Tvorcovia Resident Evil 7 prezrádzajú, prečo sa séria rozhodla zmeniť smer |
Režisér a producent Resident Evil 7 hovoril o zmene smeru série, ktorá napokon prišla po veľmi dlhej dobe.
Resident Evil 7 je risk. Aj napriek tomu, že predchádzajúci diel série u kritikov absolútne nezabodoval, nedá sa povedať, že by nebol úspešný. Išlo o sentimentálne a divné dielo, ktoré sa však aj napriek hodnoteniam stalo druhou najpredávanejšou hrou Capcomu vôbec. Tvorba ďalšej hry podľa rovnakého šialeného vzorca by teda mohla byť ľahkou cestou úspechu. Nič také sa však neudeje a Capcom si pre Resident Evil 7 vyhral úplne inú cestu.
Kľúčom k zmene smeru série, až v takých rozmeroch, v akých sa nám zatiaľ prezentuje siedmy diel, boli rozhodnutím producenta Masachika Kawata a režiséra Koshi Nakanishi. Tí sa v najnovšom rozhovore podelili o to, prečo k tejto zmene došlo a aké sú zatiaľ ich pocity z hry samotnej.
Presnejšie Masachika Kawata povedal:
Nuž, myslím si, že s Resident Evil 6 sme už dosiahli limit týkajúci sa toho, ako ďaleko sme schopní zájsť v rozširovaní tohto nastoleného štýlu, ktorým boli predchádzajúce diely charakteristické. Išlo predovšetkým o štýl blockbusterov, ktoré ponúkali prepojenú príbehovú linku postáv, ktorých osudy sa rôzne krížili. Po tom všetkom sme sa chceli proste zastaviť a zhodnotiť, čim je vlastne značka Resident Evil.
Viete, môžete to nazývať aj návrat ku koreňom, ale to znie tak, akoby sme sa pozerali dozadu. Pravdou však je, že sa s Resident Evil 7 pozeráme do budúcnosti série a využívame našu šancu k tomu, aby sme obrátili pozornosť hráčov na viac sústredenejší a viac intímnejší scenár. Hra má samozrejme stále svoje miesto vo svete Resident Evil, no je svojim spôsobom viac novelou, ktorá prinesie zaujímavý pohľad na univerzum Resident Evil, avšak z iného uhla. Okrem deja a zasadenia sme sa tiež chceli chopiť šance k tomu, aby sme využili najnovšie technológie, ktoré aktuálne máme k dispozícii.
Išlo nám o to vytvoriť modernú hororovú hru, ktorá bude mať zmysel pre moderných hráčov a tiež o to, aby sme sa svojim spôsobom prispôsobili aktuálnemu hernému trhu. Myslím, že pri pohľade na hotovú hru teraz môžem povedať, že sme boli schopní naše ciele dosiahnuť.
NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA |
- Black Friday výpredaje pomaly končia 134
- RECENZIA: Metro Awakening 54
- Rusi platia za negatívne recenzie Stalkera 2 na Steame 105
- Witcher 4 je už v plnom vývoji 62
- Stalker 2 dostal sľubovaný prvý patch 311
- Zrušená RTX 4090ti karta bola nájdená medzi odpadom vo výpredaji 19
- Decembrové hry 86
- Kam sa stratil Xbox Series X? 80
- PS Plus predstavuje svoje decembrové tituly 32
- Light of Motiram vyzerá ako klon Horizon Zero Dawn 59 zobraziť viac článkov >