Singleplayer časť v Star Citizen bude obsahovať viac ako 3 hodiny hudby od skladateľa Pirátov Karibiku

Skladateľ Geoff Zanelli hovorí viac o tom, ako do hry prispel hudobným enginom, ktorý sa bude rozhodovať na základe aktuálne sa odohrávajúcej situácie.

PC
pridal Gam_er 23.1.2018 o 21:50 pod hry
Singleplayer časť v Star Citizen bude obsahovať viac ako 3 hodiny hudby od skladateľa Pirátov Karibiku

HRY > NOVINKY >

Cloud Imperium Games vysielali stream ohľadom otázok a odpovedí k Star Citizen, ktoré sa týkali najmä časti Squadron 42 zameranej na jedného hráča. Dozvedeli sme sa, že o hudbu sa postará skladateľ Geoff Zanelli. 

Ten je v Hollywoode známym menom a môže sa pochváliť tým, že zložil hudbu k  filmu Pirátov Karibiku: Dead Men Tell No Tales. Zanelli okrem toho spolupracoval s Hansom Zimmerom, ktorý sa postaral o hudbu k pôvodnej trilógii. Prešiel si s ním celým procesom hudobnej tvorby a tiež má na konte množstvo filmov, seriálov a aj zopár videohier od roku 1997. Medzi jeho počiny patrí ešte napríklad huba k filmu Disturbia alebo úspešnému HBO seriálu The Pacific

Zaujímavé je, že Zanelli hovoril o hudobnej logike, ktorá sa pre hru vyvíjala. Zakladá si na hraní tej správnej hudby, ktorá bude zodpovedať akcii hráčov a situácii, v ktorej sa práve nachádzajú. Každá skladba je vytvorená tak, aby mohla bez problémov prejsť do iného tónu, teda z pokojnej skladby sa môže rázom stať rýchlejšia, evokujúca napätie, hodiaca sa k akčnejším scénam. Engine dokáže rozpoznať, či hráči bojujú, sú v prevahe, vyhrávajú, prehrávajú, alebo robia iné ďalšie činnosti a môže nastaviť hudbu tak, aby bola vážna, hrdinská, jemná, alebo v akomkoľvek inom tóne, ktorý sprevádza aktuálnu scénu. Je tu niekoľko variantov rôznych skladieb, ktoré zodpovedajú každej situácii. 

V podstate vždy, ak vyhráte, hudba vás odmení. Podľa Zanelliho je cieľom hudobného enginu urobiť rovnaké rozhodnutie, ako by v jeho prípade musel urobiť skladateľ, teda dostať z každej scény po hudobnej stránke maximum. Okrem toho spomína, že doteraz pre hru napísal od troch do tri a pol hodín hudby s tým, že sa toto číslo ešte minimálne o kúsok rozšíri, pretože ešte nenapísal hudbu, ktorá súvisí s mimozemšťanmi Vanduul. 

Skladateľ tiež upozorňuje na fakt, že hudba, ktorú sme počuli v poslednom deme, nie je nahratá s pomocou orchestra, zatiaľčo hudbu vo finálnej hre bude hrať mohutný orchester. Celá hudobná stránka tak v hre nebude hrať len druhé husle. 

K tomu autori v svojom predchádzajúcom videu predstavili aj vesmírne lode Origin:


Páči sa mi! (+2)




Prosím prihláste sa pre možnosť pridania komentáru.
Môžete sa prihlásiť cez Sector konto, alebo Facebook.
SECTOR MAGAZÍN

pdf

SECTOR MAGAZÍN
#106


SOCIÁLNE SIETE
NOVÉ FÓRA
| Chaserv1.49 po internete (0)
V roku 2012 gamespy zrušilo zmluvu so Slovenským t...
| Red dead redemption 2 (3)
Chcel by som sa spýtať, či Red dead redemption 2 p...
| Gwent - ore bugged (1)
Začal som hrať Gwent, a nepoznám tam ešte úplne vš...
| Máte niekto witcher 3 na xbox ... (0)
Zdravím, vymením FIFA16 alebo Madden17 za Witcher ...
| Forza horizont 3 hoot wheels (6)
Mam xbox one a zakupenu forzu horizont 3 zakupil s...
KOMENTÁRE
vaše novinky zo sveta zábavy
sector logo
network
ISSN 1336-7285. Všetky práva vyhradené. (c) 2018 SECTOR Online Entertainment / sector@sector.sk