Shadow of the Tomb Raider nebude obsahovať puzzle prvky typu pokus/omyl |
Absencia mechaniky typu pokus/omyl by teda mala byť vítaná o to viac, keď sa hrobky v Shadow of the Tomb Raider prejavia ako najsmrteľnejšie v sérii. V hre nebude chýbať ani doteraz najväčší hub.
Lara Croft sa vráti 14. septembra, kedy vyjde na PC, PS4 a Xbox One v treťom dieli svojej reštartovanej značky, ktorý nesie tentokrát názov Shadow of the Tomb Raider. Hra sa nám už predstavila a postupne sa začínajú vynárať ďalšie informácie. Vieme, že sa vrátia hrobky, ktoré budú tento raz najsmrteľnejšie, aké kedy séria ponúkla. Vývojári však priznávajú, že hádanky nebude nutné riešiť metódou pokus/omyl:
„Vyhýbame sa metóde pokus/omyl, kde by ste museli zomrieť, aby ste pochopili, čo sa deje. Od začiatku tejto trilógie používame pri puzzle prvkoch skôr rôzne opravy či manipulácie. Zvyčajne ide o interakciu s rôznym fyzikálnym objektom, ťahaním či posúvaním vecí, kde sa dá predvídať to, čo sa stane. Takže si hráči môžu hovoriť, že ak dajú toto tam, pričom urobia ešte hento, bude to fungovať. Ak však urobia niečo iné, zomrú. Hráči sa väčšinou necítia, že ich hra istým spôsobom podvádza, pretože vždy majú možnosť predvídať akékoľvek nebezpečenstvo,” hovorí Vincent Monnier, gameplay director.
Absencia mechaniky typu pokus/omyl by teda mala byť vítaná o to viac, keď sa hrobky v Shadow of the Tomb Raider prejavia ako najsmrteľnejšie v sérii. Predvídaním sa hráči môžu vyhnúť istej smrti a urobiť veci inak.
Ďalšou zaujímavosťou je, že hra bude mať niekoľko základní, resp. hubov, z ktorých hráči budú môcť vyrážať na misie. Najväčší hub sa dokonca môže zmeniť v závislosti od chovania Lary:
„Budeme mať niekoľko hubov, vrátane najväčšieho, aký sme doteraz mali. Hráči sa tak dostanú ku miestnej kultúre bližšie a osobnejšie. Nebude to však fungovať nevyhnutne len z hľadiska artefaktov, ale aj vďaka stretnutiam s ľuďmi, ktorí v okolitom svete žijú. Najväčšie stredisko bude obsahovať kvôli živému svetu trochu odlišné vlastnosti. Je tu toho oveľa viac, s čím môžete pracovať a čo sa dá zmeniť v závislosti od toho, ako hru hráte a čo počas nej dosiahnete.”
Prvé zábery z hrateľnosti Shadow of the Tomb Raider uvidíme na E3 2018.
NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA |
- Aký mobil kúpiť na jar 2024 za 100, 200, 300, 500 alebo 1000 eur? 74
- Aké boli najväčšie slovenské hry? 92
- Fallout 4 už dostal očakávaný nextgen patch 85
- Bude Cillian Murphy záporákom vo Far Cry 7? 38
- DOJMY: Manor Lords 41
- Kingdom Come Deliverance 2 bude diverznejšie, zachytí viac etník 97
- Assassin’s Creed Hexe prinesie aj magické sily 54
- Bobr Kurwa meme dostalo hru, je dostupná zadarmo 23
- RECENZIA: Stellar Blade 102
- Koei Tecmo je sklamané z predaja svojich hier, znižuje odhady tržieb 82 zobraziť viac článkov >
PC
PS4 Xbox One Vývoj: Square Enix / Eidos Montreal Štýl: Akčná Adventúra
| |||
+ SLEDOVAŤ HRU
SÚVISIACE ČLÁNKY:
|