PRIHLÁS

Prečo bolo zrušené Come Midnight?

Mal to byť detektívny thriller v štýle LA Noire, avšak namiesto obyčajných prípadov californského detektíva, sme mohli riešiť prípady spojené s nadprirodzenom.

pridal roberto 21.5.2014 o 10:48 pod hry
Prečo bolo zrušené Come Midnight?

HRY > NOVINKY >

Come Midnight mal byť detektívny thriller v štýle LA Noire, avšak namiesto obyčajných prípadov californského detektíva, sme mohli riešiť prípady spojené s nadprirodzenom. Titul vznikal v štúdiu People Can Fly (tvorcovia Bulletstorm), ktoré na sľubne vyzerajúcom titule pracovalo asi rok. Potom im však THQ jednoducho zavrelo kohútik a projekt bol zo dňa na deň zrušený. Pred pár dňami využil zástupca Eurogameru príležitosť porozprávať sa s bývalým šéfom poľského štúdia a okrem iného prišla reč aj na Come Midnight.

"Problémom tohto projektu bolo aj to, že sme tú hru nedokázali stručne opísať ani povedať o čom vlastne bude", vysvetľuje Adrian Chmielarz. "Zmiešali sme noire štýl so survival hororom, adventúrou, thrillerom, love story... Najefektívnejšie by sa dala táto hra opísať ako spojenie LA Noire a Uncharted. Predstavte si, že ste detektív na voľnej nohe a začínate vyšetrovanie obyčajného prípadu. Niečo sa však prihodí a vy z toho nakoniec vyjdete s nadprirodzenými schopnosťami a začnete komunikovať s mŕtvymi.

Detektív bol totiž na chvíľu mŕtvy. Kráčal tým povestným "tunelom" a dovidel až na jeho koniec. Potom sa síce vrátil späť do normálneho života, ale spojenie s posmrtným životom mu zostalo. Teraz stačí, aby sa dotkol tela obete a uvidí posledných 30 sekúnd jej života. Malo by to skvelú skľučujúcu atmosféru, super príbeh a všetko by ste vnímali z pohľadu tretej osoby, rovnako ako napríklad v Resident Evil."

Prečo bolo zrušené Come Midnight?

Koncept znie dobre a v PCF mali evidentne z projektu radosť a počas roku vývoja investovali do hry množstvo práce. Čo sa teda stalo? Chmielarz  si nebral servítky a otvorene prezradil, že sa ľudia z THQ zachovali ako svine.

"S hrou to nijako nesúviselo. THQ sa rozhodlo v rámci reorganizácie stiahnuť z Európy. Povedali si, že si tu nechajú iba jeden titul. V tej dobe bol už S.T.A.L.K.E.R. vo veľmi pokročilej fáze vývoja a my sme boli len asi tak v tretine. THQ s nami vy****lo. "Ahoj, hra sa ruší. Majte sa pekne!", a to bolo celé. Tri týždne predtým s nami jednoducho prestali komunikovať - neprijímali telefonáty, neodpovedali na e-maily... Svinstvo!"

Štúdio People Can Fly sa ocitlo v nepriaznivej finančnej situácií, pripravilo však jednoduchší avšak úspešný titul Bulletstorm, prešlo pod Epic Games a dnes je známe už len ako Epic Games Poland. Adrian Chmielarz založil nové nezávislé štúdio a pripravuje zaujímavý titul The Vanishing of Ethan Carter. Verí však, že po kolapse THQ svitla Come Midnight nová nádej a rád by zistil, kto je teraz vlastne jeho vlastníkom.





Páči sa mi!

Zaradené pod: THQ






Prečo bolo zrušené Come Midnight?
PC

+ SLEDOVAŤ HRU
SÚVISIACE ČLÁNKY:
Prosím prihláste sa pre možnosť pridania komentáru.
Môžete sa prihlásiť cez Sector konto, alebo Facebook.
SOCIÁLNE SIETE
NOVÉ FÓRA
|Rady pri výbere oled monitora (20)
Ahojte, keďže Alza spustila BF zľavy, mám dilemu. ...
|Vyššia teplota cpu pri helldiv... (17)
Čaute, ako je spomenuté v názve, pri Helldivers 2 ...
|Pc nenačíta windows (21)
Zdravím, dnes som asi po mesiaci zapol desktop PC ...
|Ps1 ps2 handheld (5)
Ahojte, vie mi niekto odporučiť alebo pomôcť s výb...
|Warhammer 3 - aktualizovanie m... (0)
Ahojte chcel by som sa spýtať či niekto z Vás nemá...
|Screenshots (64467)
Vkladajte sem vaše zaujímavé screenshoty z hier. O...
|Filmy filmy filmy film... (47932)
O filmoch. Hádam chápete....
|Sector hraje ... (127589)
:diskoška o HRACH, ktore prave hravate, ale aj o t...
|Anime & manga (3211)
Diskusia o japonskej grafickej a audiovizuálnej tv...
|Čo ma dnes potešilo ... (43552)
Sem mozte pisat co vas dnes potesio , co ste prije...
|Svet, ukrajina, vojny ... (45294)
Sem môžete dávať správy zo sveta, o Ukrajine a ďal...
KOMENTÁRE
vaše novinky zo sveta zábavy
sector logo
Sector.sk - hry, recenzie, novinky
Ochrana súkromia | Reklama | Kontakt
ISSN 1336-7285. Všetky práva vyhradené. (c) 2025 SECTOR Online Entertainment / sector@sector.sk