The Crew by pri štarte nemali trápiť problémy |
Hlavný dizajnér The Crew verí, že ich novú racingovku pri štarte na trhu nebudú trápiť podobné problémy aké postihli napríklad DriveClub
Hlavný dizajnér The Crew Serkan Hasan verí, že ich novú racingovku pri štarte na trhu nebudú trápiť podobné problémy aké postihli napríklad podobne online založenú hru DriveClub, či multiplayerovú časť Halo: The Master Chief Collection. Príchod online hier na trh v dnešnej dobe je vždy veľkým rizikom, no v Ubisofte veria, že hráčov presvedčia svojim otvoreným prístupom a že sa na štart svojej novej hry dôkladne pripravili.
Launch The Crew pripravovali dlho a aj kvôli nemu sme sa dočkali hneď niekoľkých beta testov, do ktorých sa hráči mohli zapojiť na všetkých podporovaných platformách. Cieľom týchto testov tiež bolo posunúť test infraštruktúry tak ďaleko, ako to len pôjde, aby sa čo najlepšie mohli priblížiť situáciám, ktorým budú čeliť v skutočnosti. Počítajú s tým, že ich hru bude súčasne hrať obrovské množstvo hráčov. Hasan navyše vyjadril vieru aj v to, že okrem online zložky sa vyhnú aj problémom so stabilitou a výkonom hry na konzolách. Obe by už pri launchi mali zvládnuť 1080p pri 30fps. Čo je na tom všetkom pravda sa dozvieme už zajtra.
| NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA |
- Tomb Raider: Legacy of Atlantis a Tomb Raider: Catalyst oficiálne predstavené 105
- Budú toto tituly z vianočnej rozdávačky Epicu? Bude rozdávať aj RDR2? 49
- Nové zľavy pred Vianocami 30
- Mobily so 4GB pamäťou sa vrátia, niektoré hi-endy zrejme klesnú na 12GB 87
- Hogwarts Legacy je teraz zadarmo na Epic Store 32
- Half-Life 3 má byť launch hrou pre Steam Machine, vydanie cieli na jar 2026 71
- RECENZIA: Terminator 2D: NO FATE 56
- Tomb Raider: Legacy of Atlantis bude názov novej Tomb Raider hry 45
- Takto vyzerá Witcher 3 s AI filtrom 49
- Livestream z The Game Awards ocenení začne o 1:30 73 zobraziť viac článkov >
|
PC
PS4 Xbox 360 Xbox One Vývoj: Ubisoft / Ivory Tower Štýl: Racing / MMO
| |||
|
+ SLEDOVAŤ HRU
SÚVISIACE ČLÁNKY:
| |||













