Výsuvná čeľusť v DirectX 11 |
O koľko rýchlejšie sa votrelcova čeľusť hýbe pod DX9 než pri DX11?
Votrelci, predátori a mariňáci už dobojovali aj v našej recenzii. Krvavý masaker skončil pre tvorcov hry z Rebellionu celkom slušne, no hra ešte stále budí pozornosť najmä svojou podporou DirectX 11.
V článku na pcgh.com sa zamerali na otestovanie DirectX 11 módu. Rozdiely v grafike si všimnete najmä po zapnutí MSAA, teselácie a pokročilých tieňov a ako v praxi tieto zmeny vplývajú na výzor herných scén, dokumentujú obrázky na uvedenej stránke.
Druhou stranou mince sú nároky na hardvér. Zatiaľ čo testovacia zostava (Core i7-860, 4 GB RAM, Radeon 5870) v si s AvP poradila v DX9 na 64,7 fps, pri zapnutí pokročilý tieňov poklesol framerate na 44,3 fps. Teselácia ubrala ďalšie 4 fps a ak boli aktivované naraz všetky funkcie, framerate sa dostal pod hranicu 30 fps. Otázne je, či vyše 50 % pokles frameratu za všetky tieto vylepšenia stojí...
Keďže teseláciu a tiene si počas hrania vychutnať nestihnete, redaktori radia hrávať iba so zapnutým MSAA.
| NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA |
- Severokórejský infiltrátor odhalený v Amazone vďaka oneskoreniu klávesnice 26
- Nové zľavy pred Vianocami 35
- Najväčšie hry v roku 2026 51
- Avatar 4 a Avatar 5 majú potvrdené dátumy, trojka už má za sebou prvý víkend, v kt 56
- Mega výpredaj roka už začal 26
- Aká je ponuka TV? Ktorý televízor kúpiť na Vianoce? 29
- Steam Replay 2025 ukázal, že hráči trávia len okolo 14% času pri nových hrách 55
- Jeden kupujúci dostal pekný darček od Amazonu, namiesto dvoch SSD mu prišli dve kr 47
- Epic dnes rozdáva parádnu RPG Disco Elysium 19
- Najhoršie filmy roka podľa Metacritic 40 zobraziť viac článkov >














