Pokračovanie Watch Dogs prejde radikálnymi zmenami |
Podľa všetkého to vyzerá tak, že sa vývojári chcú poučiť z chýb v prvom diely a hľadajú spôsob, ako sa im v budúcnosti vyhnúť.
Viceprezident Ubisoft Montreal, Lionel Raynaud, sa v rozhovore pre portál CVG rozpovedal o budúcnosti Watch Dogs série a o chybách v prvom diely. Po prvom videu, ktoré bolo prezentované na E3 sa hra dostala do povedomia hráčov takmer okamžite a šírila sa naozaj rýchlo. Watch Dogs však zaujal nie len grafickým spracovaním, ale tiež s celkovým nápadom a víziou vývojárov vytvoriť niečo naozaj veľké. Svoje urobil aj následný marketing, no po vydaní hry prišlo menšie či väčšie sklamanie. Watchdogs sa vôbec nepodobal na pôvodné prezentované demo a navyše mal množstvo chýb a nedostatkov. Raynaud hneď v rozhovore prirovnal reakciu hráčov na Watch Dogs k reakciám na prvú hru zo série Assassin's Creed:
"Mali sme množstvo chýb po stránke hrateľnosti, kedy sa veľmi často opakovali rovnaké úlohy a proste ste z hry cítili, že to bol taký prvý pokus. Vtedy tam bol jasný potenciál, ale nebolo by jednoduché vedieť, že sa z toho stane taká veľká značka, akou je Assassin's Creed teraz. No a toto isté sa deje s Watch Dogs. Bolo obtiažne vytvoriť všetko tak, ako byť malo. To je aj dôvod, prečo sme si zobrali na vývoj viac času. Tento čas bol jednoznačne prospešný - vďaka nemu sme mohli vydať hru bez kompromisov a urobiť všetko čo sme chceli. Taktiež sme si nechali do pokračovania tie časti, ktoré sa nám zdali, že nezapadajú do prvého dielu"
Nakoniec teda povedal pár slov o chybách a prisľúbil, že ich odstránia "radikálnym" spôsobom, čím potešia hráčov. Taktiež priznal, že ich ambícia spraviť hru menej naskriptovanú je pomerne vysoká a potrebovali by jeden tím pre vytváranie technológií, ktoré pre prvú hru nemali. Rovnako sa však zameriavajú aj na funkcie a vlastnosti, ktoré fungujú a chcú ich ešte vylepšiť.
NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA |
- RECENZIA: Metal Gear Solid Delta: Snake Eater 28
- DOJMY: Heroes of Might and Magic: Olden Era 36
- Nové Alza dni zľavy spustené 7
- Windows 10 podpora dnes skončila, ale môžete si ju predĺžiť na ďalší rok 143
- Článok: ROG Xbox Ally X 80
- Čo AMD prinesie do RDNA 5 GPU čipov? 83
- Black Myth: Wukong dostáva veľkú aktualizáciu s vylepšeným výkonom na PC a PS5 47
- Intel ukázal prvý čip na jeho novej 18A architektúre 30
- Chat3D - AI revolúcia v 3D modelovaní 29
- Tomonobu Itagaki zomrel vo veku 58 rokov 20 zobraziť viac článkov >
PC
PS3 PS4 Xbox 360 Xbox One WiiU Vývoj: Ubisoft / Ubisoft Montreal Štýl: Akčná Adventúra
| |||
+ SLEDOVAŤ HRU
SÚVISIACE ČLÁNKY:
|