Tvorcovia Resident Evil 7 prezrádzajú, prečo sa séria rozhodla zmeniť smer |
Režisér a producent Resident Evil 7 hovoril o zmene smeru série, ktorá napokon prišla po veľmi dlhej dobe.
Resident Evil 7 je risk. Aj napriek tomu, že predchádzajúci diel série u kritikov absolútne nezabodoval, nedá sa povedať, že by nebol úspešný. Išlo o sentimentálne a divné dielo, ktoré sa však aj napriek hodnoteniam stalo druhou najpredávanejšou hrou Capcomu vôbec. Tvorba ďalšej hry podľa rovnakého šialeného vzorca by teda mohla byť ľahkou cestou úspechu. Nič také sa však neudeje a Capcom si pre Resident Evil 7 vyhral úplne inú cestu.
Kľúčom k zmene smeru série, až v takých rozmeroch, v akých sa nám zatiaľ prezentuje siedmy diel, boli rozhodnutím producenta Masachika Kawata a režiséra Koshi Nakanishi. Tí sa v najnovšom rozhovore podelili o to, prečo k tejto zmene došlo a aké sú zatiaľ ich pocity z hry samotnej.
Presnejšie Masachika Kawata povedal:
Nuž, myslím si, že s Resident Evil 6 sme už dosiahli limit týkajúci sa toho, ako ďaleko sme schopní zájsť v rozširovaní tohto nastoleného štýlu, ktorým boli predchádzajúce diely charakteristické. Išlo predovšetkým o štýl blockbusterov, ktoré ponúkali prepojenú príbehovú linku postáv, ktorých osudy sa rôzne krížili. Po tom všetkom sme sa chceli proste zastaviť a zhodnotiť, čim je vlastne značka Resident Evil.
Viete, môžete to nazývať aj návrat ku koreňom, ale to znie tak, akoby sme sa pozerali dozadu. Pravdou však je, že sa s Resident Evil 7 pozeráme do budúcnosti série a využívame našu šancu k tomu, aby sme obrátili pozornosť hráčov na viac sústredenejší a viac intímnejší scenár. Hra má samozrejme stále svoje miesto vo svete Resident Evil, no je svojim spôsobom viac novelou, ktorá prinesie zaujímavý pohľad na univerzum Resident Evil, avšak z iného uhla. Okrem deja a zasadenia sme sa tiež chceli chopiť šance k tomu, aby sme využili najnovšie technológie, ktoré aktuálne máme k dispozícii.
Išlo nám o to vytvoriť modernú hororovú hru, ktorá bude mať zmysel pre moderných hráčov a tiež o to, aby sme sa svojim spôsobom prispôsobili aktuálnemu hernému trhu. Myslím, že pri pohľade na hotovú hru teraz môžem povedať, že sme boli schopní naše ciele dosiahnuť.
| NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA |
- Zomrel Cary-Hiroyuki Tagawa, známy ako Shang Tsung z Mortal Kombatu 19
- Objavila sa séria animácií z GTA VI 26
- Netflix oficiálne ohlasuje odkupovanie Warner Bros za 82 miliárd dolárov 136
- Čo získa Netflix odkúpením Warner Bros? 52
- Ako teraz vyjde poskladanie PC? Oplatí sa stále zložiť si ho, alebo kúpiť už hotov 127
- RECENZIA: Blood: Refreshed Supply 37
- Netflix vyhral ponuku na odkúpenie Warner Brosu, začína rokovania 80
- Nové zľavy pred Vianocami 15
- Arabi vlastnia prakticky celé EA 75
- RECENZIA: Metroid Prime 4: Beyond 35 zobraziť viac článkov >













