Hráčov najviac pri nákupe hry ovplyvňuje kvalita grafiky, stále viac nakupujú digitálne |
Analýza US trhu nám ukazuje zaujímavé čísla o tamojších hráčoch.
Analýza US herného trhu nám ukazuje zaujímavé čísla o tamojších hráčoch. Ak to zhrnieme:
- Priemerný hráč má 35 rokov, najviac mužských hráčov je pod 18 rokov, najviac ženských nad 50 rokov
- 67% domácností má herné zariadenie
- 53% z najčastejších hráčov hráva multiplayerové hry, hrávajú priemerne 6 hodín týždenne
- 97% domácností má počítač, 81% mobil, 48% hernú konzolu, 22% handheld, 11% VR
- Cez 90% majiteľov VR je s ňou spokojných
- V roku 2016 bol pomer digitálnych a retail tržieb len 26% pre retail a 74% pre digital
Najdôležitejšie pre hráčov pri kúpe hry je grafika a to 67%, cena je na druhom mieste s 65%, príbeh na treťom s 59%, online možnosti na štvrtom s 50%.
Najpredávanejšie hry v roku 2016 v US
1. COD Infinite Warfare
2. Battlefield 1
3. GTA V
4. Madden 17
5. NBA 2K17
6. Division
7. Overwatch
8. Minecraft
9. COD Black Ops III
10. FIFA 17
11. Pokemon Sun
12. Pokemon Moon
13. Skyrim
14. Star Wars Battefront
15. Final Fantasy XV
16. Titanfall 2
17. NBA 2K16
18. Rainbow Six Siege
19. Far Cry Primal
20. Dark Souls III
Zo zaujímavostí, jediné exkluzivity, ktoré sa dostali do rebríčka, sú od Nintenda a to pokémoni. Najviac sa predávajú strieľačky s 27%, nasledujú ich akcie 22% a RPG s 12%, 11% je športov.
| NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA |
- Nové zľavy pred Vianocami 34
- Severokórejský infiltrátor odhalený v Amazone vďaka oneskoreniu klávesnice 24
- Avatar: Oheň a Popol má zatiaľ najnižšie hodnotenia zo série 40
- RECENZIA: Terminator 2D: NO FATE 58
- Half-Life 3 má byť launch hrou pre Steam Machine, vydanie cieli na jar 2026 72
- Warner Bros. oficiálne zamietol ponuku Paramountu, Netflix rozbehol promo kampaň 36
- Epic Games Store zadarmo rozdáva Eternights 6
- Filmová recenzia: Avatar: Oheň a popol 33
- Aká je ponuka TV? Ktorý televízor kúpiť na Vianoce? 27
- Epic rozdáva Jotunnslayer: Hordes of Hel 17 zobraziť viac článkov >













