The Repopulation začína s obliehaním miest |
Náročný MMO sandbox bude čoskoro takmer kompletný.
Na výstave PAX ste sa mohli stretnúť aj Joshuaom Hallom, vedúcim vývojárom a spolutvorcom The Repopulation. Malý tím štúdia Above and Beyond Technologies pracuje na ambicióznom projekte MMO sci-fi sandboxu už roky a pomaly ho dostáva do beta-štádia vývoja. Beta-štádium znamená, že v hre už bude všetko, čo v nej autori chcú mať a to v prípade The Repopulation znamená aj dobývanie miest priamo v otvorenom svete.
Výstavba a obsadzovanie pevností je jednou z vecí, ktorými sa nové MMO snažia odlákať hráčov od ich obľúbených, niekoľko rokov starých hier, ktoré takúto možnosť neponúkajú. V The Repopulation bude útok prebiehať vo fázach. Prvou je vyhlásenie vojny prostredníctvom založenia obliehacieho tábora. Po založení bude tábor dve hodiny napadnuteľný a môže teda byť zničený, po uplynutí limitu bude na nejaký čas nezraniteľný. Úspešné dokončenie vytvorí okolo mesta silové pole. Počas druhého dňa je čas na výstavbu útočných jednotiek na prekonanie mestských štítov, ale zároveň sa otvorí ďalšie dvojhodinové okno, počas ktorého môžu obe strany zredukovať silu nepriateľa až o 30 percent.
Až potom príde útočná fáza počas nej dostanú útočníci štvorhodinový limit na zabranie mesta, inak bude obliehanie neúspešné a mesto dostane kredity za úspešnú obranu. Útočná snaha bude hráčov tak či tak stáť mnoho energie – zdroja vyrábaného z nepotrebných itemov. Ak vám to znie príliš komplikovane a časovo náročne, tak by ste mali vedieť, že v rovnakom duchu sa nesie celá hrateľnosť The Repopulation.
Autori sa snažia o čo najvoľnejší sandbox a začali vytvorením RPG systému bez levelovania charakteru. V súčasnosti by mal zahŕňať okolo 87 skillov vrátane mnohých bojových, ale aj diplomacie či stavbárčiny a osobitnú priehradku tvorí crafting. Ten môže hráčovi zabrať desiatky hodín bez toho, aby sa z neho stal majster čohokoľvek. Kvôli snahe, aby každý predmet v hre mohol byť vyrobený hráčom a ten zároveň nebol vedený za ručičku, je craftovací systém pravdepodobne jeden z najkomplexnejších aké doteraz vo videohrách vznikli.
Je takmer samozrejmé, že za týchto podmienok je ekonomika v hre riadená hráčmi, ponukou a dopytom. Hoci The Repopulation nemá tradičné raidy ako mávajú MMORPG, v divočine sa nájdu bosovia, ku ktorých zdolaniu sú potrební traja až 24+ hráčov. Pre hráčske spolky nechýba mocný nástroj – budovanie budov a celých miest aj s obchodníkmi a obrannými jednotkami.
Early Access do The Repopulation sa dá do 4. septembra kúpiť na Steame aj na oficiálnom webe hry v zľave za 15€, záujemcovia sa však musia pripraviť na nedoladenú hru s množstvom bugov. Do beta-fázy by sa vývoj mal dostať až koncom roka a autori odhadujú, že ďalšie doladenie potom ešte môže trvať aj pol roka a možno dlhšie.
NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA |
- Rusko zhabalo majetok prevádzkovateľovi World of Tanks v krajine, hráčov však uisť 62
- CD Projekt prvý raz ukázal The Witcher IV 345
- Mladý James Bond sa ukázal na prvom videu k 007 First Light hre 76
- Resident Evil 9: Requiem bolo predstavené, rovno dostalo dátum 135
- Assassin's Creed Black Flag remake prichádza, možno bude čoskoro predstavené 41
- RECENZIA: F1 25 17
- Summer Game Fest začne večer o 23:00 88
- Unreal Engine 5.6 ukázal nové funkcie 67
- Harry Potter seriál už obsadil Malfoyovcov 28
- State of play bude dnes o 23:00 102 zobraziť viac článkov >
![]() |
PC
Vývoj: Above and Beyond Technologies Štýl: RPG / MMO Web: domovská stránka hry |
+ SLEDOVAŤ HRU
SÚVISIACE ČLÁNKY:
|