Reflex bude šialene rýchla strieľačka zo starej školy |
Old-school návrat do arény, kde sa priemerný život nováčika počíta v sekundách.
Reflex vzniká na základe jednoduchej myšlienky spojiť výkon moderných PC, softvéru a internetu s rýchlosťou, precíznosťou a slobodou arénových FPS, ktoré svoje najlepšie časy zažili ešte v rokoch 90-tych. Základom takejto hry je malá aréna, poskakovanie, raketomety, 120 fps a ešte viac poskakovania. Zvyšok sa už nabaľuje tak nejako prirodzene. Vývojári na voľnej nohe združení do štúdia Turbo Pixel pripravili vlastný engine, ktorý podľa ich slov obsahuje všetko, čo potrebujú a nič, čo nepotrebujú. Video zachytávajúce alfa-výsledok ich snaženia stojí za pozretie.
Reflex ponúkne minimálne 10 herných módov vrátane Free-For-All, Capture the Flag a Team Deathmatchu a základné princípy hry sú jednoduché, takže si bude môcť zahrať každý, ale skutočným majstrom sa stanú iba hráči s tréningom a rýchlymi reflexmi i mysľou. Hry ako Quake III Arena či séria Unreal Tournament poskytli vývojárom v podstate dokonalý návod, a tak sa snažia, aby na nič nezabudli. K hraniu takýchto hier proste patria veci ako bleskový matchmaking, rebríčky, podpora LAN multiplayeru, boti a domáce servery s vlastnými pravidlami. A nič z tohto naozaj nebude chýbať. Pribudne dokonca aj in-game editor máp, mód diváka, video z práve skončeného zápasu, turnaje a klany a Steamworks sa postará o achievementy a VoIP.
Takáto hra sa ale nedá urobiť bez len tak doma na kolene, takže autori zavítali na KickStarter, kde sa pokúsia vyzbierať 360 tisíc dolárov a zároveň začali kampaň na Steam Greenlight.
| NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA |
- Alza spustila Black Friday zľavy 76
- Plánujete kúpiť štvorkolku? Čo takto osemvrtuľovku Jetson One? 20
- Amech roky vedel, že jeho teplovodivá pasta SGT-4 poškodzuje chladiče a procesory 39
- Chcete byť Pro hráčom v Battlefielde 6? Priplatíte si. 82
- RECENZIA: Painkiller 25
- Aké ceny teraz majú grafické karty? 40
- OLED monitory sú už v cenách pod 500 eur 154
- Novembrové hry 31
- Ako vyzerá GTA IV s path tracingom cez RTX Remix? 31
- RECENZIA: Farthest Frontier 7 zobraziť viac článkov >
|
PC
Vývoj: Turbo Pixel Studios Štýl: Akcia / Multiplayer Web: domovská stránka hry |
|
+ SLEDOVAŤ HRU
SÚVISIACE ČLÁNKY:
| |




















