Pokračovanie Watch Dogs prejde radikálnymi zmenami |
Podľa všetkého to vyzerá tak, že sa vývojári chcú poučiť z chýb v prvom diely a hľadajú spôsob, ako sa im v budúcnosti vyhnúť.
Viceprezident Ubisoft Montreal, Lionel Raynaud, sa v rozhovore pre portál CVG rozpovedal o budúcnosti Watch Dogs série a o chybách v prvom diely. Po prvom videu, ktoré bolo prezentované na E3 sa hra dostala do povedomia hráčov takmer okamžite a šírila sa naozaj rýchlo. Watch Dogs však zaujal nie len grafickým spracovaním, ale tiež s celkovým nápadom a víziou vývojárov vytvoriť niečo naozaj veľké. Svoje urobil aj následný marketing, no po vydaní hry prišlo menšie či väčšie sklamanie. Watchdogs sa vôbec nepodobal na pôvodné prezentované demo a navyše mal množstvo chýb a nedostatkov. Raynaud hneď v rozhovore prirovnal reakciu hráčov na Watch Dogs k reakciám na prvú hru zo série Assassin's Creed:
"Mali sme množstvo chýb po stránke hrateľnosti, kedy sa veľmi často opakovali rovnaké úlohy a proste ste z hry cítili, že to bol taký prvý pokus. Vtedy tam bol jasný potenciál, ale nebolo by jednoduché vedieť, že sa z toho stane taká veľká značka, akou je Assassin's Creed teraz. No a toto isté sa deje s Watch Dogs. Bolo obtiažne vytvoriť všetko tak, ako byť malo. To je aj dôvod, prečo sme si zobrali na vývoj viac času. Tento čas bol jednoznačne prospešný - vďaka nemu sme mohli vydať hru bez kompromisov a urobiť všetko čo sme chceli. Taktiež sme si nechali do pokračovania tie časti, ktoré sa nám zdali, že nezapadajú do prvého dielu"
Nakoniec teda povedal pár slov o chybách a prisľúbil, že ich odstránia "radikálnym" spôsobom, čím potešia hráčov. Taktiež priznal, že ich ambícia spraviť hru menej naskriptovanú je pomerne vysoká a potrebovali by jeden tím pre vytváranie technológií, ktoré pre prvú hru nemali. Rovnako sa však zameriavajú aj na funkcie a vlastnosti, ktoré fungujú a chcú ich ešte vylepšiť.
| NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA |
- Alza spustila Black Friday zľavy 113
- Rusi predstavili svojho AI robota, spadol im priamo pri prezentácii 101
- Rusko nedokáže vyrobiť plánovaný Baikal-M procesor, ruší plány 109
- Pozor na čínske produkty - robotický vysavač posielal domov údaje, no keď ich maji 67
- Xpeng Iron je doteraz najhumanoidnejší robot 44
- GTA VI má už dokončený obsah, už sa len doťahuje 98
- Valve predstavilo Steam Frame, Steam Controller a Steam Machine 178
- Aký herný PC desktop kúpiť na jeseň 2025? Za 1000, 1200, 1400 alebo 2000 eur? 37
- Witcher - séria 4 - recenzia na seriál 54
- RECENZIA: ANNO 117: Pax Romana 13 zobraziť viac článkov >
|
PC
PS3 PS4 Xbox 360 Xbox One WiiU Vývoj: Ubisoft / Ubisoft Montreal Štýl: Akčná Adventúra
| |||
|
+ SLEDOVAŤ HRU
SÚVISIACE ČLÁNKY:
| |||














