Microsoft ukázal Kinect štýl snímania v mobiloch a ďalšie grafické projekty |
Na aktuálnej grafickej SIGGRAPH konferencii Microsoft Research predviedol niekoľko ďalších svojich projektov, ktoré sa môžu pretaviť do reálneho nasadenia.
Na aktuálnej grafickej SIGGRAPH konferencii Microsoft Research predviedol niekoľko ďalších svojich projektov, ktoré sa môžu pretaviť do reálneho nasadenia.
Ukázal implementáciu hĺbkového snímača na štýl Kinect pre mobily a to v lacnom prevedení, ktoré by sme mohli reálne vidieť aj v nasadení. Keďže má Microsoft teraz výrobu v Nokii, eventuálne sa to dostane aj do niektorého z prichádzajúcich mobilov.
Pridali aj ukážku implementácie hĺbkového snímača do desktopov na vytváranie realtime 3D modelov a animácii
Ale ukázali aj dva zaujímavé herné projekty a v jednom sa snažia vylepšiť šírenie zvuku v prostrediach hier vďaka predpočítanej tabuľke zachytenej na obrázku. Predviedli to na Unreal Engine 3, nemáme však z prezentácie video a tak ostávajú len ukážky na obrázkoch.
Ďalší projekt je zameraný na pohyb a realtimeové deformácie oblečenia na postavách, vytvorené podľa predpripravených vzorov. Teda určené hlavne pre hry, kde by to bol kompromis medzi plne fyzikálnym oblečením a predanimovaným.
NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA |
- Speedrunner prešiel prvý level Doom 2 za menej ako 5 sekúnd 45
- Bude ďalší Xbox prakticky PC? 112
- Japonský prieskum ukázal, že mladí hráči už neriešia štandardné konzoly 96
- Fanúšikovia Escape From Tarkov sú naštvaní, autori vydali 250 dolárovú edíciu s ex 88
- Aké hry prídu v máji? 51
- Dostalo Stellar Blade prvým patchom aj cenzúru? 142
- Tomb Raider: Definitive Edition je už aj na PC 45
- Stalker 2 dostal nový Not a Paradise trailer a pridal aj zábery 57
- Microsoft vraj už diskutuje o tom, ako vydať ďalšiu Fallout hru čo najskôr 78
- LG spúšťa masovú výrobu OLED panelu s prepínateľným rozlíšením a frekvenciou 53 zobraziť viac článkov >