Čo je Scalebound vlastne zač? |
IGN spovedalo producenta hry aj známeho vývojára Hidekiho Kamiju.
Od predvčerajších tajomných slov Hidekiho Kamiju a ukázania pôsobivého traileru chceli už na Tokyo Game Show všetci od zástupcov Platinum Games vedieť iba jediné: "Čo je Scalebound vlastne zač?"
Portál IGN sa pokúsil niečo vytiahnuť z producenta Atsushiho Inabu a rovno sa ho spýtal, či hra bude mať multiplayer. A odpoveď? V tejto fáze o tom ešte nechcú hovoriť, ale nepôjde o klasické lineárne pobehovanie od jedného bossa k druhému. Hráč sa bude môcť vrátiť naspäť a prejsť si celú hru znova. Zvyšok je na hráčovej fantázii. Nebude to krátka hra, ale hra, pri ktorej hráči vydržia celé hodiny.
Z odpovede sme sa samozrejme ani náhodou nedozvedeli, či tam teda ten multiplayer bude alebo nebude, a ak áno, tak v akej forme. Dlhé hodiny hrania akurát nahrávajú viac hre s multiplayerom ako bez neho, ale prakticky to môže byť čokoľvek od singleplayerovky s prepracovanými rebríčkami až po MMORPG (teoreticky). Ale správny novinár sa len tak nevzdáva a od Hideki Kamiju sme sa mohli dozvedieť, či bude hra skôr open-world alebo skôr lineárna.
Odpoveď? Keď sa pozrieme na Bayonettu (staršia hra Platinum Games), tak tá je vraj robená dosť old schoolovo. Hráč prechádza z jednej úrovne do ďalšej, na konci vždy čaká boss a keď ho raz porazíte, už nie je cesty späť. To je niečo, čomu sa chce Kamija v Scalebound vyhnúť. Vízia obrovských monštier je rovnako dôležitá ako dynamické boje. Tieto príšery sa hodia do rozľahlého prírodného prostredia, takže Kamija chce zobrať hráčov "von", aby ich mohol "ukázať na správnom mieste".
Dozvedeli sme sa, či bude hra open-world? Samozrejme, že nie. Pri ďalších pokusoch však tajnostkársky vývojár prezradil aspoň niečo. Padla otázka, či bude hrateľných charakter nejako upraviteľný, alebo či sa bude vyvíjať. Na toto sa síce IGN odpovede nedočkalo, ale aspoň sme sa dozvedeli, že jediným hrateľným charakterom bude postava z traileru a nedostane ani ženskú verziu. Takže MMORPG škrtáme utentokrát oficiálne. Okrem toho už známy vývojár prezradil iba to, že sa po rokoch poučil a bossovia v Scalebound už nebudú tak nároční ako v Devil May Cry, ktoré tiež vzniklo pod jeho dohľadom.
Viac už zástupcovia Platinum Games proste prezradiť nechceli a ani neprezradili, ale aspoň sa hráči majú na čo tešiť a nad čím si lámať hlavu. Platinum Games už dokončilo Bayonettu 2 a čoskoro pôjde do predaja aj The Legend of Korra, takže by sme sa naozajstného predstavenia hry možno mohli dočkať už o pár mesiacov.
NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA |
- DOJMY: Vivat Slovakia (Early Access) 144
- Aký je Fallout seriál? 166
- Vivat Slovakia, slovenské GTA, vychádza v Early Access už vo štvrtok 84
- DOJMY: Kingdom Come: Deliverance II chce byť väčšie a lepšie ako jednotka 219
- PS5 Pro Enhanced označenie nebude vyžadovať 60 fps hry, konzola bude mať aj ultra 86
- História Fallout série 62
- VIDEO : Vivat Slovakia - prvých 30 minút z Early Access verzie 54
- Ubisoft maže The Crew z knižníc hráčov 124
- Warhorse štúdio dnes o 20:00 predstaví svoju novú hru 119
- Alza ponúka ďalšie zľavy 15 zobraziť viac článkov >
Xbox One
PC Vývoj: Microsoft / Platinum Games Štýl: Akcia / RPG
| |||
+ SLEDOVAŤ HRU
SÚVISIACE ČLÁNKY:
|