PCGamesHardware sa porozprávalo so šéfom Terminal Reality o ich najnovšom titule GhostBusters, ktorý okrem konzol prichádza aj na PC a hlavne o ňom sme sa dozvedeli najviac. Hra beží na 5 rokov vyvíjanom Infernal Engine, ktorý bude plne optimalizovaný na PC a v hre ponúkne najkrajšiu grafiku a najkvalitnejšie textúry.
Konkrétne, ak budete mať SLI/Crossfire konfiguráciu, môžete si zapnúť per pixel screen space ambient occlusion, pri ktorej bude engine prepočítavať 64 raytracov na pixel pre zvýšenie detailov. Čo je niečo, čo sa na aktuálnych konzolách nedá dosiahnuť. Samozrejmosťou pre PC je vysoká kvalita shadow máp a super hi-res textúry. Čo sa týka rozbehnutia hry, na 1080p budeme potrebovať Radeon 4850, 4870, alebo GeForce 260, respektíve 280. Ak si budeme chcieť v tomto rozlíšení zapnúť aj FSAA, bude potrebné už SLI zapojenie. Na druhej strane titul pôjde aj na integrovaných Intel grafikách v rozlíšení 480p s nízkymi detailami.
Hra je zoptimalizovaná aj pre multicore procesory, kde vie využiť 8 threadov (8 core, alebo 4 core s multithreadingom), kde sa napríklad samotná hra spustí na 6 threadoch, jeden vyhradí na renderovanie a jeden na zvuk.
NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA |
- RECENZIA: Clair Obscur: Expedition 33 68
- The Elder Scrolls IV: Oblivion remastered bol predstavený a rovno vydaný 296
- The Elder Scrolls IV Oblivion remastered sa na Steame pekne rozbehol 129
- GTA San Andreas má dostupný slovenský AI dabing 52
- RECENZIA: Lost Records: Bloom & Rage 11
- Takto bude vyzerať iPhone 17 Pro s obalom 64
- RECENZIA: Amerzone - The Explorer's Legacy 3
- The Elder Scrolls IV: Oblivion Remastered bude ohlásený zajtra 31
- Porovnanie druhej epizódy The Last of Us season 2 seriálu s hrou 42
- Článok: Razer BlackShark V2 X White Edition 10 zobraziť viac článkov >
PC
PS2 PS3 Xbox 360 Wii DS PC Xbox One PS4 Mobil Vývoj: ATARI / Terminal Reality Štýl: Akcia Web: domovská stránka hry
| |||
+ SLEDOVAŤ HRU
SÚVISIACE ČLÁNKY:
|