PRIHLÁS

Singleplayer časť v Star Citizen bude obsahovať viac ako 3 hodiny hudby od skladateľa Pirátov Karibiku

Skladateľ Geoff Zanelli hovorí viac o tom, ako do hry prispel hudobným enginom, ktorý sa bude rozhodovať na základe aktuálne sa odohrávajúcej situácie.

pridal Gam_er 23.1.2018 o 21:50 pod hry
Singleplayer časť v Star Citizen bude obsahovať viac ako 3 hodiny hudby od skladateľa Pirátov Karibiku

HRY > NOVINKY >

Cloud Imperium Games vysielali stream ohľadom otázok a odpovedí k Star Citizen, ktoré sa týkali najmä časti Squadron 42 zameranej na jedného hráča. Dozvedeli sme sa, že o hudbu sa postará skladateľ Geoff Zanelli. 

Ten je v Hollywoode známym menom a môže sa pochváliť tým, že zložil hudbu k  filmu Pirátov Karibiku: Dead Men Tell No Tales. Zanelli okrem toho spolupracoval s Hansom Zimmerom, ktorý sa postaral o hudbu k pôvodnej trilógii. Prešiel si s ním celým procesom hudobnej tvorby a tiež má na konte množstvo filmov, seriálov a aj zopár videohier od roku 1997. Medzi jeho počiny patrí ešte napríklad huba k filmu Disturbia alebo úspešnému HBO seriálu The Pacific

Zaujímavé je, že Zanelli hovoril o hudobnej logike, ktorá sa pre hru vyvíjala. Zakladá si na hraní tej správnej hudby, ktorá bude zodpovedať akcii hráčov a situácii, v ktorej sa práve nachádzajú. Každá skladba je vytvorená tak, aby mohla bez problémov prejsť do iného tónu, teda z pokojnej skladby sa môže rázom stať rýchlejšia, evokujúca napätie, hodiaca sa k akčnejším scénam. Engine dokáže rozpoznať, či hráči bojujú, sú v prevahe, vyhrávajú, prehrávajú, alebo robia iné ďalšie činnosti a môže nastaviť hudbu tak, aby bola vážna, hrdinská, jemná, alebo v akomkoľvek inom tóne, ktorý sprevádza aktuálnu scénu. Je tu niekoľko variantov rôznych skladieb, ktoré zodpovedajú každej situácii. 

V podstate vždy, ak vyhráte, hudba vás odmení. Podľa Zanelliho je cieľom hudobného enginu urobiť rovnaké rozhodnutie, ako by v jeho prípade musel urobiť skladateľ, teda dostať z každej scény po hudobnej stránke maximum. Okrem toho spomína, že doteraz pre hru napísal od troch do tri a pol hodín hudby s tým, že sa toto číslo ešte minimálne o kúsok rozšíri, pretože ešte nenapísal hudbu, ktorá súvisí s mimozemšťanmi Vanduul. 

Skladateľ tiež upozorňuje na fakt, že hudba, ktorú sme počuli v poslednom deme, nie je nahratá s pomocou orchestra, zatiaľčo hudbu vo finálnej hre bude hrať mohutný orchester. Celá hudobná stránka tak v hre nebude hrať len druhé husle. 

K tomu autori v svojom predchádzajúcom videu predstavili aj vesmírne lode Origin:





Páči sa mi! (+2)






Prosím prihláste sa pre možnosť pridania komentáru.
Môžete sa prihlásiť cez Sector konto, alebo Facebook.
SOCIÁLNE SIETE
NOVÉ FÓRA
|Herné slúchadlá - čo máte vy ?... (7)
Čaute, len tak zo zaujímavosti, aké herné slúchadl...
|Vplyv prerušenia hrania digitá... (5)
Ahojte, chcela by som sa Vás opýtať, či si myslíte...
|Resident evil 2 (3)
Za mňa najlepšia časť z celej Resident Evil série,...
|Cronos the new dawn (1)
Poradíte mi prosímvás či táto hra je tak ťažká ako...
|Pc od alzy. (3)
Čaute chalani, oplatí sa toto pc kupovať za tú cen...
|Filmy filmy filmy film... (47751)
O filmoch. Hádam chápete....
|Čo vas dnes nasr... nahnevalo ... (44518)
Opozitum temy co vas dnes potesilo , takze sem sa ...
|Screenshots (63971)
Vkladajte sem vaše zaujímavé screenshoty z hier. O...
|Sector hraje ... (126939)
:diskoška o HRACH, ktore prave hravate, ale aj o t...
|Zľavy/akcie/rozdávačky - pc (347)
Ahojte, všimol som si (alebo som aspoň nenašiel...
|Svet, ukrajina, vojny ... (43398)
Sem môžete dávať správy zo sveta, o Ukrajine a ďal...
KOMENTÁRE
vaše novinky zo sveta zábavy
sector logo
Sector.sk - hry, recenzie, novinky
Ochrana súkromia | Reklama | Kontakt
ISSN 1336-7285. Všetky práva vyhradené. (c) 2025 SECTOR Online Entertainment / sector@sector.sk