Scenár pre Metro Exodus je dlhší ako obe predchádzajúce hry s expanziami |
Podľa nových informácií nás čaká masívny a prepracovaný príbeh, ale v hre pribudne aj mnoho noviniek a veľké prostredia.
Metro Exodus sa pravdepodobne nachádza na popredných priečkach v rebríčku najočakávanejších hier tohto roka u mnohých hráčov. Dôvodom môže byť úchvatný vizuál, ktorý sme už mali možnosť vidieť, ale aj fakt, že 4A Games sa so sériou Metro podarilo skĺbiť akčnú fps s naozaj silným príbehom a práve príbehovej stránke sa venuje dnešná novinka. V najnovšom rozhovore pre PlayStation Magazine UK, výkonný producent Deep Silver Jon Bloch odhalil, že autor Dmitry Glukhovsky napísal pre hru scenár, ktorý je dlhší a oveľa komplexnejší, než v prípade predchádzajúcich dvoch Metro titulov dokopy.
Z tohto vyjadrenia môže byť zrejmé, že sa máme na čo tešiť. Ak by sme scenár dali do konkrétnej perspektívy, z vyjadrenia Blocha vyplýva, že je väčší než v Metre 2033 a Last Light vrátane všetkých DLC. Exodus sme mohli vidieť na tohtoročnej E3 počas tlačovky Microsoftu, kde hra bežala na Xboxe One X. O niečo neskôr zdôraznil Jon Bloch snahu vývojárov o výbornú optimalizáciu na konzolách Xbox. V aktuálnom rozhovore však ubezpečil majiteľov PS4 Pro, že zo strany 4A Games získajú rovnakú starostlivosť. Tvrdí, že PS4 Pro venujú osobitnú starostlivosť, aby zaistili, že využijú každý kúsok výkonu, ktorý konzola má.
Veľkou novinkou titulu bude, že sa hlavný hrdina Artyom konečne presunie z tunelov metra do otvoreného priestranstva a to vďaka parnému vlaku. Bloch stručne spomenul, čo tam nájde:
„V hre sa tentokrát stretneme s novými spoločnosťami, náboženstvami, spôsobmi života, prostredím, príšerami a mutáciami. Niektoré veci vám svojim spôsobom prídu známe, iné budú úplne nové. Život po apokalypse pokračoval a v otvorených priestranstvách mimo Moskvy sa rozvíjal odlišným spôsobom. Niektoré oblasti sú ožiarené podobným spôsobom ako Moskva, iné sú zas bez toxínov alebo poškodenia.“
Z hľadiska dizajnu hry však Metro Exodus prinesie oveľa väčšie otvorené prostredia, ktorých bude niekoľko a budú mať veľkosť 3 až 4 kilometre. Budete ich môcť voľne skúmať a využívať ich tak, ako by to bolo vaše pieskovisko. To všetko v kombinácií dynamického cyklu dňa, noci a počasia, čo môže mať významný podiel na celkovej hrateľnosti:
„Výber času a spôsobu, ako hráč pristúpi k rôznym situáciám má merateľné účinky na celý herný zážitok pri plnení rôznych úloh. Priblíženie k táboru banditov v noci môže ponúknuť viaceré výhody z hľadiska stealth prístupu, ale v tom čase tu tiež môže byť viac banditov, s ktorými sa treba porátať.“
Hra zatiaľ nemá dátum vydania, ale môžete si byť istí, že vás budeme informovať.
NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA |
- Rusko plánuje o dva roky predstaviť 200-krát výkonnejší procesor ako ponúka AMD či 267
- Aké herné PC zložiť za 800, 1500 alebo 2000 eur? 141
- Príbeh Half-Life 3 možno sklame 73
- RECENZIA: JDM: Japanese Drift Master 15
- Nové náznaky na čas vydania PlayStation 6 103
- Nový Cyberpunk 2077 nás vráti do Night City, ale pridá aj Chicago 38
- Skutočné boje robotov sú už tu, prvý livestreamovaný zápas robotov bude v nedeľu 4
- Pre seriál Harry Potter bude vo filmových štúdiách postavené mini-mesto Pottervill 59
- RECENZIA: Blades of Fire 3
- F1 film dostal prvé hodnotenia od samotných pilotov F1 18 zobraziť viac článkov >
PC
PS4 Xbox One Vývoj: Deep Silver / 4A Games Štýl: Akčná Adventúra
| |||
+ SLEDOVAŤ HRU
SÚVISIACE ČLÁNKY:
|