Aké boli najväčšie slovenské hry? 92
- Fallout 4 už dostal očakávaný nextgen patch 93
- DOJMY: Manor Lords 43
- Bobr Kurwa meme dostalo hru, je dostupná zadarmo 23
- Assassin’s Creed Hexe prinesie aj magické sily 56
- RECENZIA: Stellar Blade 109
- Fanúšikovia Escape From Tarkov sú naštvaní, autori vydali 250 dolárovú edíciu s ex 82
- Gran Turismo predstavuje Škoda Vision GT 51
- Filmová recenzia: Rebel Moon Part 2 51 zobraziť viac článkov >