Sony chce v hrách dynamicky adaptovať náročnosť podľa skillu hráča |
Teda aspoň takýto systém si firma patentovala.
Sony si 7. decembra patentovala ďalší zaujímavý systém, ktorý sa tentoraz týka náročnosti hier. Konkrétne tento patent hovorí, že chce Sony dynamicky adaptovať náročnosť hry podľa skillu hráča. Vďaka zhromažďovaniu údajov od hráčov v reálnom čase chce poskytnúť uspokojivejší herný zážitok, a to buď zvýšením úrovne náročnosti, aby sa zabezpečila dostatočná výzva, alebo jej znížením, aby sa zabránilo frustrácii. V patente sa neuvádzajú len všeobecné úrovne obťažnosti, ako napríklad ľahká alebo ťažká, ale konkrétne sa spomínajú prvky ako zvýšenie určitých schopností hráča, zmena počtu nepriateľov atď.
Hoci podanie patentu nezaručuje, že sa táto technológia objaví, znamená to, že ju spoločnosť skúma ako potenciálnu funkciu pre pripravované hry pre PlayStation, alebo je to aspoň niečo, čo si chce ochrániť pred ostatnými konkurentami. Už v minulosti sme totiž videli viacero spoločností, ktoré nad niečím podobným uvažovali. Podľa tohto patentu by na zmenu náročnosti využívali zmenu rýchlosti pohybu, oneskorenie, silu postavy, počet nepriateľov a iné metriky.
Otázne je, ako budú hráči brať to, keď sa v hra zlepšia, ale aby hra automaticky zachovala výzvu, napríklad im postavu spraví pomalšou či slabšou.
| NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA |
- Nové zľavy pred Vianocami 33
- Avatar: Oheň a Popol má zatiaľ najnižšie hodnotenia zo série 40
- RECENZIA: Terminator 2D: NO FATE 58
- Half-Life 3 má byť launch hrou pre Steam Machine, vydanie cieli na jar 2026 71
- Takto vyzerá Witcher 3 s AI filtrom 49
- Warner Bros. oficiálne zamietol ponuku Paramountu, Netflix rozbehol promo kampaň 36
- Filmová recenzia: Avatar: Oheň a popol 33
- Epic Games Store zadarmo rozdáva Eternights 6
- Epic rozdáva Jotunnslayer: Hordes of Hel 17
- Kingston varuje, že nedostatok SSD sa v nasledujúcom mesiaci ešte zhorší 32 zobraziť viac článkov >












