Ako vyzeral prvý návrh úvodnej scény v Portal 2? |
Valve na GDC ukázalo jednu pikošku a to ako vyzeral pôvodne plánovaný začiatok Portal 2.
Valve na GDC ukázalo jednu pikošku a to ako vyzeral pôvodne plánovaný začiatok Portal 2. Ukázali ho na videu ale spomenuli, že to je len jeden z mnohých nápadov, ktorý sa nedostal do finálnej hry:
Z iných pôvodných plánov mal napríklad Wheatley ostať mŕtvy potom ako ho Glados rozbije na začiatku. Mal byť len prvou z gúľ s osobnosťami, ktoré by sme stretli. Ostatné mali napríklad zahŕňať paranoidné AI, ktoré Valve nazvalo Morgan Freeman sphere. Hráči ju mali nájsť v strede prázdnej miestnosti, kde by sedela niekoľko storočí a bola veľmi, veľmi múdra, ale len v svojej miestnosti. Mimo nej jej genialita mala prestať pracovať a stala by sa viac menej zbytočnou, aj keď postupne počas hry by sa spamätala ale svoju múdrosť neustále referovala k danej miestnosti. Valve všetky tieto gule zrušilo, keďže hráči sa s nimi až tak nepreviazali ako s Whealeym.
Rovnako pôvodne v hre plánovali niekoľko koncov. Mali koniec kde Chell zomrie, pustí sa pieseň a hráči, by tam mohli prestať. Mali aj jeden koniec hneď po dvoch minútach, kde by Chell rovnako zomrela a nasledoval by koniec s pesničkou zhrňujúcou dve minúty. Mimo toho vypadla aj jedna scéna, kedy počas hry uvidíme Mesiac, kam by sme sa mohli odportálovať už skôr a rovno zomrieť. Počas toho by sme si vypočuli smutnú pieseň o Mesiaci.
Popri rôznych koncoch autori pracovali aj na klasickom multiplayerovom móde, ktorý bol super chaotický, ale vraj nebol zábavný. Tak vypadol.
NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA |
- Roboti nás raz nahradia, v BMW už jeden pracuje 5 mesiacov 91
- Battlefield 6 pri vydaní pritiahol len na Steame cez 700 tisíc hráčov 147
- RECENZIA: Metal Gear Solid Delta: Snake Eater 28
- DOJMY: Heroes of Might and Magic: Olden Era 36
- Windows 10 podpora dnes skončila, ale môžete si ju predĺžiť na ďalší rok 143
- Nové Alza dni zľavy spustené 4
- Čo AMD prinesie do RDNA 5 GPU čipov? 83
- Informácie teraz hovoria, že nový Xbox príde v roku 2027, dopĺňajú špecifikácie 74
- Slovenskí vývojári chystajú realistický simulátor električiek Elektronka: Bratisla 45
- Článok: ROG Xbox Ally X 69 zobraziť viac článkov >
PC
PS3 Xbox 360 Vývoj: EA / Valve Štýl: Logická Web: domovská stránka hry
| |||
+ SLEDOVAŤ HRU
SÚVISIACE ČLÁNKY:
|