Akčnejší a ľudskejší Hitman: Absolution |
Agent 47 sa vo svojom najnovšom príbehu prejaví trochu netradične, ale vraj to nebude na škodu.
Hakan Abrak, hlavný producent Hitman: Absolution, v rozhovore pre portál Joystiq priblížil aktuálnu tvár agenta 47.
V prvom rade sa v Absolution neprijímajú kontrakty, ale agent plní vlastnú misiu a plánuje kroky. Takto ponímaný príbeh je atraktívny a navyše umožní hráčom viac sa stotožniť s hlavným hrdinom. Stále je to zabijak, ktorý sa príliš nezmenil, nosí rovnaký oblek a má vyholenú lebku, avšak má aj určité vylepšenia. Predovšetkým sú tu dve zásadné novinky. Podobne, ako Sam Fisher v Splinter Cell Conviction, dokáže vidieť cez steny a môže sledovať pohyb nepriateľov. K tomu pribudlo spomalenie času pri streľbe s možnosťou pohodlne zamerať niekoľko cieľov, podobne ako v Red Dead tituloch.
Ani nové akčné prvky však nevytláčajú tradičné špionážne stealth techniky, avšak hráči sa sami môžu rozhodnúť, či budú postupovať akčne alebo skôr nenápadne. Tvorcovia už ukázali Hitmana v jednej z lineárnych úrovní, ale hra bude mať aj levely s otvorenými prostrediami, ktoré sú známe z predošlých častí.
Abrak uznáva, že po novom vnímaný Hitman nemusí každému úplne sadnúť. Urobiť hru tradičným spôsobom, na aký sú fanúšikovia zvyknutí, by nebol problém, avšak tvorcovia si zvolili náročnejšiu cestu s inováciami a to je hodné uznania.
| NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA |
- Alza spustila Black Friday zľavy 79
- Do nového Múmia filmu sa vráti Brendan Fraser a Rachel Weisz 46
- RECENZIA: Painkiller 27
- Plánujete kúpiť štvorkolku? Čo takto osemvrtuľovku Jetson One? 20
- Amech roky vedel, že jeho teplovodivá pasta SGT-4 poškodzuje chladiče a procesory 39
- Zaklínač na Netflixe stráca divákov 79
- Aké ceny teraz majú grafické karty? 42
- OLED monitory sú už v cenách pod 500 eur 154
- Novembrové hry 31
- Ako vyzerá GTA IV s path tracingom cez RTX Remix? 31 zobraziť viac článkov >
|
PC
PS3 Xbox 360 Vývoj: Eidos / IO Interactive Štýl: Akcia Web: domovská stránka hry
| |||
|
+ SLEDOVAŤ HRU
SÚVISIACE ČLÁNKY:
| |||






















