The Crew by pri štarte nemali trápiť problémy |
Hlavný dizajnér The Crew verí, že ich novú racingovku pri štarte na trhu nebudú trápiť podobné problémy aké postihli napríklad DriveClub
Hlavný dizajnér The Crew Serkan Hasan verí, že ich novú racingovku pri štarte na trhu nebudú trápiť podobné problémy aké postihli napríklad podobne online založenú hru DriveClub, či multiplayerovú časť Halo: The Master Chief Collection. Príchod online hier na trh v dnešnej dobe je vždy veľkým rizikom, no v Ubisofte veria, že hráčov presvedčia svojim otvoreným prístupom a že sa na štart svojej novej hry dôkladne pripravili.
Launch The Crew pripravovali dlho a aj kvôli nemu sme sa dočkali hneď niekoľkých beta testov, do ktorých sa hráči mohli zapojiť na všetkých podporovaných platformách. Cieľom týchto testov tiež bolo posunúť test infraštruktúry tak ďaleko, ako to len pôjde, aby sa čo najlepšie mohli priblížiť situáciám, ktorým budú čeliť v skutočnosti. Počítajú s tým, že ich hru bude súčasne hrať obrovské množstvo hráčov. Hasan navyše vyjadril vieru aj v to, že okrem online zložky sa vyhnú aj problémom so stabilitou a výkonom hry na konzolách. Obe by už pri launchi mali zvládnuť 1080p pri 30fps. Čo je na tom všetkom pravda sa dozvieme už zajtra.
NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA |
- Nové Mega zľavy spustené 33
- DOJMY: Vampire: The Masquerade - Bloodlines 2 28
- DOJMY: Resident Evil Requiem 25
- Metal Gear Solid Delta: Snake Eater dostal recenzie 36
- Battlefield 6 - analýza deštrukcie a grafiky 65
- Mafia: The Old Country sa pochválila svojimi číslami 36
- Nvidia znížila ceny svojich RTX 50 Founders kariet v Európe 52
- Battlefield sa postupne stane každoročným titulom 67
- DOJMY: Painkiller 21
- Ubisoft livestream z Gamescomu predviedol očakávané hry 20 zobraziť viac článkov >
PC
PS4 Xbox 360 Xbox One Vývoj: Ubisoft / Ivory Tower Štýl: Racing / MMO
| |||
+ SLEDOVAŤ HRU
SÚVISIACE ČLÁNKY:
|