Aká bude PC verzia Crysis 2? |
Edge sa pýtal, šéf Cryteku odpovedal.
Takže, aká bude PC verzia Crysisu 2? Edge sa pýtal, šéf Cryteku odpovedal.
Podľa úvodných reakcií na prvú hru mal Ceval Yerli pocit, že bolo zlé, keď tlačili grafiku.
Bolo zlé, keď sa snažili posunúť PC grafiku vpred, keďže ľudia potom iba nadávali, keď im hra nešla dobre (nespomína však to, že Crysis sa vďaka tomu stal benchmarkom pre kvalitu grafiky na ďalších 5 rokov). Pri Crysis 2 už bol prístup iný, hru zoptimalizujú pre aktuálne najvýkonnejšie karty a teda z hry vytlačíte všetko už teraz. Grafika bude rovnako dobrá ako v prvej hre, ale je v inom prostredí, takže sa ťažko porovnáva. Znovu však dodáva, že každá stránka hry bude vylepšená a to aj vďaka financiám, ktoré zaistil multplatformový vyvoj.
Padla otázka o tom, či sa PC hráčmi nenávidené veci z multiplatforiem ako konzolové ovládanie, FOV, slabé textúry dostanú aj do Crysis 2.
To podľa Cryteku nie je ich prípad hry. Crysis 2 pre PC je dokonalejší v každej oblasti. Čo sa však týka záberov z PC verzie, tam ešte maximálna kvalita nebola určená a teda ani ukázaná. Všetko, čo vychádza, sú zábery z konzol alebo z PC v konzolových nastaveniach.
Edge kládlo aj zvláštnu otázku o prílišnej sandboxovosti prvého titulu, kde vraj hráči nepochopili boje.
Cevat otázku o COD hráčoch obrátil na nevyužívanie taktiky, kde prvý Crysis nenútil hráčov ísť jednou cestou a dával im na výber. To vraj znižovalo dôležitosť Nanosuitu a hráči ho nevyužívali dostatočne. Necítili, že je skutočne potrebný na prejdenie hry. V dvojke spravili preto AI inteligentnejšiu, teda taktika a využitie obleku bude vyžadované ešte viac. Na druhej strane dodáva, že dvojka nie je lineárnejšia, síce nemá také veľké oblasti, ale má možnosti na výber cesty a taktiky. Oni to od začiatku volajú choreographed sandbox. Tentoraz však taktika prechádza z 2D do 3D, keďže sa pridáva nový element a to výška.
Multiplayer bude rýchlejší a hlbší, nanosuit pridá svoje možnosti, ktoré sa budú postupne odomykať a využívať na taktiku.
Vďaka tomu je odlišný ako Halo alebo Call of Duty. S nimi sa vôbec neporovnávajú, nepotrebujú byť lepší alebo takí ako oni. Majú svoj štýl, ale určite nebudú proti, ak by mali predaje lepšie. Nechcú sa s nimi porovnávať. Napríklad ani nehovoria, že majú najlepšiu AI a prečo? Pretože tie hry ani AI nemajú, všetko majú len skriptované eventy. V tituloch ako Far Cry, Crysis a Crysis 2 je AI nutná, sú tu otvorenejšie prostredia, viac ciest levelmi, postavy musia nájsť, ako sa dostať k cieľu, musia prejsť budovami, skákať, obkľúčiť vás. Ak by to bola lineárna strieľačka, nemuseli by AI vôbec robiť.
Čo sa týka ostatných projektov, Crytek napríklad pracoval na čisto 3D hre, ktorá dosiahla priam 3D kvality Avatara, ale nakoniec sa nedostala do štádií vydania a slúži ako ich benchmark pre 3D. Väčšinu funkcií použili v 3D móde pre Crysis 2. Už minule spomínali, že 3D v hre si bol pozrieť James Cameron, ktorému sa veľmi páčil. Na otázku, prečo James Cameron hral Crysis 2, odpovedal Yerli vyhýbavo s tým, že to už je iný príbeh.
NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA |
- The Elder Scrolls IV: Oblivion remastered bol predstavený a rovno vydaný 296
- RECENZIA: Clair Obscur: Expedition 33 63
- The Elder Scrolls IV Oblivion remastered sa na Steame pekne rozbehol 129
- GTA San Andreas má dostupný slovenský AI dabing 52
- Aký monitor si vybrať za 100, 200, 400 alebo 1000 eur? Aký rozmer, obrazovku a pom 113
- Takto bude vyzerať iPhone 17 Pro s obalom 64
- RECENZIA: Lost Records: Bloom & Rage 11
- RECENZIA: Amerzone - The Explorer's Legacy 3
- The Elder Scrolls IV: Oblivion Remastered bude ohlásený zajtra 31
- Porovnanie druhej epizódy The Last of Us season 2 seriálu s hrou 42 zobraziť viac článkov >
PC
PS3 Xbox 360 Vývoj: EA / Crytek Štýl: Akcia Web: domovská stránka hry
| |||
+ SLEDOVAŤ HRU
SÚVISIACE ČLÁNKY:
|