Bioshock dizajn koncepty |
Irrational games zverejnili pôvodný dizajn pre Bioshock. Dozvedáme sa z neho zaujímavé veci.
Irrational games zverejnili pôvodný dizajn dokument pre Bioshock. Dozvedáme sa z neho zaujímavé veci. Je to séria strán sľubov, aká mala hra byť perfektná, s grafikou ďaleko prevyšujúc ostatné FPS tituly, deštrukciou a fyzikou možnosťou vytvárania a modifikovania zbraní pre určité situácie a určitých nepriateľov. Sľúbený bol aj príbehový multiplayer, ktorý sa nakoniec nekonal.
Hackovanie bezpečnostných systémov malo navrhnuté niekoľko levelov a možností od vytvárania falošných poplachov, až po ovládanie robotov na diaľku. Mala sa dať magnetizovať podlaha na zastavenie robotov, integrovať elektrina do podlahy, ovládať gravitačné polia, zaplaviť miestnosť, alebo aj manipulovať s teplotou v miestnostiach. V zásade, čo ostalo, boli genetické manipulácie.
Zaujímavý dizajn, ktorý nakoniec skončil úplne inak, ale nedá sa povedať, že zle. Možno nakoniec aj lepšie.
NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA |
- RECENZIA: Kingdom Come: Deliverance II 238
- DeepSeek klamal o nákladoch na tréning AI: Skutočné výdavky sú 400-krát vyššie 65
- Netflix naplánoval svoje seriály a filmy na rok 2025 27
- GTA VI cieli na 30 fps na konzolách a bude sa možno predávať samostatne bez GTA On 233
- Kingdom Come: Deliverance II končí s pekným priemerom recenzií 134
- Objavujú sa prvé problémy s RTX 5090 kartami 161
- Nvidia predstavila špecifikácie RTX 5070 a RTX 5070 Ti 132
- Sony donútilo autora Bloodborne 60 fps patchu zrušiť ho 85
- EA predvádza nový Battlefield, chce ho budovať spolu s hráčmi 102
- Kingdom Come: Deliverance II odštartoval na Steame slušne 146 zobraziť viac článkov >
PC
PS3 Xbox 360 Vývoj: 2K Games / Irrational Games Štýl: Akcia / RPG Web: domovská stránka hry
| |||
+ SLEDOVAŤ HRU
SÚVISIACE ČLÁNKY:
|