Ubisoft prenesie spoločenskú hru Werewolf do virtuálnej reality |
Pozrite sa, ako si ľudia z rôznych krajín sadnú k jednému táboráku a budú medzi sebou hľadať ukrytého vlkolaka.
Ubisoft ukázal alfa-verziu svojej novej hry pre VR. Werewolves Within je inšpirovaná spoločenskou hrou, ktorá vznikla v 80-tych rokoch v Sovietskom Zväze ako psychologický experiment na Moskovskej univerzite. U nás nie je veľmi známa, ale zo Sovietskeho Zväzu sa pod menom Mafia rozšírila do USA, kde v 90-tych rokoch v niekoľkých obmenách mala aj komerčný úspech. No a zďaleka najpopulárnejšou obmenou je Werewolf.
V spoločenskej hre sa stretne skupina priateľov, rodina, ktokoľvek kto nemá nič lepšie na práci, všetci si posadajú do kruhu a vylosujú si kartičky s úlohami, ktoré nesmú nikomu ukázať. Jeden alebo viacerí hráči hrajú vlkolakov a ich úlohou je presvedčiť ostatných, že vlkolakom je niekto iný. Väčšina hráčov hrá za bežných obyvateľov mestečka s rôznymi povolaniami či postavením, čo im dáva špeciálne výhody pri pátraní po pravde. Kolo končí hlasovaním, po ktorom je (akože) popravený pravý alebo nepravý vlkolak. Hra je samozrejme primárne o komunikácii, schopnosti presvedčiť/oklamať ostatných, všímavosti a schopnosti rozoznať lož.
A čo robí Ubisoft? Záujemcovia o takúto kratochvíľu sa už nemusia reálne stretávať ani používať predstavivosť. Stačí si nasadiť VR headset a rýchlo sa ocitnete pri táboráku s dobovo oblečenými avatarmi ostatných hráčov. Tým čiastočne odpadá možnosť čítať z mimiky tváre a reči tela, ale Ubisoft to aspoň čiastočne nahradí mimikou a gestikuláciou avatarov, ktoré sa majú prispôsobovať vášmu tónu hlasu.
Ostatným hráčom sa budete prihovárať svojím reálnym hlasom, robiť gestá, šepkať si s najbližším hráčom po pravej a ľavej ruke a môžete sa odhodlať aj ku krátkemu prejavu. K tomu sa pridávajú schopnosti rôznych povolaní - stopár bude vedieť, či vlkolak sedí po jeho pravici alebo ľavici, stopár uvidí dve povolania spoluhráča a jedno z nich bude to pravé, deviant sa bude pokúšať byť popravený namiesto vlkolaka...
Werewolves Within vzniká v štúdiu Ubisoft Red Storm (Tom Clancy's Ghost Recon 2: Summit Strike, America's Army: True Soldiers) a jeho vydanie je naplánované na jeseň 2016. Cieľovými platformami sú "všetky hlavné VR headsety", bez presného zoznamu. Novinári hru testovali na Oculuse, môžeme počítať s Vive a pravdepodobne aj s PlayStation VR.
NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA |
- Battlefield 6 ukazuje gameplaye z pre-aplha testu 97
- Battlefield 6 svojimi PC požiadavkami prekvapí 77
- Sony pravdepodobne začne vydávať exkluzívne PlayStation hry na Xbox a Nintendo Swi 154
- Battlefield 6 predstavil svoj multiplayer, dostal dátum vydania 133
- RECENZIA: Achilles: Survivor 17
- Sony žaluje Tencent, Light of Motiram je podľa nich kópiou Horizonu 98
- Ubisoft chystá odhalenie nových hier zo série Assassin’s Creed 34
- Hangar 13 už pracuje na ďalšej Mafii, hoci The Old Country ešte nevyšla 31
- Death Stranding 2 po mesiaci prináša prvé štatistiky 66
- DOJMY: Cronos: The New Dawn 8 zobraziť viac článkov >
![]() |
PC
Vývoj: Ubisoft Red Storm Štýl: Párty hra
| ||
+ SLEDOVAŤ HRU
SÚVISIACE ČLÁNKY:
|