Microsoft ukázal Kinect štýl snímania v mobiloch a ďalšie grafické projekty |
Na aktuálnej grafickej SIGGRAPH konferencii Microsoft Research predviedol niekoľko ďalších svojich projektov, ktoré sa môžu pretaviť do reálneho nasadenia.
Na aktuálnej grafickej SIGGRAPH konferencii Microsoft Research predviedol niekoľko ďalších svojich projektov, ktoré sa môžu pretaviť do reálneho nasadenia.
Ukázal implementáciu hĺbkového snímača na štýl Kinect pre mobily a to v lacnom prevedení, ktoré by sme mohli reálne vidieť aj v nasadení. Keďže má Microsoft teraz výrobu v Nokii, eventuálne sa to dostane aj do niektorého z prichádzajúcich mobilov.
Pridali aj ukážku implementácie hĺbkového snímača do desktopov na vytváranie realtime 3D modelov a animácii
Ale ukázali aj dva zaujímavé herné projekty a v jednom sa snažia vylepšiť šírenie zvuku v prostrediach hier vďaka predpočítanej tabuľke zachytenej na obrázku. Predviedli to na Unreal Engine 3, nemáme však z prezentácie video a tak ostávajú len ukážky na obrázkoch.
Ďalší projekt je zameraný na pohyb a realtimeové deformácie oblečenia na postavách, vytvorené podľa predpripravených vzorov. Teda určené hlavne pre hry, kde by to bol kompromis medzi plne fyzikálnym oblečením a predanimovaným.
NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA |
- RECENZIA: Ghost of Yōtei 196
- RECENZIA: Dying Light The Beast 73
- RECENZIA: EA Sports FC 26 16
- DOJMY: Crimson Desert 8
- Forza Horizon 6 bola oficiálne ohlásená 63
- Ghost of Yotei dostáva recenzie 28
- Wolverine dostal trailer a ohlásil aj čas vydania 95
- Kojima priniesol prvý teaser na svoju novú hru OD 53
- RECENZIA: Silent Hill f 74
- Xiaomi predstavilo Xiaomi 17 sériu pre Čínu 63 zobraziť viac článkov >