V The Crew sa budú nové súčiastky odomykať iba v multiplayerových úlohách |
Autá sólo hráčov zostanú na základnej úrovni. Prechod do kooperatívneho režimu by však mal byť "bezbolestný" a čo najprirodzenejší.
Rozľahlý open world racing od Ubisoftu pokračuje v prípravách na novembrový launch, ktorý je v Európe naplánovaný na 14. novembra. Na mape USA sa budú od Atlantiku až po Pacifik preháňať hráči vlastniaci PC, PS4 alebo Xbox One. S pár novinkami ohľadom online hrania a vylepšovania vozov prišiel senior dizajnér The Crew, Andrew Willans.
Ubisoft venuje vo svojich nových veľkých hrách veľa pozornosti plynulému prechodu medzi singleplayerom a multiplayerom, aký ste si už mohli vyskúšať vo Watch Dogs a aký bude zakomponovaný aj do nového Assassins Creed či Far Cry 4 a The Crew tiež nebude výnimkou. Racing nesie niektoré znaky MMO, no ponúkne aj singleplayer a jednou z priorít štúdia Ivory Tower je plynulý prechod medzi týmito dvoma režimami.
Hráči hrajúci singleplayer, ktorí narazia na výzvu pre viac hráčov, by sa nemali spoliehať na vybraných kamarátov z friends listu a potom čakať, či sa niektorý z nich naozaj dostaví. Prechod by mal byť rýchly a plynulý, k čomu poslúži niečo, čo nazývajú serverovou bublinou. Hra vás bude na pozadí neustále udržiavať v spojení so siedmimi potencionálnymi spoluhráčmi, ktorých zoznam sa bude priebežne meniť, pravdepodobne podľa vzdialenosti a dostupnosti. Nájsť nového parťáka, ktorý mieri k tej istej výzve, alebo o nej práve uvažuje, by tak mala byť otázka len krátkej chvíle. Zároveň sa takto každý deň stretnete s množstvom neznámych ľudí a The Crew tak dostane ešte viac MMO nádych.
MMO povaha sa prejaví aj v levelovacom systéme. Svoje vozidlá budete vylepšovať rovnako ako hrdinov MMORPG hier, no namiesto brnenia získate nové súčiastky. To však iba v prípade, že sa odhodláte do multiplayeru, hráč hrajúci výhrade single úlohy nikdy nepostúpi ani o level vyššie. Odmeny sú určené iba kooperatívne hrajúcim hráčom a Willans otvorene priznáva, že chcú hráčov pritiahnuť do multiplayeru a singleplayer je na druhej koľaji, s výnimkou príbehových misií tie sú náležité hodnotené. Tiež chcú takto zabrániť nudnému grindovaniu, čiste za účelom získania tip-top auta.
Herný dizajnér ešte potvrdil, že hoci bude hra otvorená, hráči budú sledovaní a v prípade, že narobia príliš veľa neporiadku, môžu zasiahnuť policajné vozidlá. Tých sa dá zbaviť dvoma klasickými spôsobmi, teda zrážkou a vyradením, alebo únikom niekam do iného štátu.
| NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA |
- Nové Alza dni zľavy spustené 17
- RECENZIA: Ninja Gaiden 4 41
- RECENZIA: The Outer Worlds 2 34
- Samsung: Miniaturizácia procesorov už takmer skončila, ďalšie zmenšenia už ponúknu 63
- Shuhei Yoshida tvrdí, že grafický výkon v PlayStation konzolách dosiahol svoj limi 73
- RECENZIA: Darkenstein 3D 11
- Sarah Bond: Nový Xbox bude veľmi hi-end a veľmi prémiový 110
- Vianočná ponuka Orangeu prináša konzoly, Rephone a kopec iných ponúk 18
- Battlefield 6 predstavuje prvú sezónu 79
- Warner Bros predaj už láka veľkých hráčov - Apple, Netflix, NBC Universal, Amazon 44 zobraziť viac článkov >
|
PC
PS4 Xbox 360 Xbox One Vývoj: Ubisoft / Ivory Tower Štýl: Racing / MMO
| |||
|
+ SLEDOVAŤ HRU
SÚVISIACE ČLÁNKY:
| |||
















