Epic predstavuje nový antialising v Unreal Engine 4 nazvaný Temporal AA |
Unreal Engine 4.4 pridá nový typ antialiasingu a to Temporal AA, ktorý vylepší obraz oproti FXAA, ale stále nebude mať na klasický MSAA.
HRY > NOVINKY >
Unreal Engine 4.4 pridá podporu nového typu antialiasingu a to Temporal AA, ktorý vylepší obraz oproti FXAA, ale stále nebude mať na klasický MSAA. Totiž rovnako ako všetky tieto postprocesingové anatialiasingy rozmazáva aj zvyšok obrazu, na druhej strane je tu rýchlosť.
Epic funkciu prezentoval na minulotýždňovej SIGGRAPH konferencii. Prvýkrát ho použil v už staršom Infiltrator deme.
Páči sa mi!
NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA |
- RECENZIA: Stellar Blade 118
- Fallout 4 už dostal očakávaný nextgen patch 94
- Speedrunner prešiel prvý level Doom 2 za menej ako 5 sekúnd 45
- Bude ďalší Xbox prakticky PC? 101
- Japonský prieskum ukázal, že mladí hráči už neriešia štandardné konzoly 96
- Fanúšikovia Escape From Tarkov sú naštvaní, autori vydali 250 dolárovú edíciu s ex 88
- Dostalo Stellar Blade prvým patchom aj cenzúru? 142
- Tomb Raider: Definitive Edition je už aj na PC 45
- Stalker 2 dostal nový Not a Paradise trailer a pridal aj zábery 57
- Microsoft vraj už diskutuje o tom, ako vydať ďalšiu Fallout hru čo najskôr 78 zobraziť viac článkov >