Novinky a atraktívne ukážky zo Starcraft II |
Máme nové informácie a ponúkame k nahliadnutiu skvelé videá z kampane Starcraft II. Nenechajte si ich ujsť!
Pre mnohých je Starcraft II najočakávanejšia stratégia tohoto roka. Tí šťastnejší si už užívajú hru v uzatvorenom beta teste, do ktorého pribudol už aj editor a teraz sa do neho môžu zapojiť všetci, čo si tento titul rezervujú v predobjednávkach.
Počiatkom týždňa mali zástupcovia médií možnosť otestovať nie len multiplayer, ale aj ťaženie v hre a to aj prvú misiu z protossovskej mini-kampane, ktorá bude obsiahnutá. Celkovo boli hrateľné tri scenáre. V prvej ukážkovej misii museli terranské jednotky Jima Raynora zbierať plyn, ale bolo nutné ich chrániť pred protossovskými fanatikmi. Nepriatelia sa však tiež snažili ťažiť zo siedmych gejzírov a teda bolo treba nie len brániť SCV, ale aj ničiť protossovské sondy.
V druhej misii sa terrani ocitli na planéte, kde používali laser ako vrták, aby sa dostali do chrámu Xel'Naga, v čom sa im snažili zabrániť protossovskí nájazdníci. Silní nepriatelia ako archoni a colossuss sa síce dali eliminovať laserom, ale vtedy hráč strácal cenný čas na vŕtanie.
Pred treťou misiou sa ukázala štýlová predelová scéna, kde sa temný templár Zeratul stretol s Jimom Raynorom na krížniku Hyperion, aby mu odovzdal artefakt, ktorý mu má pomôcť odhaliť proroctvo Xel'Naga, aby ho využil v boji proti zergom a Keriiganovej. V prvej protosovskej mini-kampani musí osamotený Zeratul obchádzať, prípadne nenápadne eliminovať jednotky zergov v chráme Xel'Naga. Postupne stretáva stalkerov, templára a zealotov, ktorí mu pomôžu uniknúť.
Autori dokončili systém výskumných procesov, vylepšení a žoldnierov. Počas misie môže hráč využívať určenú budovu na najímanie žoldnierov, ktorých je možné v scenári využiť niekoľkokrát. Ihneď sú k dispozícii a majú rôzny sortiment jednotiek. Napríklad takto je možné štyrikrát využiť služby štvorčlenného tímu elitných mariňákov. Vylepšenia medzi misiami sa realizujú pomocou kreditov a ponúkajú po dve voľby. Napríklad pri tankoch je možnosť vybrať, aby spôsobili väčšie poškodenie nepriateľom alebo menej ublížili vlastným jednotkám v dosahu. Bunkre môžu mať zvýšenú kapacitu a podobne. Zaujímavejšie sú však ponuky technológií, ktoré ovplyvňuje protossovský a zergský výskum. Vždy po piatich technológiách sa hráč rozhoduje medzi dvomi odlišnými technológiami v každom z uvedených výskumov. Výsledkom sú chuťovky ako napríklad vežička na bunkri.
Za zmienku stojí aj Challenge mód, kde si hráč mimo tradičného multiplayeru a kampane otestuje a osvojí schopnosti jednotiek a miktromanažment v sérii výziev, ktorých súčasťou sú achievementy a ohodnotenie výsledku zlatou, striebornou alebo bronzovou medailou.
Vývoj hry výrazne pokročil, ale Chris Sigaty z Blizzardu priznáva, že isté veci sú stále nedopracované a niektoré budú doplnené až po vydaní hry. Starcraft II ale vyzerá veľmi nádejne a určite vás na hru navnadia aj atraktívne videá.
| NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA |
- Alza spustila Black Friday zľavy 112
- Rusi predstavili svojho AI robota, spadol im priamo pri prezentácii 101
- Rusko nedokáže vyrobiť plánovaný Baikal-M procesor, ruší plány 109
- Pozor na čínske produkty - robotický vysavač posielal domov údaje, no keď ich maji 67
- Xpeng Iron je doteraz najhumanoidnejší robot 44
- GTA VI má už dokončený obsah, už sa len doťahuje 98
- Valve predstavilo Steam Frame, Steam Controller a Steam Machine 173
- Aký herný PC desktop kúpiť na jeseň 2025? Za 1000, 1200, 1400 alebo 2000 eur? 37
- Witcher - séria 4 - recenzia na seriál 54
- RECENZIA: ANNO 117: Pax Romana 13 zobraziť viac článkov >
|
PC
Vývoj: Blizzard / Blizzard Štýl: stratégia / realtime Web: domovská stránka hry
| |||
|
+ SLEDOVAŤ HRU
SÚVISIACE ČLÁNKY:
| |||














