PCGamesHardware sa porozprávalo so šéfom Terminal Reality o ich najnovšom titule GhostBusters, ktorý okrem konzol prichádza aj na PC a hlavne o ňom sme sa dozvedeli najviac. Hra beží na 5 rokov vyvíjanom Infernal Engine, ktorý bude plne optimalizovaný na PC a v hre ponúkne najkrajšiu grafiku a najkvalitnejšie textúry.
Konkrétne, ak budete mať SLI/Crossfire konfiguráciu, môžete si zapnúť per pixel screen space ambient occlusion, pri ktorej bude engine prepočítavať 64 raytracov na pixel pre zvýšenie detailov. Čo je niečo, čo sa na aktuálnych konzolách nedá dosiahnuť. Samozrejmosťou pre PC je vysoká kvalita shadow máp a super hi-res textúry. Čo sa týka rozbehnutia hry, na 1080p budeme potrebovať Radeon 4850, 4870, alebo GeForce 260, respektíve 280. Ak si budeme chcieť v tomto rozlíšení zapnúť aj FSAA, bude potrebné už SLI zapojenie. Na druhej strane titul pôjde aj na integrovaných Intel grafikách v rozlíšení 480p s nízkymi detailami.
Hra je zoptimalizovaná aj pre multicore procesory, kde vie využiť 8 threadov (8 core, alebo 4 core s multithreadingom), kde sa napríklad samotná hra spustí na 6 threadoch, jeden vyhradí na renderovanie a jeden na zvuk.
NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA |
- DOJMY: Vivat Slovakia (Early Access) 188
- DOJMY: Kingdom Come: Deliverance II chce byť väčšie a lepšie ako jednotka 262
- VIDEO : Vivat Slovakia - prvých 30 minút z Early Access verzie 60
- Vivat Slovakia, slovenské GTA, vychádza v Early Access už vo štvrtok 84
- PS5 Pro Enhanced označenie nebude vyžadovať 60 fps hry, konzola bude mať aj ultra 86
- Aké boli najväčšie slovenské hry? 92
- Aký mobil kúpiť na jar 2024 za 100, 200, 300, 500 alebo 1000 eur? 60
- Bude Cillian Murphy záporákom vo Far Cry 7? 38
- Warhorse štúdio dnes o 20:00 predstaví svoju novú hru 120
- Witcher seriál bude mať 5 sérií, práve sa začala natáčať štvrtá 51 zobraziť viac článkov >
PC
PS2 PS3 Xbox 360 Wii DS PC Xbox One PS4 Mobil Vývoj: ATARI / Terminal Reality Štýl: Akcia Web: domovská stránka hry
| |||
+ SLEDOVAŤ HRU
SÚVISIACE ČLÁNKY:
|