Výsuvná čeľusť v DirectX 11 |
O koľko rýchlejšie sa votrelcova čeľusť hýbe pod DX9 než pri DX11?
Votrelci, predátori a mariňáci už dobojovali aj v našej recenzii. Krvavý masaker skončil pre tvorcov hry z Rebellionu celkom slušne, no hra ešte stále budí pozornosť najmä svojou podporou DirectX 11.
V článku na pcgh.com sa zamerali na otestovanie DirectX 11 módu. Rozdiely v grafike si všimnete najmä po zapnutí MSAA, teselácie a pokročilých tieňov a ako v praxi tieto zmeny vplývajú na výzor herných scén, dokumentujú obrázky na uvedenej stránke.
Druhou stranou mince sú nároky na hardvér. Zatiaľ čo testovacia zostava (Core i7-860, 4 GB RAM, Radeon 5870) v si s AvP poradila v DX9 na 64,7 fps, pri zapnutí pokročilý tieňov poklesol framerate na 44,3 fps. Teselácia ubrala ďalšie 4 fps a ak boli aktivované naraz všetky funkcie, framerate sa dostal pod hranicu 30 fps. Otázne je, či vyše 50 % pokles frameratu za všetky tieto vylepšenia stojí...
Keďže teseláciu a tiene si počas hrania vychutnať nestihnete, redaktori radia hrávať iba so zapnutým MSAA.
| NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA |
- Alza spustila Black Friday zľavy 76
- Plánujete kúpiť štvorkolku? Čo takto osemvrtuľovku Jetson One? 20
- Amech roky vedel, že jeho teplovodivá pasta SGT-4 poškodzuje chladiče a procesory 39
- Chcete byť Pro hráčom v Battlefielde 6? Priplatíte si. 82
- RECENZIA: Painkiller 25
- Aké ceny teraz majú grafické karty? 40
- OLED monitory sú už v cenách pod 500 eur 154
- Novembrové hry 31
- Ako vyzerá GTA IV s path tracingom cez RTX Remix? 31
- RECENZIA: Farthest Frontier 7 zobraziť viac článkov >














