Microsoft ukázal Kinect štýl snímania v mobiloch a ďalšie grafické projekty |
Na aktuálnej grafickej SIGGRAPH konferencii Microsoft Research predviedol niekoľko ďalších svojich projektov, ktoré sa môžu pretaviť do reálneho nasadenia.
Na aktuálnej grafickej SIGGRAPH konferencii Microsoft Research predviedol niekoľko ďalších svojich projektov, ktoré sa môžu pretaviť do reálneho nasadenia.
Ukázal implementáciu hĺbkového snímača na štýl Kinect pre mobily a to v lacnom prevedení, ktoré by sme mohli reálne vidieť aj v nasadení. Keďže má Microsoft teraz výrobu v Nokii, eventuálne sa to dostane aj do niektorého z prichádzajúcich mobilov.
Pridali aj ukážku implementácie hĺbkového snímača do desktopov na vytváranie realtime 3D modelov a animácii
Ale ukázali aj dva zaujímavé herné projekty a v jednom sa snažia vylepšiť šírenie zvuku v prostrediach hier vďaka predpočítanej tabuľke zachytenej na obrázku. Predviedli to na Unreal Engine 3, nemáme však z prezentácie video a tak ostávajú len ukážky na obrázkoch.
Ďalší projekt je zameraný na pohyb a realtimeové deformácie oblečenia na postavách, vytvorené podľa predpripravených vzorov. Teda určené hlavne pre hry, kde by to bol kompromis medzi plne fyzikálnym oblečením a predanimovaným.
NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA |
- GOG bojuje proti cenzúre v hrách, rozdáva 13 hier zadarmo 63
- Battlefield 6 ukazuje gameplaye z pre-aplha testu 98
- Battlefield 6 predstavil svoj multiplayer, dostal dátum vydania 142
- Battlefield 6 svojimi PC požiadavkami prekvapí 77
- RECENZIA: Achilles: Survivor 18
- Sony žaluje Tencent, Light of Motiram je podľa nich kópiou Horizonu 98
- Ubisoft chystá odhalenie nových hier zo série Assassin’s Creed 34
- Hangar 13 už pracuje na ďalšej Mafii, hoci The Old Country ešte nevyšla 31
- Death Stranding 2 po mesiaci prináša prvé štatistiky 67
- DOJMY: Cronos: The New Dawn 8 zobraziť viac článkov >