Výsuvná čeľusť v DirectX 11 |
O koľko rýchlejšie sa votrelcova čeľusť hýbe pod DX9 než pri DX11?
Votrelci, predátori a mariňáci už dobojovali aj v našej recenzii. Krvavý masaker skončil pre tvorcov hry z Rebellionu celkom slušne, no hra ešte stále budí pozornosť najmä svojou podporou DirectX 11.
V článku na pcgh.com sa zamerali na otestovanie DirectX 11 módu. Rozdiely v grafike si všimnete najmä po zapnutí MSAA, teselácie a pokročilých tieňov a ako v praxi tieto zmeny vplývajú na výzor herných scén, dokumentujú obrázky na uvedenej stránke.
Druhou stranou mince sú nároky na hardvér. Zatiaľ čo testovacia zostava (Core i7-860, 4 GB RAM, Radeon 5870) v si s AvP poradila v DX9 na 64,7 fps, pri zapnutí pokročilý tieňov poklesol framerate na 44,3 fps. Teselácia ubrala ďalšie 4 fps a ak boli aktivované naraz všetky funkcie, framerate sa dostal pod hranicu 30 fps. Otázne je, či vyše 50 % pokles frameratu za všetky tieto vylepšenia stojí...
Keďže teseláciu a tiene si počas hrania vychutnať nestihnete, redaktori radia hrávať iba so zapnutým MSAA.
NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA |
- Ghost of Yotei ukázal svoj gameplay 159
- Nové Alza dni zľavy spustené 22
- 3000-dolárové RTX 5090 sú pre plebs, 500-tisícová zlatá RTX 5090 je práve pre vás 58
- Rockstar možno nechtiac naznačil návrat GTA 4 a Red Dead Redemption 2 vo vylepšený 60
- Seriálový Harry Potter sa ukázal, už padla prvá klapka 67
- Letný Steam výpredaj už pomaly končí 56
- Porovnanie Ghost of Yotei s Ghost of Tsushima 77
- Meta pri ťahaní AI expertov nešetrí, zobrala vedúceho vývoja z Apple a dala mu 256 41
- Porovnanie výkonu PS5 Pro s RTX 5060 Ti a Radeon 9060 XT 128
- RECENZIA: Eriksholm: The Stolen Dream 18 zobraziť viac článkov >