Ubisoft chce v budúcich hrách menej lineárnych príbehov a cutscén |
Tu si Ubisoft chce zobrať inšpiráciu z hier ako GTA V alebo Skyrim, kde hráči môžu tráviť desiatky tisíc hodín, pričom chcú, aby mal hráč na príbeh svoj vplyv, ktorý by herný svet ovplyvnil v dlhodobom horizonte zmysluplným spôsobom.
Väčšina hier od Ubisoftu nie je známa vďaka skvelému rozprávaniu príbehov, čo si aktuálne tento francúzsky gigant uvedomuje a chce to zmeniť. V dôsledku toho zaujme odlišný prístup vo svojich pripravovaných projektoch, čo potvrdil v nedávnom rozhovore aj riaditeľ kreatívneho oddelenia Ubisoftu, Serge Hascoët. Ten povedal, že by v tomto smere radšej preferoval väčšiu voľnosť pre hráčov, ako tradičné, lineárne štruktúry príbehu.
„To čo ma zaujíma je vytvoriť svety, ktoré budú pre mňa zaujímavé rovnako, ako pre kohokoľvek iného. Ak mám hru, ktorá sa odohráva v San Franciscu (Watch Dogs 2) a baví ma, chcel by som, aby sa pri nej rovnako bavila napríklad aj moja mama, ktorú by mohlo baviť riadenie lode, vrtuľníku, auta...
Musia sa tu stretnúť záujmy mnohých ľudí, preto im chceme dať mnoho metód, ako by hru mohli hrať: súkromný detektív, vrah, hacker, lovec...Môžete si vyskúšať tieto profesie spolu s ich problémami a stať sa silnejším. Čo sa týka samotných cutscén nerobím v nich to, čo chcem robiť, ale to, čo je vo svete hry predom dané.
Nechcem, aby sme písali jeden príbeh, ktorý by bol pre každého rovnaký. Chcem tam mať desiatky tisíc príbehov, ktoré zažíva každá postava, s ktorou môžem hovoriť keď chcem poznať jej príbeh,“ hovorí Hascoët, ktorý má okrem toho záujem o vytvorenie hry, kde si svoj príbeh budú tvoriť samotní hráči.
Mnoho hráčov totiž dáva prednosť radšej hrám ako GTA V alebo Skyrim, kde môžu tráviť stovky hodín a kde sa môžu len tak pohrávať v rámci masívnych svetov a ignorovať väčšinu príbehovej linky. Pre porovnanie, najväčšie značky Ubisoftu ako Assassin’s Creed alebo Far Cry sú sústredné na rozprávanie lineárneho a generického príbehu, ktorý občas pre mnohých hráčov možno končí všeobecne, predvídateľne alebo dokonca občas nudne.
Hascoët hovorí, že lineárne rozprávanie príbehu sa stalo normou, ktorá umožňuje jednoduchý spôsob vytvárania hier čo je dôvod, prečo by teraz Ubisoft chcel skúsiť niečo iné. Napríklad podľa nepotvrdených informácií ďalší Assassin’s Creed bude zrejme obsahovať systém, ktorý hráčom umožní mať väčší vplyv na to, ako sa príbeh v hre bude odohrávať.
Môžeme teda očakávať, že hráčove rozhodnutia budú mať dlhodobé následky, ktoré dokážu zmeniť herný svet zmysluplným spôsobom. Kreatívny riaditeľ tiež povzbudzuje svoje tímy k tomu, aby vytvorili intenzívnejšie a uveriteľnejšie svety. Uvidíme, ako sa sa tieto predstavy Ubisoftu napokon podarí zrealizovať a či naplnia očakávania. Čo si o tomto smerovaní Ubisoftu myslíte vy? Vyhovuje vám viac lineárny príbeh alebo dávate prednosť hre, kde príbeh môžete ovplyvniť?
NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA |
- Aký je Netflixovský seriál 3 Body problem? 36
- Alza spustila zľavy na konzoly, PC a ďalší herný tovar 25
- Aké herné PC zložiť na jar 2024 za 800, 1000, 1500 alebo 2000 eur? 65
- Resident Evil 9 bude zrejme umiestnený v otvorenom svete 86
- Aká bola druhá séria Halo seriálu? 50
- Objavená bola diera v Apple M1,M2 a M3 čipoch 65
- RECENZIA: Horizon Forbidden West - Complete Edition (PC) 56
- Putin rozkázal, aby si Rusko vytvorilo vlastnú hernú konzolu 207
- Príde GTA VI až v roku 2026? 63
- Horizon 2 odštartoval na Steame s nižším počtom hráčov ako jednotka, ale port je d 193 zobraziť viac článkov >