God of War ukazuje koncepty a reaguje na negatívnu kritiku |
Cory Barlog skutočne verí tomu, na čom pracujú a ubezpečuje hráčov, že sa nemajú čoho báť. Okrem toho ukazuje nové concept arty a informuje o ťažkých voľbách.
Pripravovaný reštart God of War vychádza začiatkom budúceho roka a režisér hry Cory Barlog, sa po kratšej prestávke vrátil do štúdia Santa Monica, aby naplno pokračoval vo svojej práci. Nemá jej málo, nakoľko hru čaká niekoľko kľúčových zmien. Barlog totiž PlayStation magazínu odhalil, že hra po svojom odhalení na E3 dostala od hráčov silnú negatívnu kritiku.
„Veľa ľudí pochybuje o našich plánoch. Stretol som sa s reakciou, že toto nie je God of War a že ide o naozaj plochú a zlú hru. Na túto kritiku som reagoval slovami, že v túto hru verím a ak bude naozaj plochá, nudná či zlá, tak skočím z útesu.
Nie je to tom, že chcem hráčov strašiť, aby sa obávali vyjadriť kritiku kvôli tomu, že naozaj skočím z útesu. Chcem im len ukázať, ako silno hre verím a že ich obavy sú neopodstatnené. Napriek tomu si myslím, že demo, ktoré sme videli na E3 vo fanúšikoch zapálilo nadšenie. Sledoval som niekoľko videí, v ktorých ľudia na God of War reagovali a veľa z nich bolo takých, v ktoré som dúfal. Veľa z nich hovorilo o tom, ako úžasne hra vyzerá a ako sa na ňu tešia. Čo na tom všetkom považujem za fascinujúce, nie je hráčom dať len to, čo očakávajú. Chcem dať všetkým niečo, o čom budú premýšľať, zatiaľčo budú postupovať v Kratosovej ceste ďalej,“ hovorí Cory Barlog.
Režisér hry tak podľa jeho slov skutočne verí tomu, čo robí a pravdepodobne sa nie je čoho obávať. Hra okrem mnohých noviniek bude vyžadovať od hráča to, aby ovplyvňoval vedenie Kratosovho syna Atreusa. Budú nás teda čakať viaceré voľby.
„Pri tom, ako budete postupovať hrou, budete robiť voľby ohľadne toho, čo vy, ako Kratos, chcete pre svojho syna Atreusa. Voľby týkajúce sa toho, ako sa bude každý z dvojice charakterov vyvíjať. Keď sa k nim naozaj priblížite, bude to ako obliecť si outfit vašej postavy. Ak sa im vzdialite, začnete si uvedomovať, že je to veľmi podobný moment, ako ste mohli vidieť v Mad Maxovi.
Vtedy, keď mal plechovku psieho žrádla a musel sa rozhodnúť, či ju sám zje celú a získa z nej energiu alebo sa podelí so psom. Toto rozhodnutie bolo podmienené tým, že chcel spať. Ak bude mať psa a dá mu nažrať, môže si pokojne ľahnúť a byť istý tým, že ho pes varuje v prípade nebezpečenstva.
Možnosť určitej voľby bude mať svoje pre a proti. Bude to ako rodičovstvo. Čakajte tu myšlienku voľby toho, čo chcete pre seba a toho, čo pre vaše dieťa, aby ste dosiahli medzi vami určitý balanc,“ dodáva Barlog.
Nové vyhlásenie sprevádzajú aj concept arty, na ktorých môžeme vidieť chladné a nehostinné prostredia. V novom God of War sa ponoríme do niekoľkých z deviatich ríš nórskej mytológie. Je pravdepodobné, že viac z hrateľnosti, nové informácie či nový trailer uvidíme počas PlayStation Experience, ktoré sa koná v decembri.
Ako zatiaľ vnímate reštart God of War? Sedí vám tento posun alebo naň reagujete skôr negatívne?
NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA |
- Alza spustila nové zľavy 21
- RECENZIA: Doom: The Dark Ages 144
- Mafia: The Old Country dostala gameplay trailer 178
- Ako vyzerá GTA VI mapa? 50
- Mafia: The Old Country sa bližšie predstavuje v developer streame 92
- Grafické karty znovu zlacneli, hlavne RTX 5070ti a RTX 5080, ale už znižuje aj RTX 253
- Porovnanie GTA V a GTA VI 93
- Mafia: The Old Country už má aj PC požiadavky 47
- GTA IV port možno príde tento rok 58
- Activision žaluje tvorcov toxického cheatovacieho softvéru pre Call of Duty 68 zobraziť viac článkov >
PS4
PC Vývoj: Sony / Santa Monica Studio Štýl: Akcia
| |||
+ SLEDOVAŤ HRU
SÚVISIACE ČLÁNKY:
|