Ubisoft prenesie spoločenskú hru Werewolf do virtuálnej reality |
Pozrite sa, ako si ľudia z rôznych krajín sadnú k jednému táboráku a budú medzi sebou hľadať ukrytého vlkolaka.
Ubisoft ukázal alfa-verziu svojej novej hry pre VR. Werewolves Within je inšpirovaná spoločenskou hrou, ktorá vznikla v 80-tych rokoch v Sovietskom Zväze ako psychologický experiment na Moskovskej univerzite. U nás nie je veľmi známa, ale zo Sovietskeho Zväzu sa pod menom Mafia rozšírila do USA, kde v 90-tych rokoch v niekoľkých obmenách mala aj komerčný úspech. No a zďaleka najpopulárnejšou obmenou je Werewolf.
V spoločenskej hre sa stretne skupina priateľov, rodina, ktokoľvek kto nemá nič lepšie na práci, všetci si posadajú do kruhu a vylosujú si kartičky s úlohami, ktoré nesmú nikomu ukázať. Jeden alebo viacerí hráči hrajú vlkolakov a ich úlohou je presvedčiť ostatných, že vlkolakom je niekto iný. Väčšina hráčov hrá za bežných obyvateľov mestečka s rôznymi povolaniami či postavením, čo im dáva špeciálne výhody pri pátraní po pravde. Kolo končí hlasovaním, po ktorom je (akože) popravený pravý alebo nepravý vlkolak. Hra je samozrejme primárne o komunikácii, schopnosti presvedčiť/oklamať ostatných, všímavosti a schopnosti rozoznať lož.
A čo robí Ubisoft? Záujemcovia o takúto kratochvíľu sa už nemusia reálne stretávať ani používať predstavivosť. Stačí si nasadiť VR headset a rýchlo sa ocitnete pri táboráku s dobovo oblečenými avatarmi ostatných hráčov. Tým čiastočne odpadá možnosť čítať z mimiky tváre a reči tela, ale Ubisoft to aspoň čiastočne nahradí mimikou a gestikuláciou avatarov, ktoré sa majú prispôsobovať vášmu tónu hlasu.
Ostatným hráčom sa budete prihovárať svojím reálnym hlasom, robiť gestá, šepkať si s najbližším hráčom po pravej a ľavej ruke a môžete sa odhodlať aj ku krátkemu prejavu. K tomu sa pridávajú schopnosti rôznych povolaní - stopár bude vedieť, či vlkolak sedí po jeho pravici alebo ľavici, stopár uvidí dve povolania spoluhráča a jedno z nich bude to pravé, deviant sa bude pokúšať byť popravený namiesto vlkolaka...
Werewolves Within vzniká v štúdiu Ubisoft Red Storm (Tom Clancy's Ghost Recon 2: Summit Strike, America's Army: True Soldiers) a jeho vydanie je naplánované na jeseň 2016. Cieľovými platformami sú "všetky hlavné VR headsety", bez presného zoznamu. Novinári hru testovali na Oculuse, môžeme počítať s Vive a pravdepodobne aj s PlayStation VR.
NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA |
- Aký je Fallout seriál? 164
- Filmový Minecraft je už natočený 18
- PS5 Pro Enhanced označenie nebude vyžadovať 60 fps hry, konzola bude mať aj ultra 81
- Vivat Slovakia, slovenské GTA, vychádza v Early Access už vo štvrtok 77
- Ubisoft maže The Crew z knižníc hráčov 124
- História Fallout série 59
- Warhorse Studios nám budúci týždeň odhalia novú hru 81
- Európsky rebríček predaja hier za marec zaplavili C&C stratégie 24
- Alza ponúka ďalšie zľavy 15
- Ako vyzerá GTA VI trailer pretvorený do live action podoby? 21 zobraziť viac článkov >
PC
Vývoj: Ubisoft Red Storm Štýl: Párty hra
| |||
+ SLEDOVAŤ HRU
SÚVISIACE ČLÁNKY:
|