Ubisoft prenesie spoločenskú hru Werewolf do virtuálnej reality |
Pozrite sa, ako si ľudia z rôznych krajín sadnú k jednému táboráku a budú medzi sebou hľadať ukrytého vlkolaka.
Ubisoft ukázal alfa-verziu svojej novej hry pre VR. Werewolves Within je inšpirovaná spoločenskou hrou, ktorá vznikla v 80-tych rokoch v Sovietskom Zväze ako psychologický experiment na Moskovskej univerzite. U nás nie je veľmi známa, ale zo Sovietskeho Zväzu sa pod menom Mafia rozšírila do USA, kde v 90-tych rokoch v niekoľkých obmenách mala aj komerčný úspech. No a zďaleka najpopulárnejšou obmenou je Werewolf.
V spoločenskej hre sa stretne skupina priateľov, rodina, ktokoľvek kto nemá nič lepšie na práci, všetci si posadajú do kruhu a vylosujú si kartičky s úlohami, ktoré nesmú nikomu ukázať. Jeden alebo viacerí hráči hrajú vlkolakov a ich úlohou je presvedčiť ostatných, že vlkolakom je niekto iný. Väčšina hráčov hrá za bežných obyvateľov mestečka s rôznymi povolaniami či postavením, čo im dáva špeciálne výhody pri pátraní po pravde. Kolo končí hlasovaním, po ktorom je (akože) popravený pravý alebo nepravý vlkolak. Hra je samozrejme primárne o komunikácii, schopnosti presvedčiť/oklamať ostatných, všímavosti a schopnosti rozoznať lož.
A čo robí Ubisoft? Záujemcovia o takúto kratochvíľu sa už nemusia reálne stretávať ani používať predstavivosť. Stačí si nasadiť VR headset a rýchlo sa ocitnete pri táboráku s dobovo oblečenými avatarmi ostatných hráčov. Tým čiastočne odpadá možnosť čítať z mimiky tváre a reči tela, ale Ubisoft to aspoň čiastočne nahradí mimikou a gestikuláciou avatarov, ktoré sa majú prispôsobovať vášmu tónu hlasu.
Ostatným hráčom sa budete prihovárať svojím reálnym hlasom, robiť gestá, šepkať si s najbližším hráčom po pravej a ľavej ruke a môžete sa odhodlať aj ku krátkemu prejavu. K tomu sa pridávajú schopnosti rôznych povolaní - stopár bude vedieť, či vlkolak sedí po jeho pravici alebo ľavici, stopár uvidí dve povolania spoluhráča a jedno z nich bude to pravé, deviant sa bude pokúšať byť popravený namiesto vlkolaka...
Werewolves Within vzniká v štúdiu Ubisoft Red Storm (Tom Clancy's Ghost Recon 2: Summit Strike, America's Army: True Soldiers) a jeho vydanie je naplánované na jeseň 2016. Cieľovými platformami sú "všetky hlavné VR headsety", bez presného zoznamu. Novinári hru testovali na Oculuse, môžeme počítať s Vive a pravdepodobne aj s PlayStation VR.
| NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA |
- Tomb Raider: Legacy of Atlantis a Tomb Raider: Catalyst oficiálne predstavené 105
- Budú toto tituly z vianočnej rozdávačky Epicu? Bude rozdávať aj RDR2? 49
- Nové zľavy pred Vianocami 30
- Mobily so 4GB pamäťou sa vrátia, niektoré hi-endy zrejme klesnú na 12GB 87
- Hogwarts Legacy je teraz zadarmo na Epic Store 32
- Článok: TCL 65'' C9K Mini LED TV 51
- Half-Life 3 má byť launch hrou pre Steam Machine, vydanie cieli na jar 2026 71
- Tomb Raider: Legacy of Atlantis bude názov novej Tomb Raider hry 45
- Takto vyzerá Witcher 3 s AI filtrom 49
- RECENZIA: Terminator 2D: NO FATE 55 zobraziť viac článkov >
|
PC
Vývoj: Ubisoft Red Storm Štýl: Párty hra
| ||
|
+ SLEDOVAŤ HRU
SÚVISIACE ČLÁNKY:
| |||















