Sony chce v hrách dynamicky adaptovať náročnosť podľa skillu hráča |
Teda aspoň takýto systém si firma patentovala.
Sony si 7. decembra patentovala ďalší zaujímavý systém, ktorý sa tentoraz týka náročnosti hier. Konkrétne tento patent hovorí, že chce Sony dynamicky adaptovať náročnosť hry podľa skillu hráča. Vďaka zhromažďovaniu údajov od hráčov v reálnom čase chce poskytnúť uspokojivejší herný zážitok, a to buď zvýšením úrovne náročnosti, aby sa zabezpečila dostatočná výzva, alebo jej znížením, aby sa zabránilo frustrácii. V patente sa neuvádzajú len všeobecné úrovne obťažnosti, ako napríklad ľahká alebo ťažká, ale konkrétne sa spomínajú prvky ako zvýšenie určitých schopností hráča, zmena počtu nepriateľov atď.
Hoci podanie patentu nezaručuje, že sa táto technológia objaví, znamená to, že ju spoločnosť skúma ako potenciálnu funkciu pre pripravované hry pre PlayStation, alebo je to aspoň niečo, čo si chce ochrániť pred ostatnými konkurentami. Už v minulosti sme totiž videli viacero spoločností, ktoré nad niečím podobným uvažovali. Podľa tohto patentu by na zmenu náročnosti využívali zmenu rýchlosti pohybu, oneskorenie, silu postavy, počet nepriateľov a iné metriky.
Otázne je, ako budú hráči brať to, keď sa v hra zlepšia, ale aby hra automaticky zachovala výzvu, napríklad im postavu spraví pomalšou či slabšou.
NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA |
- Nové Alza dni zľavy spustené 20
- DOJMY: The Blood of Dawnwalker 37
- iPhone 17, iPhone Air, Air Pods 3 a nové Watch hodinky predstavené 124
- Borderlands 4 dostal slušné recenzie, na Steame robí rekordy série v počte hráčov 99
- RECENZIA: Indiana Jones and the Great Circle: The Order of Giants 9
- Štvrtá séria Witcher seriálu ukazuje zábery a poster 85
- Battlefield 6 spúšťa test nového Battle Royale režimu s triedami, deštrukciou a vo 36
- DOJMY: The Expanse: Osiris Reborn 18
- Spotify bude konečne podporovať lossless kvalitu hudby 62
- RECENZIA: NHL 26 30 zobraziť viac článkov >