PS4 adventúra Rime dostala niekoľko nových obrázkov |
Aká hra by vznikla, keby sa spojili hry ICO a Journey? Rime...
Rime vyvíja španielske štúdio Tequila Works, ktoré v roku 2012 vydalo pre Xbox 360 survival horor Deadlight. Hra bola oznámená minulý rok na GamesCome počas Sony konferencie, kde bol zároveň pustení aj prvý trailer.
V Rime sa vžijeme do role chlapca, ktorý sa ocitol na rozľahlom ostrove a hráči ho dostávajú za úlohu z tohto opusteného ostrova vyslobodiť a striasť tak z neho kliatbu. Počas prechádzania ostrovom narazíme na množstvo prekážok a hlavolamov, ktoré budeme musieť vyriešiť, zatiaľ čo atmosféru bude dotvárať príjemná hudba. Rozprávanie príbehu je špecifické, autori sa ho pokúsia podať iba samotnou hrateľnosťou, bez slov. Hĺbka prostredia nás má spútať s hrou od prvého momentu a vyvolať v nás rovnaké pocity, ako keby sme tým chlapcom boli my - zraniteľnosť a beznádej. Počas hry sa naviac budeme môcť pohybovať po celom ostrove a dočkáme sa aj 24 hodinového denného cyklu.
Najnovší projekt tohto štúdia je tak očividne celkom iný, ako ich prvý titul, a berie umeleckú stránku hier z opačného konca. Hneď po prvom trailery na GamesCome zaujala veľké množstvo novinárov a veľa z nich chcelo o hre vedieť viac. Hlavným dôvodom bola samozrejme celková štylizácia a zasadenie hry do prostredia podobnému hrám ako ICO alebo Journey. Obe z týchto hier vyzbierali vo svete vysoké, až najvyššie známky (Journey si u nás odniesol 10), takže záujem zo všetkých strán bol skutočne opodstatnený.
Vývojári požadovali od Microsoftu 3 milióny dolárov a vývoj Rime pre túto platformu aj nejaký ten čas prebiehal, no Microsoft po prehodnotení situácie nakoniec z projektu odstúpil. Keď sa táto informácia dostala na povrch, okamžite prišlo množstvo otázok na ich stranu, prečo sa tak rozhodli. Phil Spencer aj na jednu z nich reagoval, kde priznal, že urobili chybu - časť práce je naučiť sa žiť s chybami. Na druhej strane je ale rád, že sa vývojárom s Rime darí a dodáva, že to je jeden z dôvodov, prečo mu nevadí, keď hry vychádzajú aj na iných platformách.
NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA |
- Aký je Fallout seriál? 166
- DOJMY: Vivat Slovakia (Early Access) 125
- Filmový Minecraft je už natočený 18
- Vivat Slovakia, slovenské GTA, vychádza v Early Access už vo štvrtok 84
- PS5 Pro Enhanced označenie nebude vyžadovať 60 fps hry, konzola bude mať aj ultra 86
- DOJMY: Kingdom Come: Deliverance II chce byť väčšie a lepšie ako jednotka 174
- História Fallout série 62
- VIDEO : Vivat Slovakia - prvých 30 minút z Early Access verzie 53
- Ubisoft maže The Crew z knižníc hráčov 124
- Warhorse štúdio dnes o 20:00 predstaví svoju novú hru 119 zobraziť viac článkov >
PC
PS4 Xbox One Switch Vývoj: Grey Box / Tequila Works Štýl: Adventúra
| |||
+ SLEDOVAŤ HRU
SÚVISIACE ČLÁNKY:
|